וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות אולסן 2.0: האחיות הדניות שחובה לשים עליהן עין

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 8:05

את האחיות ססילי ואמילי פגשנו מעוד שיטוט באינסטוש. מה שלא ציפינו, זה לקבל לוח השראה יומיומי שיאפשר לנו להיות פרקטיות ואלגנטיות בו"ז - הכירו את המוסגארד'ס

האחיות חדיד, האחיות אוסלן, האחיות מידלטון, וגם הקרדשיאן - יש משהו בציוות אחיות שגורם לדברים בשטח להיות מורגשים בעוצמתיות שאין שני לה. הגיע הזמן שגם אתן תכירו את שני חשבונות האינסטגרם שייראו לכן שוואלה כן. אפשר להיות פרקטיות ואלגנטיות בו זמנית ו-בום, לקבל גם השראה מוחלטת ברפרוף מהיר בפיד.

ססילי ואמילי מוסגארד (25), דוגמניות אופנה דניות, אחיות תאומות עם גנים מהמשובחים שנתקלנו בהם (לא צוחקות). עם גובה המשתרע למטר ו-76 סנטימטרים שלמים ושיער זהוב - לא ניתן להתעלם מצמד האיט גירלז הסקנדינביות המתגוררות בקופנהגן ויוצרות את התוספת הנחוצה ליומיום שלנו.

השתיים החלו את הקריירה המקצועית שלהן בתצוגה של פראדה ב-2015, שם נחקק הכינוי שליווה אותן בתחילת דרכן כ"תאומות פראדה" ומאז, התברגו במקסימום בתעשיית האופנה העולמית. הן המשיכו למסלולים והקמפיינים הגדולים של בתי אופנה כמו ולנטינו, אלכסנדר מקווין, ורה וונג. זכו להופיע (ועודן) במגזינים הנחשבים בעולם, ביניהם 'ווג' איטליה, דנמרק ועוד רבים וטובים. כמובן זוכות לפופולריות מיוחדת באינסטוש, בזכות המראה הפשוט והבלתי מתאמץ שלהן (ססילי k321, אמילי k355 עוקבים).

עוד בוואלה!

למעצבת הפנים הזו יש גם סטייל מטורף

לכתבה המלאה

הן יודעות לשלב טרנדים של הרגע במינון הנכון ובמקביל ליצור אאוטפיטים על זמניים. המושג 'בייסיק' עבורן הוא ממש לא מילה גסה כשפריטי המפתח מתחילים מגי'נסים בגזרת סטריט, חולצות טריקו ועד מעילים מסוגננים - הן בונות את המלתחה שכולנו היינו רוצות שתהיה ברשותנו.

מה שגורם למקפצה הגדולה ביותר אצל המוסגארד'ס, היא התכשיטים שעליהן. אחרי השתכשכות של שבע שנים בעולם האופנה, הקימו השתיים מותג תכשיטים העונה לשם Lié Studio. הן מציגות פיסים מודרניים עם האסתטיקה הכי פשוטה שאפשר לדמיין, נקייה, מסודרת ומדויקת. העיצובים לא יוצאים מגדר פלטת הזהוב-כסוף עם נגיעות של שחור וזה אולי גם מה שהכי מייחד ונותן את הטון העיצובי. צמידים "גסים" ועבים, טבעות חלקות ללא שום עיטור חריג, עגילים נתלים מאורכים וגם חישוקים קטנטנים - במחירים של 75 עד כמעט 500 יורו לפיס.

אנחנו עוד לא ממש הצלחנו להבדיל בין השתיים, אבל מה שבטוח הוא שלא משנה למי תחליטו לתת את הפולואו שלכן - אמילי או ססילי, לוח ההשראה שלכן יתמלא בכל יום מחדש ברעיונות מאוד פשוטים וקלים ליישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully