וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הן חזרו: חולצות הפופקורן הנמתחות מתאימות לכל מידה כמעט

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 8:43

מגמת ה-Y2K, שממשיכה להעלות מהאוב עוד ועוד טרנדים מפוקפקים משנות האלפיים המוקדמות, עוד לא אמרה את המילה האחרונה: כעת הגיע תורן של חולצות הפופקורן. הפעם אין אפילו טוויסט אחד לרפואה, צפו לאותם טופים מיניאטוריים הנמתחים לאקסטרים

אם ביקרתן בהיכל הקניות המהולל של תחילת שנות ה-2000, הלוא הוא הקניון, סביר להניח שחלפתן על פני מבחר הגון של חולצות פופקורן. ואם חשבנו שהמגמה המפוקפקת והסטרצ'ית הזו נעלמה לעד מחיינו, כמו טרנדים דוריים רבים אחרים, ניוז פלאש - הסגנון הזה צץ לו שוב, אפילו בזארה.

הן ידועות בצללית המתעתעת שלהן, עשויות מבד מכווץ בטקסטורת פירמידות קטנות אשר ניחן ביכולת להתרחב לאקסטרים. ניתן לכווצ'ץ' אותן, לדחוף למגירת גרביים ולעולם לא לגהץ. חולצות הפופקורן הזעירות, שנקראות גם "חולצות בועות" או "חולצות סקראנצ'י", הן לחלוטין מבזק מן העבר שחוזר אל הפרונט על רקע התעוררות של טרנדים נוסטלגיים או מקטבים אחרים, תלוי איך מסתכלים על זה (ראו ערך: ג'ינס נמוך).

הטופים הייחודיים הללו החלו לבעבע בחזרה על המסלולים בשנת 2021 כאשר מותגים הרפתקנים כדוגמת Chet Lo ו-Marine Serre הציגו את הבד המהנה והפאנקי כחלק מקולקציות אביב 2022. סלבס כמו קייטי פרי, דואה ליפה ומשין גאן קלי מיד אימצו את הטרנד הידוע לשמצה, וזה כמובן זלג לרשתות החברתיות. סרטונים של נשים שרואות חולצות פופקורן בפעם הראשונה, ואז לובשות אותן, זוכים למיליוני צפיות בטיקטוק ובאינסטגרם.

במבט ראשון, וגם בשני ובשלישי, נראה כאילו החולצה תתאים אך ורק לפעוט, שכן ניתן הלכה למעשה לגלגל אותה לגודל של אגרוף, אבל הודות לפלאי הבד והטכנולוגיה היא מתגלה כנמתחת מספיק כדי שאישה תוכל להשתחל לתוכה. ואולי זו הסיבה לקאמבק דווקא עכשיו ולאפקט המהפנט שמצוי בהן; חולצות פופקורן מציעות אסתטיקה שלא דומה לשום דבר אחר, והן די מכילות - גודל אחד מתאים את עצמו (תיאורטית) למגוון גופים ומידות.

הודות לסילואטה המפוסלת וכל הדיטיילס, הפריטים גם נראים יקרים ומתוחכמים, ואכן חולצה של הלייבל הצרפתי הנחשק מרין סר תעלה באתרי אופנת לקז'ירי כמו Farfetch סך של 1,351 שקלים. אולם העובדה שהטופים עשויים לרוב מפוליאסטר על נגזרותיו, מקלה על מלאכת הפרשנות-ייצור-שכפול שהרשתות הגדולות מציעות למגמה, כך שניתן למצוא אותם גם בזול. בזארה השיקו קולקציה שלמה של פריטי פופקורן, בטווח מחירים שנע בין 119.90 ל-169.90 שקלים - חולצה ירקרקה עם שרוול קצר, טופ קולר סגול, ואפילו סט שחור של חולצת קרופ עם שרוולים ארוכים וחצאית מידי תואמת. אם אתן נמנות על חובבות הווינטג' והיד השנייה, פלוס לא נרתעות מלפשפש בבוטיקים ייעודיים או באונליין, תוכלו לאתר פיסים נוסטלגיים שכאלה בעד כ-70 שקלים.

לא כולם מבעבעים מהתרגשות לקראת הקאמבק הנמתח הזה, שמציע הרחבה של הרומן המתמשך, והמאתגר, עם אופנת שנות ה-2000. מתפתות בכל זאת להתנסות בטרנד המשובב? האיזון הוא המפתח: עם חולצת פופקורן מתקבלת למעלה צללית פיסולית קרובה אל הגוף, משכך מומלץ לשמור על איפוק מופתי בחלק התחתון, קרי: מכנסיים מחויטים שחורים או ג'ינס כחול נטול שפשופים וקרעים, ורצוי שיהיו בגזרה מתרחבת ונינוחה. לחילופין, ותרו על טופ ובחרו דווקא בחצאית מידי פופקורנית צמודה. זו האחרונה תשתלב מעולה עם מכופתרת אוברסייז לבנה שאפשר לקשור בחזית, או להשאירה פתוחה למחצה ולאפשר לברלט סקסי לבצבץ תחתיה. אם כבר וויב שלהי הניינטיז, אז תעשו את זה שיק.

עוד בוואלה!

התאומות אולסן 2.0: האחיות הדניות שחובה לשים עליהן עין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully