וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית על מדפי הטיפוח: מותגים קטנים ששווה לנסות

שירלי אכסלרוד

עודכן לאחרונה: 26.4.2023 / 9:01

לכבוד יום העצמאות יצאנו לחפש גאווה ישראלית על מדפי הטיפוח. מצאנו לא מעט מותגים קטנים ששווה לנסות, כמה שדרוגים נדרשים בתחום העיצוב, והכי משמח - נשים שמובילות ייצור מקומי נקי וידידותי לסביבה ולמשתמשת.

קרם הזנה אקטיבי של VOS

vos. יח"צ,
מוצרים מעולים שגם נראים נהדר/יח"צ

לו כל דבר בחיים היה נראה כמו המוצרים של VOS, היה פחות קשה פה. מותג הקוסמטיקה הנקייה שהקימה הפסיכותרפיסטית ורד אורנשטיין סלוצקי עושה עבודה על הגוף ולא פחות מזה על מצב הרוח, עם מוצרים שגם נראים נהדר, גם מרגישים נעים וגם מריחים כמו שמחת חיים, רוגע וציפרלקס. קרם היום עם פפטידים, ויטמין C וחומצה היאלרונית הוא התמכרות ממריחה ראשונה - אולי זה הריח, אולי המרקם העשיר שהשאיר את העור רווי ומרוצה וחלקלק, ואולי שניהם יחד, אבל הנסיינית מצאה את עצמה חוזרת אליו לסיבוב נוסף גם בלילה, לפני השינה.
קרם הזנה אקטיבי ליום - 180 שקלים.
להשיג באתר ובחנות בבית יצחק.

קרם עיניים של אסיף

אסיף קוסמטיקס. יח"צ,
מתאים למי שעושה צעדים ראשונים בעולם האנטי אייג'ינג/יח"צ

את המקום הראשון בתחרות השם היפה ביותר לוקח המותג המקומי אסיף שמציע מוצרים לגוף, לפנים ולשיער עם חומרים פעילים שלא נוסו על בעלי חיים, ו"מגשים חלום ליצור סינרגיה בין המדע והטבע הישראלי". הנסיינית בדקה את קרם העיניים של המותג שמכיל חומצה היאלרונית, קפאין ובאקצ'יול - הרטינול של הטבע שכבר נבדק פה בעבר. הקרם מגיע במארז משאבה נוח שמוציא בדיוק את הכמות הנכונה. הוא נעים ולח, אבל לא לח מדי - מתאים למי שעושה צעדים ראשונים בעולם האנטי אייג'ינג ולא מחפשת קרם עשיר מאוד, והוא נטול תופעות לוואי רטינוליות מטרידות כמו אדמומיות וקילופים. הריח לא להיט - אבל בקטנה, אם לא תתאמצו לרחרח את הבקבוק, כנראה שהוא יחלוף מעליכן. עצה ממעצבת הבית: המיכלים עצמם נראים לא רע, אבל לא יזיק שדרוג קל וקצת חיים לאריזות הקרטון שעוטפות אותן.
קרם עיניים - 109 שקלים.
להשיג באתר המותג ובבתי טבע.

קרם יום לפנים של ערוגות

ערוגות. יח"צ,
עומד בתקן הישראלי למוצרי קוסמטיקה אורגנים/יח"צ

קשה מאוד לא לפרגן למותג ערוגות - מובילה אותו אישה, אסתר לחמן, רוקחת טבעית ונטורופתית, המפעל שלו נמצא בעוטף עזה, הוא עומד בתקן הישראלי למוצרי קוסמטיקה אורגנים שמקביל לזה האירופאי ובנוסף לכל הטוב הזה, 10% מכל הזמנה נתרמים לטובת נשים נפגעות אלימות. ולדבר שלשמו התכנסנו: הנסיינית בדקה קרם פנים ליום לעור רגיל-יבש עם שמן מור ותמצית אצות. לקרם מרקם נוזלי למדי עם ריח משגע ועדין מאוד של סבון תינוקות. הוא נספג לאט - אם תנסו להניח עליו מייק-אפ לפני שייספג במלואו תגלו שהמפגש בין השניים מייצר פירורים - אבל אם תמתינו קצת, התוצאה לגמרי שווה: לחות אוורירית במידה נעימה שתהלום את לחות הקיץ, מחזיקה את העור פרשי במשך שעות ארוכות ומפנקת על הדרך גם ב- 10SPF להגנה מהבלחות קצרות של יציאה לשמש.
קרם יום מור - 160 שקלים.
להשיג באתר המותג.

סרום אנטי אייג'ינג של Asta In

אסטאין. יח"צ,
האצה הפלאית המטוקוקוס פלוויאלס/יח"צ

ועוד אצות: בזמן שתקעתן עוד רול, הביו טכנולוגיה הישראלית דאגה לקמטים שלכן. בחוות גידול מיוחדת וירוקה במושב ליד רמלה מגדלים מיקרו אצה שהיא הבסיס למוצרי הטיפוח של Asta In והמקור לאחד מנוגדי החמצון החזקים בטבע, פי כמה וכמה יותר מויטמין C ו-E. מייצרים ממנה תוספי תזונה וגם מוצרים קוסמטיים ומבטיחים שהחומר מעכב את תהליך ההזדקנות של הגוף ועל הדרך שומר על עור צעיר ובריא יותר. אז האם האצה הפלאית המטוקוקוס פלוויאלס היא ה-BFF החדשה שלכן? ימים יגידו. בינתיים הנסיינית בדקה את הסרום לפנים שהיה לה נעים למדי - נספג די מהר והשאיר עור לח בגימור משיי, ומעט מהודק - בקטע טוב. הערת המעצבת: סטרט אפ ניישן זה יופי, שירז טל כפרזנטורית זה נהדר, אבל מה עם קצת סקס אפיל לאריזות.
סרום אנטי אייג'ינג - 190 שקלים.
להשיג באתר המותג ובבתי טבע.

עוד בוואלה!

וגם אופציה מושחתת למשקיעניות: 10 מתנות הכי שוות לחג

לכתבה המלאה

מסיכת דיטוקס תה ירוק של היפי אנד שיק

היפי אנד שיק. יח"צ,
מסכת חימר ששאבה את הג'יפה מהנקבוביות/יח"צ

היפי אנד שיק הוא מותג מקומי נוסף שמובילה רוקחת טבעית, שירה דהן, שהגיעה מתחום הרפואה הסינית. במוצרים שלה לא תמצאו חומצות מקלפות או חומרים כימיים, והיא מגדירה אותם "בריאים ואפקטיביים". הנסיינית אהבה את מסכת החימר ששאבה לה את הג'יפה מהנקבוביות וכיווצה אותן יפה, בלי להשאיר אחריה עור מיובש. 7 דקות על הפנים - הנסיינית הסתפקה באזור ה-T הבעייתי - ואת בגן עדן של וודג' מתוקתק, מאוזן ואחיד.
מסכת דיטוקס תה ירוק - 189 שקלים.
להשיג באתר המותג.

סרום לשיער יבש ופגום של Jul

jul. יח"צ,
עוטף את השיער בציפוי עתיר ברק ולא שמנוני/יח"צ

מסתבר שיבנה היא לא רק עיר האם של שפע יששכר, אלא המקום שבו רוקחים ומייצרים את מוצרי השיער המעולים של ג'ול. אמנם שום דבר באריזות לא אומר כחול לבן, אבל אנחנו הרי אנשים רציניים שמתעניינים במה שבתוך האריזה, ואת הסרום לשיער יבש אהבנו מאוד. הוא מכיל שמן המפ וכמובן גם חומצה היאלרונית, הרכיב שאף מוצר קוסמטי בימים אלה לא שלם בלעדיו. כמה לחיצות מספיקות כדי לעטוף שיער אחרי חפיפה בציפוי עתיר ברק ולא שמנוני, לטפל בקצוות מפוצלים ולהוריד פריזים, ולידיעת המפנפנות - מתאים לשימוש גם לפני ייבוש.
סרום לשיער יבש ופגום - 119 שקלים.
להשיג באתר גדעון קוסמטיקס ובמספרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully