וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות דור ה-Z מכתיבות את "אופנת העירום": "כבר לא אכפת לי אם יראו לי את הפטמה"

2.6.2023 / 0:09

לבנות דור ה-Z נמאס להתחשב באחרים: יותר ויותר צעירות מאמצות את טרנד "אופנת העירום" ויוצאות לבלות בלבוש מינימלי כי "אין לנו במה להתבייש"

זה מה שבנות דור ה-Z לבשות לעבודה/tiktok

לאמבר גונזלס בת ה-25 מוושינגטון הייטס, מנהטן, היו לא מעט תאונות מלתחה, אבל היא מודה שלא ממש אכפת לה אם הפטמה שלה מחליקה החוצה לפעמים. למעשה, סביר מאוד שהיא תחליק. גונזלס, שמתחילה ללמוד בבית הספר לרפואה בקולומביה באוגוסט הקרוב, מעדיפה לצאת מהבית במראה חשוף כדי להשוויץ בקעקועים שלה ולהדגיש את הגזרה הדקיקה שלה.

עבור בילוי לילי ב-Georgia Room, טרקלין הומה ברובע פלטירון, היא לבשה מכנסי ג'ינס שחורים וברלט שקוף עם נקודות שחורות מבית אורבן אאוטפיטרס. "חברים שלי אומרים לי לעתים קרובות, 'הציצי שלך בחוץ' ואני כזה 'אופסי'", היא אמרה ל-The Post, "שחררו את הפטמה".

בשנים האחרונות, סלבס כמו קנדל ג'נר והאנטר שייפר בחרו במראה מינימלי שחושף מקסימום עור, בעוד שמעצבים כמו לקוואן סמית' ולייבלים כמו Blumarine שלחו דוגמניות למסלול בסתיו האחרון עם מעט מאוד פרטי לבוש. הטרנד גם כבש את פסטיבל הקולנוע בקאן, כשאת השטיח האדום פקדו כוכבות בלבוש מינימלי. כן, "אופנת העירום" מתפשטת לה, בעיקר אצל דור ה-Z אך לא רק.

"תסתכל אבל אל תגע"

"יש משהו סקסי בטרנד שמעניין אותי, כי יש בו את הכוח הזה לומר 'אתה יכול להסתכל אבל אתה לא יכול לגעת'", אמרה אודרי סטין, המעצבת והמנכ"לית בת ה-24 של Upcycling Diaries, חברת אופנה שמוכרת בעיקר לוקים חושפניים.

פליקס שניידר, מעצבת מפורטלנד, אורגון, גם יוצרת הרבה מראות חשופים. בליל שישי האחרון בלואר איסט סייד, היא וחברותיה יצאו בעיצובים שלה - שמלות מחוך קטנות, סטים צבעוניים בשני חלקים, חולצות ביקיני וחצאית עם שסעים גבוהים וגזרות רצועות חוטיני. "בשבילי, אופנת עירום משמעותה הרצון לסובב ראשים", סיפרה בת ה-19.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

תשומת הלב שהן מקבלות היא לא תמיד חיובית, אבל מיקילה דינאפולי, בת ה-23 מקרוס ריבר, ניו יורק, מתעלמת מהביקורת על גופה - היא רק רוצה שיהיה לה נוח. "זה היה מסע ארוך להגיע למקום שבו אני נמצאת היום מבחינת הביטחון האישי שלי, אבל אנשים לא צריכים לחשוב שאני אטרקטיבית כל עוד יש לי אנשים בחיי שמעודדים אותי להרגיש יפה מבפנים ומבחוץ", סיפרה עוזרת הקוסמטיקאית ל-Post, כשהיא לבושה בחזיית רשת שקופה, עם לבבות שחורים המכסים את פטמותיה, אותה רכשה מ"שיין".

הטרנד לא מיועד רק עבור אלו שבשנות העשרה והעשרים לחייהן. "אני בת 32 ואני מרגישה בטוחה יותר בגוף שלי מאשר כשהייתי בת 20", אמרה ג'ניפר מרטינז, סטייליסטית מ-Inwood. בבילוי הלילי האחרון, שלה היא לבשה בלייזר של זארה ושמלה חתוכה עם רצועות שמצאה בבוטיק קטן. "אני מאוד גאה בגוף שלי", אמרה, "אני מרגישה מדהים ונוח בעור שלי ואני חושבת שהבגד הזה מייצג את מי שאני ואת איך שאני מרגישה".

  • עוד באותו נושא:
  • דור ה-Z

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully