וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לפוני המאוס: חמש דרכים מעולות להיפטר מה'טעות' שעשית

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 12:58

אם מרגיש לכן שהפוני שעשיתן בא ממש לא טוב בשהייה הממושכת בבית - איתרנו עבורכן חמש דרכים נפלאות להיפטר מהשיער הסורר

אז הלכתן ועשיתן את אחת ההחלטות הקריטיות בחייה של אישה - לגזור פוני. אנחנו כמעט בטוחות שאין אישה שלא עברה תקופה במהלך שנותיה על האדמה, בה נכנס לה ג'וק הפוני. החשק המטריף הזה לשינוי שיבלוט, שייתן חיים, שיוציא ממך את הפראית שבך, קיים תמיד ומתבטא בדרכים שונות. יחד עם זאת, יש שיגידו שדווקא הרצון לשינויים שכאלה, נוגע יותר למצבור רגשי שמוביל להחלטות הרות גורל.

ברגע שהלכתן על המוב האמיץ וקבעתן אצל הספר שלכן, בום - באותו רגע (לרוב) מתחילים יחסי אהבה-שנאה עם חתיכת השיער שמתעופפת לה מעל העיניים. בודדות הן הנשים שמחמיאה להן פיסת השיער הזו על פניהן, כמובן בהתאם לתווי הפנים של כל אחת. היינו שם, כן, גם כותבת שורות אלה וכנראה (שלצערי) לא אחזור על המוב הנועז. הפוני הוא בהחלט מהנה, פרשי ומרגש בהתחלה, אבל די מהר עלול להפוך למטרד ולמשעמם, או בימים כאלו - מאוד לא פרקטי ונוח. לעיתים הוא לא יוצא כפי שקיווינו ופתאום! משאיר אותך באטרף של - איך אני מעיפה את הדבר הזה מהמצח שלי?!

דקוטה ג'ונסון. Arnold Jerocki/Getty Images, GettyImages
דקוטה ג'ונסון: האישה והפוני/GettyImages, Arnold Jerocki/Getty Images

לא משנה איזה סוג פוני יש לכן - בובה עבה או דליל, וילון או צד - קיימות תסרוקות שיכולות לעזור בהסתרת פוני לכל אלו שמאסו בו (או לפחות למזער את הנזק), בזמן ההמתנה לצמיחה. שלב הביניים, בין הצמיחה המחודשת הוא אולי הקשה ביותר, כשהשיער מציק לשגרת היומיום שלך (או במקרה הכי גרוע גורם לך לטיקים). אז נפלאות הטיקטוק הובילו אותנו לאתר חמש דרכים שיישמרו אתכן יופי-יופי, לזמן המביך והמתיש שבין לבין.

לדרך הראשונה והפשוטה, יש להצטייד בכמה סיכות סבתא או טיקטק הכי בסיסיות. נתחיל בלאסוף את הפוני ולחלק אותו לשניים. מיד לאחר מכן, יש להצמיד את חתיכות השיער ישירות אל מאחורי האוזניים ולנעוץ אותן בסיכות שהכנתן. מאחר ורק הפוני ננעץ, שאר השיער שנותר פזור יסתיר את הסיכות שמתחבאות להן ושומרות על השקט בגזרה.

עוד בוואלה!

לחסכניות היוש: איתרנו טריק קליל לטינט ביתי לסומק בלחיים

לכתבה המלאה
דרכים להסתיר פוני. אינסטגרם angelsign_, צילום מסך
סיכות סבתא או טיקטק - כל מה שבא ליד!/צילום מסך, אינסטגרם angelsign_

הדרך השנייה היא לקחת כמה קליפסים קטנטנים, לאסוף את השוונצים הסוררים שעל המצח ולהתחיל בעזרת הידיים לסלסל אותם בעדינות. לאחר מכן, הרימו אותם כלפי האזור העליון של הראש והופ - התחילו לפזר אותם בצורה הדרגתית. שימו לב לא להעמיס עם כמות הקליפסים, כל המוסיף גורע!

דרכים להסתיר פוני. אינסטגרם angelsign_, צילום מסך
שני קליפסים בכל צד זה מספיק, לא להתפזר בנות!/צילום מסך, אינסטגרם angelsign_

הטריק השלישי הוא מוכר, ידוע ודי נוח. הוא עשה השנה קאמבק רותח, שנע בין ספורטיביות לרומנטיקה ואנחנו שמחות להצהיר שהוא פה גם לעזור בשעת צרה. קבלו אותו - סרט בד לשיער! כיום ניתן להשיג אותו כמעט בכל חנות, על מדפי האקססוריז במגוון צבעים והוא אחד הפיסים המבוקשים של הרגע. במקרה של חוסר השתלטות על הפוני, הסרט יהיה לנו לחבר ואח על מלא, נא השתמשו בו בחוכמה.

דרכים להסתיר פוני. אינסטגרם angelsign_, צילום מסך
הקאמבק הרותח של השנה/צילום מסך, אינסטגרם angelsign_

השיטה הרביעית תהיה אולי מעט מסורבלת לחלקנו, אך אט אט ובזהירות רבה, יכולה לצאת מהדרך הזו תסרוקת שלא מביישת אפילו את הטיילת באילת. מדובר בזוג צמות קדמיות, שנוצרות משאריות הפוני ומתחברות בשיטה הסינית והמוכרת לשיער הארוך בפרונט.

דרכים להסתיר פוני. אינסטגרם angelsign_, צילום מסך
צמות שלא מביישות את הטיילת באילת/צילום מסך, אינסטגרם angelsign_

הגענו לסוף חברות ואם עד כאן לא הסתדרתן, הטיקטוק ממש להניב את פירותיו - בטריק שתופס גם בימים שאין כוח לחפוף או סתם בד הייר דיי. לוקחים מעט סרום או חימר לשיער, כזה שיאחוז היטב בכל השוונצים ולא רק בפוני, מורחים אותו בחלקים הקדמיים של הראש ומסרקים לאחור בעזרת מסרק דק, לתסרוקת חצי קוקו. אם אתן מצוידות במוצרים איכותיים, הסירו דאגה מליבכן - הפוני לא אמור לזוז מהמקום בו הנחתן אותו.

דרכים להסתיר פוני. אינסטגרם angelsign_, צילום מסך
לא רק לפוני - יעיל גם לבד הר דיי או יום ללא חפיפה/צילום מסך, אינסטגרם angelsign_

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully