וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמצולות: אסתטיקת "בת הים" היא הדבר החם לקיץ הקרוב

14.5.2023 / 8:45

בתור ילדות, לכולנו עברה המחשבה להיות לנסיכה או לבת הים הקטנה ולשיר בנואשות דרמטית "חלק מהעולם שלך". נכון זה חלף, אך מסתבר, שהמגמה הנוכחית מדגימה מה זה אומר פארטי מתחת לים, בעזרת ספקטרום רחב מאוד של נגיעות בתוליות וימיות. גירלס, הוציאו סנפירים ותצללו איתנו

תאמינו לנו אם נגיד לכן שכל הפאשניסטות של הרגע מנסות להתלבש כמו בתולות ים? לא, אה? גם לנו זה לא ברור לחלוטין, עד שגילינו עולם ומלואו. זה אולי יישמע משעשע בקריאה ראשונה, אבל בעולם בו מגמות הטיקטוק הולכות ומצליחות להיכנס למעגל המיינסטרים, גם חלום הילדות של כל אחת מאיתנו פתאום מתגשם. מי מאיתנו לא העמידה פנים בילדותה שהיא פיה, נסיכה קסומה או בתולת ים? אריאל?? רובנו עברנו את זה (וטוב שכך). ובכן, אסתטיקת "בת הים" מגשימה חלום ישן ונמצאת ברגעי השתלטות לקיץ הקרב, כי אם כבר וייב שמשי, זה יותר מהגיוני שנרצה להידמות לבתולות ים.

אסתטיקת בתולות הים, היא בדיוק כמו שהיא נשמעת. זה אמנם כרוך באובר דמיון, מה שהופך אותה לאחת המגמות החזקות של הרגע. הטריילר ללייב אקשן שיעלה החודש לאקרנים של "בת הים הקטנה" התפוצץ, אך מסתמן שהמגמה עלתה לפרונט טיפה לפני שהתחיל הדיבור על הסרט המחודש.

הטרנד הנוכחי הוא בעצם טוויסט מתוחכם ללבוש שמזכיר נופש (במיוחד כשהעיניים יוצאות למראה פיד האינסטוש - שמלא בנופשים), או במילים אחרות דרס קוד למסיבה מתחת לים. במקום חולצות הפסים הרגילה שמזכירות מלחים למשל, נכנסים פיסים בגוונים קרירים של כחול, לבנדר, פלטת הירוקים וגם לבן, עם נגיעות נצנוץ במרקמים שונים. המגמה החדשה מקבלת את החותמת הסופית גם של מותגי העל ובתצוגות האחרונות הנגיעה הימית נראתה על מסלולי בוטגה ונטה, בלמיין ועוד.

אז איך זה בא לידי ביטוי? את טרנד הראפלס הצגנו לכן, אבל נראה שהוא נכנס לקטגוריית בת הים בקלי קלות, בעזרת בדים נשפכים ומיני סלסולים שובבים. בין האחרונות שהסבו את תשומת ליבנו היו קיארה פראני בחופשה בדובאי, אירינה שיק בקואצ'לה ואפילו לורין, נציגת שוודיה לאירוויזיון 2023. אבל חברות, זה ממש לא נגמר שם.

תצוגת אופנה בלמיין. Peter Whitef, GettyImages, GettyImages
מחוך הפנינים של בלמיין/GettyImages, Peter Whitef, GettyImages

כל מה שקשור לפאייטים (ברוח הקשקשים) על שמלות ערב או חצאיות, בשילוב בגדי ים או פריטים סרוגים ומרושתים, גם מתווסף לליסט האוקיינוס המתבקש. הדרך הפשוטה לשלב את הפיסים המוגזמים יותר, הוא בעזרת השלמה הכי בייסיק, של חולצות טי חלקות - או בעצם כל בגד שנראה מאזן (אלא אם מתחשק לכן ללכת עד הסוף).

גם מחוכים בצורות א-סימטריות וחצאיות באותו הטון של "זנב דג", שחלקן אף נצמדות באזור העכוז ונפתחות באופן עדין מאוד לגזרת מקסי, המזכיר סנפיר הם חלק מהמגמה. איך לא, גם השראת הצדפות והפנינים נכנסת לתמונה, מחזיות עם קאפים קשיחים, ביניהם גם קונכיות ושות' (ראו ערך: קיילי ג'נר לקמפיין האביב של ז'אן פול גוטייה) ועד תיקי יד ושלל אקססוריז.

עוד בוואלה!

סבא או מפוספסת: קבלו את גופיות החרישה של העונה

לכתבה המלאה
אופנת רחוב שבוע אופנה ניו יורק. Jeremy Moeller, Getty Images, GettyImages
פרינסס עם בד נשפך בהשראת בת ים/GettyImages, Jeremy Moeller, Getty Images
שמלת פאייטים- אופנת רחוב, שבוע אופנה ניו יורק. Christian Vierig, Getty Images, GettyImages
אול אובר פאייטים עדינים/GettyImages, Christian Vierig, Getty Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully