וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפרפרת: היידי קלום בשמלה נועזת

לרגל הפרימיירה של בת הים הקטנה הגיעה היידי קלום בשמלה שהיה נראה כאילו עלתה מן המצולות. אם אתן מחפשות כבר השראה לפורים 2024 - הנה לכן

עם כל הכבוד לנתונים האלוהיים של הטופ מודל הגרמנייה היידי קלום, בכל הנוגע לחוש סטייל מצבה לא מזהיר. לא נגזים אם נאמר שברזומה של קלום רפרטואר של עשרות שמלות קטסטרופליות אותן לבשהלשטיחים האדומים הנחשבים בעולם. קצר, צמוד, נוצץ, פאייטים, הכול מהכול, בידיעה כנראה שלא משנה מה היא תלבש היא תראה פצצה. עצוב, אבל לא מכחישות. זו האמת.

היידי קלום. GettyImages
זה פרפר? זה אלמוג? היידי קלום עלתה מן המצולות/GettyImages

אמש (שני) הוסיפה קלום בת ה-49 עוד שמלה פומפוזית לאוסף, הפעם כשהיא בדמות פרפר/ אלמוג, בחירה לא מופרכת כביכול כשהקונספט הוא מתחת למים לרגל פרימיירת הסרט "בת הים הקטנה" בתאטרון דולבי שבלוס אנג'לס.

רוב זנגארדי, הסטייליסט הצמוד גם של ג'ניפר לופז, בחר עבור קלום שמלה של Jasmin erbas couture, מותג שמלות ערב הממוקם בברלין. בפרונט השמלה פרפר עצום המונח במאונך ומסתיר היטב את החזה בצבעי ורוד, לבן ולבנדר ומתחתיו חצאית קטנה מתנפנפת המתחברת לשובל המדמה אלמוגים. לרגליה האינסופיות של קלום בחר זנגארדי סנדלי pvc שקופים עם רצועה קדמית ועוד רצועה בהצלב בקרסול, וזהו. יש לכן תחפושת מוכנה לפורים 2024.

עוד בוואלה!

סמוקינג הוט: היידי קלום פוצחת בקריירת שירה

לכתבה המלאה
היידי קלום. GettyImages
השראה לתחפושת לפורים 2024/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully