וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: גל גדות מופלאה בשמלה שחורה קלאסית

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 9:27

גל גדות קיבלה פרס מרגש בחגיגות יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל בלוס אנג'לס, אבל הלוק הנבחר לאירוע היה מרגש לא פחות. מעט אחרי זה הגיע סלפי מופלא שהדגיש את יופיה הטבעית של הכוכבת

מי ששם לב לדקויות, חש בשינוי האופנתי שעוברת גל גדות. הוא לא צועק ובולט יתר על המידה, אבל בהופעות האחרונות משהו בכוכבת הבינלאומית הפך מדויק יותר. הסיבה - סטייליסטית חדשה. גם הקודמת, אליזבת סטיוארט, הייתה אמונה על המלתחה של הטובות ביותר בהוליווד, אבל השילוב של גדות עם קרלה וולש, הסטייליסטית הצמודה של המגה פאשן אייקון טרייסי אליס רוס הוא ככל הנראה חיבור מופלא.

כבר בפתיחת החנות של טיפאני אנד קו בניו יורק אפשר היה להבין שיש כאן ירידה נהדרת לפרטים. לאחר מכן הגיעה השמלה האלוהית של לואבה אותה לבשה גל למסיבה הרשמית של טיפאני אנד קו, עם עיצוב נשי במלואו, שכלל פלג גוף עליון וחצאית מונפת על גובה, שיוצאת מגבולות הגזרה הנורמטיבית באורך מידי.

המוטיב הברור ממשיך, והסטייליסטית החדשה מכניסה את גדות לרשימת המתלבשות הטובות של החודשים האחרונים (אנחנו מכתירות). לרגל אירוע חגיגות יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל שנערך בלוס אנג'לס לבשה גדות שמלה מקסי שחורה אלגנטית עם חלק שקוף במרכז הבטן, סקסי אך מכבד את האירוע.

השחקנית קיבלה פרס על הישגים יוצאי דופן מטעם ארגון IAC ובשיתוף הקונסוליה הישראלית בעיר ואמרה: "ישראל היא היכן שהלב שלי נמצא והבית שלי. לאורך ההיסטוריה, המדינה היהודית השיגה הישגים מדהימים במהלך שנות קיומה הקצרות, וכולנו כאן מאוד גאים במולדת היהודית שלנו".

השמלה המופלאה מבית ז'יבנשי, מבד ג'רסי עם עבודת כיווצים מינימליסטית, צווארון סגור ושרוולים קצרים, לה ציוותה וולש גם את מיני קני ניאו בג של המותג (2,040 דולר) עם ידיות מתוכשטות כשגל מאובזרת כולה בצמידים של טיפאני אנד קו (כ-7,000 דולר לצמיד), כיאה לשגרירת המותג.

הכי אהבנו את האסוף ההדוק עם השביל באמצע, ופנים נקיות שהדגישו את יופיה הטבעי של הכוכבת. מאוחר יותר הגיע סלפי של גדות רגע לפני משחק של הלייקרס, עם גופיה שחורה שקופה, ושרשרת החוליות של טיפאני, מה שנתן מבט מקרוב לעבודת האיפור המינמליסטית ולגבות המופלאות שלה. תספרי אצל מי את עושה חוט, פינצטה, מספריים.

עוד בוואלה!

דרמה קווין: גל גדות כוחנית בשובל שחור ארוך

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully