וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונה בזארה נחרדה לראות כיצד החולצה נראית על הגוף שלה לעומת על הקולב

3.5.2023 / 0:01

חובבת האופנה פנתה לטיקטוק כדי להציג לעוקבים שלה כיצד נראה הטופ הזה על גופה בהשוואה לאיך שהוא נראה על הקולב. היא לא הצליחה לעצור את הצחוק

הטום של זארה נראה אחרת לגמרי עלע מאשר על הקולב/TIKTOK/@EVANGELINETOPAZ

אין לנו שום דבר נגד זארה, אך לחובבת האופנה הזאת ולכמה מעוקביה כנראה שיש. משתמשת הטיקטוק evangelinetopaz מדדה חולצה ברשת חנויות האופנה "זארה" שנראית מהמם על הקולב - אך פחות מחמיאה עליה. למעשה, לא רק שהחולצה לא מחמיאה לגוף שלה, היא אפילו חושפת יותר מדי ממנו.

אוונג'לינה נחרדה כשראתה כיצד הטופ נראה עליה אחרי שמדדה אותו בחנות - ונשים רבות שיתפו חווייה דומה. בסרטון ששיתפה בסוף השבוע, בו מדדה את החולצה מקולקציית הקיץ החדשה של המותג, היא כתבה: "זארה על הקולב לעומת עליי, אתם לא מוכנים לזה חחחח".

החולצה הוורודה כללה חתך רחב בין החלק העליון המכסה את החזה לחלק התחתון המכסה את הבטן. אם בוחנים את הבגד כשהוא על הקולב, נראה שהחתך אמור להופיע במורד הבטן, אך כשהיא ניסתה אותו היא ראתה שהחלק המכסה את בטנה ארוך מדי. לא נותרה לה ברירה אלא למשוך את החלק העליון מעלה כדי שיראו את הגזרה המיוחדת של החולצה.

עם זאת, במקום להחמיא לגוף, הניסיון לסדר את החולצה גרם לחלק התחתון של השדיים שלה להישאר תלויים בחוץ. היא כתבה על הסרטון: "חחח, מתה", בעודה מכסה את פיה בניסיון לעצור את צחוק המבוכה שלה.

מצאו את ההבדלים:

@evangelinetopaz Zara on the hanger vs on me ??? you aren't ready for this one haha! #zara #zaratryon #zarafashion #zaraoutfit #pfg #fashionfail ♬ Cupid - Sped Up - EXE ROHIT

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הסרטון הפך מאז לוויראלי עם למעלה מ-4.9 מיליון צפיות ולמעלה מ-180 אלף לייקים. "תודה לך על זה", כתבה אחת בתגובה ואחרת הוסיפה: "זארה לא מתאימה לכולן".

צופה נוספת כתבה: "אני כל כך מצטערת שזה גרם לי לצחוק ככה, אבל זו לא את, את נראית נהדר". צופה אחרת כתבה: "זארה מייעדת את הבגדים שלה למבנה גוף מאוד ספציפי - והוא לא שלי". נוספת הסכימה: "גרמת לי לפלוט בחזרה את התה ששתיתי. צחקתי בקול רם. מאוד מעריכה את הכנות שלך".

  • עוד באותו נושא:
  • זארה
  • שמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully