וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת ההוליוודית חושפת בגאווה שערות בבית שחי

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 9:32

רייצ'ל מקאדמס התראיינה למגזין bustle במחוך צמוד, מעוטרת בתכשיטים, תוך כדי שהיא חושפת את בית השחי השעיר שלה - "זה הגוף שלי, ואני חושבת שככה צריך לשקף את זה לעולם"

אמילי רטאייקאוסקי, לורדס ליאון, מדונה והאקטיביסטית מיה פליקס הן רק חלק מרשימה ארוכה של נשים מוכרות שמציגות בגאווה את שערות בית השחי שלהן. גם הקמפיין של בלנסיאגה וקלווין קליין בשנת 2019 קידש בדיוק את זה - לנסות לנרמל את השערות הסוררות, מבלי להיכנע לאידאל היופי הנשי המיושן.

נרשמה הפוגה קלה בקטגוריה הזו, אם נאמר את האמת, ונשים די חזרו לגבולות 'סטנדרט', כשבינתיים הקהילה לשחרור הפטמה עדיין עובדת חזק. השחקנית ההוליוודית המצליחה רייצ'ל מקאדמס היא האחרונה לעסוק בסוגייה ומציגה לראווה את בית השחי השעיר שלה בהפקת אופנה שליוותה ריאיון למגזין bustle לרגל סרטה החדש "אלוהים אתה שם? זאת אני, מרגרט".

"בריאיון הזה אני לובשת תחתונים מלטקס, אבל יש לי שני ילדים", משתפת מקאדמס. "זה הגוף שלי, ואני חושבת שחשוב לשקף את זה ככה לעולם". השחקנית בת ה-44 שרועה על שפת הקטיפה כשהיא לובשת מחוך וינטג' שחור ומכנסיים מחויטים שחורים של הרמס, נגיעה של יוקרה בעגילי יהלומים של שופארד ושרשרת כסופה של בולגרי.

מקאדמס דאגה והתעקשה כי לא ירטשו ויורידו את שערות בית השחי בעריכה, וחושפת אותן בעוד תמונה כשהיא נראית סופר סקסית בשמלת סריג לבנה של באלי עם מפתח עמוק בחזה. מוטיב הלז'רי חוזר שוב בחליפת חצאית מחויטת של לנווין בצבע קאמל, ומתחתיה מחוך תחרה לבן של לה פרלה ועגילי שאנל זהובים גדולים.

עוד בוואלה!

דרמה קווין: גל גדות כוחנית בשובל שחור ארוך

לכתבה המלאה

נרשם גם לוק צבעוני יותר בז'קט צהוב זרחני של סטלה מקרטני, ששולב עם מכנסים מחויטים בגזרה גבוהה בצהוב בננה, חזייה ומעליה עניבה גברית באותה פלטת צבעים, והלוק החביב עלינו - טופ קטנטן, ז'קט ותחתונים בגזרה גבוהה של מיו מיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully