וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זרקו אותי מחנות בגלל המכנסיים הקצרים שלי - אני קורבן של פחד מנשים שוות"

7.5.2023 / 0:12

דוגמנית ברזילאית נועזת הסתובבה לה להנאתה בסופרמרקט כשהיא לבושה בגופייה לבנה כמעט שקופה ללא חזייה ומכנסי ג'ינס קצרים מאוד. למרבה הפתעתה שאר הלקוחות התלוננו והיא התבקשה לעזוב את החנות

"נזרקתי מהחנות בגלל מה שלבשתי"/kerolaychavesreal

לא מזמן סיפרנו לכן על הטרנד החדש של הקיץ - מכנסוני הבייבי דול שתפסו תאוצה בקרב איט גירלס למיניהן וגם על המסלולים השונים. במקביל סיפרנו על רשת שיין שמוכרת מכנסוני עור קצרצרים במיוחד ותהינו מי תלבש דבר כזה. אז הנה מצאנו מי.

קרוליי צ'אבס היא דוגמנית אינסטגרם וכוכבת באתר הנועז למבוגרים בלבד OnlyFans והיא טוענת שהיא סולקה לאחרונה מהסופרמרקט בגלל המכנסונים הקטנטנים שלבשה, אבל היא מאמינה שזה רק סימפטום ושהיא למעשה קורבן ל"פחד מנשים לוהטות".

צ'אבס טיילה לה להנאתה במכולת בברזיל, כשהיא לבושה בגופייה לבנה כמעט שקופה ללא חזייה ומכנסי ג'ינס קצרים בגזרה כה גבוהה עד שהם על גבול תחתוני ביקיני. בת ה-21 טוענת שהיא הייתה עסוקה בענייניה (ועל הדרך צילמה בוק לאינסטוש) כשהבחינה בלקוחות שמביטים בה בעין עקומה ועוברים גם לעלבונות אגרסיביים - לפני שהיא סולקה החוצה על ידי צוות עובדי הסופרמרקט.

זה מה שהיא לבשה

מה אתם אומרים?

לגיטימי לסיבוב בסופר?

מה פתאום?!
בטח. זכותה ללבוש מה שבא לה
9320 משתתפים

"בדיוק חזרתי מהסופר והציקו לו בגלל שלבשתי 'בגדים קצרים מדי'", שיתפה צ'אבס באינסטגרם. "חלק מהאנשים שפטו אותי במבטים, אחרים קיללו אותי ולבסוף זרקו אותי מהחנות".

לטענתה היא הרגישה מוטרדת מהיחס שקיבלה בחנות, ופנתה ל-610,000 העוקבים שלה לתמיכה. "אתם מאמינים לזה? אני חושבת שזה אבסורד שנשים עדיין זוכות ליחס כזה רק בגלל שאנחנו מתלבשות איך שאנחנו רוצות", היא התלוננהף "האמת היא שאנחנו עוברות את זה כי אנחנו לוהטות מדי, זה הכל."

אבל היא לא קיבלה את התגובות שכנראה ציפתה להן, שכן נראה היה שרוב המגיבים הסכימו עם הלקוחות והנהלת החנות. "אין שום סיבה ללכת לסופרמרקט בלבוש כזה", כתב אחד המבקרים בתגובה מתחת לתמונות באינסטגרם. "את מביכה את האנשים ההגונים שנמצאים שם לעתים קרובות עם ילדים", כתה לה מגיבה אחת ואחר הוסיף: "אני מניח שקרה לך מה שהיה קורה לגבר שהיה נכנס לחנות בלי חולצה", .

היא אוהבת להצטלם בסופר

ולא רק

מאוחר יותר אמרה צ'אבס לרשת החדשות המיניות NudePR, "נעלבתי מהשנאה הלא מוצדקת שקיבלתי גם בחנות וגם בפוסט שלי באינסטגרם. אני חושב שכל העלבונות האלה קשורים יותר ל'פוביית האישה הלוהטת' שזו בעיה שאני מתמודדת איתה על בסיס יומי".

  • עוד באותו נושא:
  • מכנסונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully