וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנסה לגנוב את אור הזרקורים": הפוליטיקאית המפורסמת עוררה סערה בחתונת בתה

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 11:16

ניקי היילי, שהחלה רשמית את מסע הבחירות שלה בדרך לנשיאות ארצות הברית 2024, מתמודדת השבוע עם מטח של ביקורת נוקבת ברשתות החברתיות על שמלת ה"זהב" שבחרה ללבוש לחתונת בתה, אך לא נשארת חייבת ועוקצת בחזרה; "ביץ' סטול מיי לוק", או יותר נכון את אור הזרקורים

נימראטה "ניקי" היילי בת ה-51, שגרירת ארצות הברית באו"ם ומושלת מדינת קרוליינה הדרומית לשעבר, הכריזה בחודש פברואר האחרון על ריצה לנשיאות ארצות הברית, ובכך למעשה הפכה לרפובליקנית הראשונה שקוראת תיגר על טראמפ. כאחת שאוהבת להזכיר כי היא עדיין לא הפסידה בשום מרוץ (פוליטי), בשבוע האחרון גב' היילי נאבקת בזירה שונה לחלוטין - ברשתות החברתיות - בעודה 'מואשמת' בכך שניסתה לגנוב את אור הזרקורים מבתה, וביום חתונתה לא פחות.

הכול התחיל לאחר שהיילי צייצה לפני שבוע תמונה משפחתית מקסימה מיום חתונת בתה, שכללה את בעלה מייקל, בנה נלין, הבת המאושרת רנה והחתן ג'וש ג'קסון. בעוד שהרוב הגדול הרעיף עליה ברכות ומחמאות, אחרים החלו לבקר את השמלה "האופנתית מדי", לטעמם, שהמושלת לשעבר "העזה" ללבוש ליום המרגש ביותר בחיי בתה.

מה שהחל כביקורת עוקצנית פה ושם, הפך עד מהרה למתקפה שהתפשטה ברחבי הרשת כמו בשדה קוצים. "זה היום של הכלה - אל תחשבי על עצמך", הגיב משתמש אחד בטוויטר. "אמממ למה לעזאזל את לובשת שמלה כמעט לבנה שבקלות יכלה להיות שמלת כלה?? זה מאוד אנוכי מצדך לנסות לגנוב את אור הזרקורים שלה, אבל בהתחשב בכמה שאת רוצה את כל תשומת הלב עליך, זה לא מפתיע אותי", הרחיבה אחרת. כמי שהתחילה רשמית את מסע הבחירות הארוך שלה בדרך לנשיאות 2024, ומתכוונת "להילחם למען אמריקה חזקה וגאה", כפי שמצהיר הביו שלה באינסטגרם, לבטח לא צפתה שתאלץ להילחם על שמה דווקא בכל הקשור לבחירותיה האופנתיות. אבל תשאירו את זה לניקי היילי לעשות גם את זה בנחישות.

את ההחלטה להיכנס לפוליטיקה היילי קיבלה, לדבריה, ב-2003 בעקבות נאום של הילרי קלינטון בו ציינה כי "הדבר הנכון לעשות הוא להקשיב לרחשי לבך ולפעול לפיהם". ונראה שהיא עשתה בדיוק את זה. ליום בו בתה באה בברית הנישואין עם בחיר לבה, היילי בחרה בשמלה א-סימטרית יפהפייה מנצנצת קמעה, וכן, מושכת מבטים. כי מה לעזאזל היה מצופה ממנה, או מכל אימא שמחתנת את בתה - לא להשקיע במקסימום בהופעה שלה למאורע המרגש? אם הכלה נראתה אלגנטית וקורנת כשלבשה שמלה בעלת שובל יפהפה שהתחיל מהדקולטה וזרם מטה עד שפגש ברצפה. נראה כי השמלה עשויה מבד ז'קארד עשיר ומעוטר בגוון פנינה עמוק עם גימור מוזהב, פלוס עיטורי מתכת בצד המותן ועל הכתפייה האחת.

עוד בוואלה!

יש פוטנציאל: בארון של ניקי היילי

לכתבה המלאה

היילי לא נשארה חייבת - ביום שישי האחרון, ולאחר שצצו מספר כתבות ופרסומים, שבין היתר המשיכו להתלבט אודות הצבע של השמלה (לבנה או מוזהבת), המושלת לשעבר נכנסה לטוויטר והטיחה בכלי התקשורת האמריקאים: "זו הסיבה שאנשים לא סומכים על התקשורת.. עיתונאים ליברלים מבלים את זמנם בהטרדת השמרנים לגבי בחירות לבוש, תתבגרו. נ.ב, השמלה הייתה בצבע זהב".

אנחנו דווקא בעד קצת אקשן אופנתי בזירה הפוליטית, בייחוד מהסיבה שעד כה היילי הפציעה בלוקים פורמליים בלבד ומעט משמימים ובלתי מרגשים בעליל. סופסוף היא הוכיחה כי היא יודעת להחזיק גם לוק זוהר, שהרי אם תיבחר לנשיאות ארצות הברית - צפויים לה לא מעט אירועים ושטיחים מכובדים. אז גם אם היה פה רגע של "ביץ' סטול מיי לוק", או יותר נכון את הספוטלייט, אנחנו די בטוחות כי הכל נעשה בשיתוף ובהסכמה בין האם המאושרת לכלה הטרייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully