וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה נמוך אפשר לרדת? קיארה פראני בשמלה חושפנית

קיארה פראני הגיעה להשקעת העונה השנייה של הריאליטי המשפחתי שלה ובין צחוק לדמע אפשר היה להתייחס לשמלה המטורפת שהיא לבשה. פרונטלית היא נראתה סקסית בדיוק במידה ואז הכוכבת הסתובבה - והכול נראה אחרת

הבלוגרית האיטלקhיה המצליחה, שמזמן אנחנו תוהות על קנקנה בכל הנוגע לאופנה, הגיעה בסוף השבוע לפרימיירת העונה השנייה של הריאליטי המשפחתי שלה THE FERRAGNEZ SERIES. כצפוי, העונה הראשונה הייתה הצלחה מסחררת, ומהר מאוד המשיכו לצילומי העונה החדשה. קיארה פראני הגיעה לצד בעלה הזמר פדז להשקה במילאנו כשהיא לובשת שמלה שחורה מטמטמת ודי מפתיעה באלגנטיות שלה.

קיארה פראני. אינטסגרם, צילום מסך
לוק מוצלח מאוד. קיארה פראני/צילום מסך, אינטסגרם

שמלת הפאייטים השחורה, לה צווארון קולר ממנו יוצא מחשוף אליפסה בחזה ושני פתחים במותניים (שמתחברים לכדי עניין מסקרן) שייכת למותג הנחשק MONOT, זה האחראי על כל השמלות החשופות של הכוכבות בשנה האחרונה, כשהזכורה ביותר היא זו של קנדל ג'נר אותה לבשה לחתונת חברתה הטובה.

קיארה פראני. אינטסגרם, צילום מסך
זה נראי סקסי מרומז - אבל זה הרבה יותר מזה/צילום מסך, אינטסגרם

קיארה מיקסמה עם כפפות שקופות עד מעל המרפק, קארה משובח עם גל פנימי 'אולד סקול' שהתאים מאוד למראה האוסקרי של השמלה ואז הפתיעה בענק כשהסתובבה. לשמלה מחשוף גב נדיב במיוחד שמסתיים בדיוק בתחילתו של הישבן, נראה כי הכול ארוז די יפה - אבל אנחנו ממש תוהות איך זה עובד כשהיא מתיישבת.

קיארה פראני. אינטסגרם, צילום מסך
בום. קיארה פראני ב-monot/צילום מסך, אינטסגרם

ולא סתם אנחנו תוהות. בזמן הקרנת הפרק הראשון, בו דמעו וצחקו פראני ובעלה, הכוכבת ישבה עם בלייזר אוברסייז שחור. אז או שהיה קר בטירוף האולם, או שהשמלה הזו פשוט לא אפשרית.

עוד בוואלה!

לקיארה פראני נמאס - וככה היא עונה לכל השונאים

לכתבה המלאה
קיארה פראני. אינטסגרם, צילום מסך
הפעם עבד לה. הכפפות השקופות היו תוספת מעולה/צילום מסך, אינטסגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully