וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חיזוק: שרשרת הפנינים הקלאסית שלכן כבר לא מספיקה

15.5.2023 / 14:07

פנינים זו מגמה ותיקה. הן יכולות להיות קלאסיות, עכשוויות עם נגיעה אדג'ית, וכל מה שביניהם. אבל בחרנו להפנות זרקור לתת-מגמה נוספת שרותחת כרגע ומוסיפה את הוואו פקטור לכל הופעה: פנינים פלוס שחקן חיזוק, בדמות אלמנט מעניין

כשחושבים על להתאבזר בסגנון רטרו קלאסי, תכשיטי פנינים הם כנראה אחד האימג'ים הראשונים שעולים לראש. אחרי הכול, הם נענדו על המסך ומחוצה לו על ידי דמויות אייקוניות מהעבר, מהמלכה אליזבת הראשונה, קוקו שאנל, מרילין מונרו ואודרי הפבורן, עד שזכו להכרה מחודשת כתכשיט "האיט" האולטימטיבי הודות לטרנד-סטרים כמו קארי בראדשו ואפילו הארי סטיילס.

המגמה הוותיקה הצליחה לשמר את מעמד הנחשקות וסמל השיק במשך עשרות שנים, אבל אף פעם לא מרגישה מאוסה או מעייפת, כי תמיד נקבל אותן, את אבני חן המהפנטות שמקורן במצולות הים, באינטרפרטציה עדכנית. בעוד שב-2023 האסתטיקה השולטת היא עומס פנינים על הצוואר או תנוכי האוזניים, את עינינו תפסה דווקא תת-מגמה רותחת לא פחות שמציפה את הפיד ואף נצפתה לאחרונה על מסלולים, שטיחים אדומים ואירועים מכוננים: פנינים פלוס אלמנט מעניין בצידן. בין אם זה מעל, מתחת או מסביבן.

הדוגמניות שצעדו בשבוע שעבר על מסלול Cruise 2023-4 של שאנל בלוס אנג'לס התהדרו במחרוזות פנינים בהן שולב ברפטטיביות משגעת לוגו המתכת האייקוני של בית האופנה. בעוד כוכבות רבות נטפו פנינים אול אובר על השטיח האדום של המט גאלה, קארדי בי בחרה להתרכז בתכשיט סטייטמנט אחד - עגילים בומבסטיים בעיצוב אישי של Laurel DeWitt שהציגו אלמנט דמוי קונכייה משובצת יהלומים ובמרכזו פנינה ענקית. לטקס ההכתרה של המלך צ'ראלס השלישי, קייט מידלטון ענדה עגילי דרופ (שירשה מהנסיכה המנוחה דיאנה) שהחלו ממוטיב עלה עמוס ביהלומים ממנו צנחה פנינה, כאשר קייטי פרי התייצבה בצ'וקר של ויויאן וסטווד ואופס, גנבה את ההצגה.

המדובר באותו עיצוב אייקוני בו במרכזה של מחרוזת פנינים (בודדת, או בגרסת שלוש השורות) מככב אלמנט אליפטי משובץ קריסטלים המרפרף לסמלי המלוכה ומשמש כלוגו בית האופנה הבריטי כבר משלהי האייטיז. או לסיכום: קלאסיקה מתוחכמת עם נגיעה של פאנק. אז פשפשנו ואיתרנו עיצובים מרשימים לא פחות; מהפרפר שמעטר את עגילי הפנינה של דניאלה קפלוטו או הלב המשגע שמחזיק את צ'וקר הפנינה של סאגה, ועד התותחים הכבדים שתוכלנה להוריש לדורות הבאים - הכוכבים של ה.שטרן ופרח הויולטו של פדני.

עוד בוואלה!

מהמצולות: אסתטיקת "בת הים" היא הדבר החם לקיץ הקרוב

לכתבה המלאה

תכשיט מעוצב המשלב פנינים איכותיות זו השקעה, אין ספק, אבל אפשר גם בלי לשבור קופת חיסכון. מה שמביא אותנו לנקודה הבאה, הודות לוורסטיליות של פיס מהקטגוריה המדוברת ניתן יהיה לחרוש עליו (באופן יחסי). הוא ישתלב מהמם בלוק ערב פורמאלי או נוצץ, ולא פחות באאוטפיט יומיומי שמתחשק לנו להקפיץ. המלצת המערכת: אם אתן הולכות על תכשיט פנינים+אלמנט, ראוי לתת לו לככב ולהשקיט בשאר הגזרות.

דנה וגנר - 495 שקלים

דנה וגנר, פנינה. הילה חן,
האלמנט יכול להיות גם מעודן יותר, ועדין יהווה ספין מהמם לפנינים/הילה חן

ה.שטרן - 28,540 שקלים

ה.שטרן, פנינה. יח"צ,
מחרוזת פנינים שנקטעת לפרקים בכוכבים האייקוניים מזהב אצילי ויהלומים/יח"צ

סאגה - 369 שקלים

סאגה, פנינה. יח"צ,
אלמנט המעטר פנינה נצפה גם על קולרים מקטיפה, שהיא מגמה לוהטת בפני עצמה/יח"צ

פדני - מחרוזת עם פרחים 17,900 שקלים

פדני, פנינה. שי כהן-ארבל,
שירלי בוגנים מהפנטת בפנינים ואלמנט הויולטו/שי כהן-ארבל

לה לונה - 550 שקלים

לה לונה, פנינה. יח"צ,
הלביאה השלווה שמככבת במרכז מחרוזת פנינים טבעיות אפרפרות/יח"צ

גלית רונדין - 790 שקלים

גלית רונדין, פנינה. יח"צ,
לאפקט הוואו: שפירית וינטג' משובצת אבני חן שנחתה על מחרוזת פנינים/יח"צ

דניאלה קפלוטו - 489 שקלים

דניאלה קפלוטו, פנינה. איילת ערד רבינוביץ,
אפקט הפרפר: עגילים צמודים לאוזן שיעשו את כל ההבדל/איילת ערד רבינוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully