וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייסי דה סנטיס: הכירו את אישתו השיקית של המתמודד לנשיאות

30.5.2023 / 8:30

בזמן שינסה לקטוף את טייטל נשיא ארה"ב, יש מישהי שתלהטט בשמירה על הילדודס, תיחשף לאור הזרקורים האכזרי ותיחשב כנשק (לא כ"כ סודי) של בעלה. הכירו את קייסי דה סנטיס, בעלת רפרטואר וסטייל מחושב. כי לפעמים, כל מה שנדרש כדי להוביל בתעמולת בחירות - זו מלתחה אסטרטגית

לפני ימים ספורים הודיע רון דה סנטיס, מושל פלורידה על התמודדותו לנשיאות ארה"ב. למה זה מעניין אותנו אתן שואלות? זה לא. מה שכן עלול לעורר יותר עניין, היא דווקא קייסי (42), אשתו של המושל, שאמנם "עומדת מאחוריו", אך יש שיגידו שהיא זו שסוחבת על הגב שלה את קמפיין הבחירות הראשון בחייו. כי מי לא רוצה לזכות בטייטל הגברת הראשונה של ארה"ב?

רון דה סנטיס ואשתו קייסי. GettyImages, GettyImages
סוחבת על הגב שלה את קמפיין הבחירות? קייסי ורון דה סנטיס/GettyImages, GettyImages

שיטוט קל בפיד האינסטוש של קייסי דה סנטיס, הכניס אותנו לעולמה של האם לשלושה, עיתונאית טלוויזיה לשעבר שהחלימה מסרטן השד והפכה ב-2019 לאישה הצעירה ביותר ששימשה כגברת ראשונה של פלורידה, בגיל 38 בלבד. בנוף האמריקאי מסתבר שהיא מזמן גונבת את הפוקוס עם התלבושות הסופר מסנוורות שלה, תוך כדי שהיא משלבת רמיזות חדות לסטייל של ג''קלין קנדי (נעליים גדולות אחות) האישה הראשונה הכי אייקונית של ארה"ב, עם נטיות קלות למלניה טראמפ, שבעצמה הצליחה להכניס וייבים נמרצים יותר לבית הלבן.

להופעות הפומביות, אליהם מתלווה רבות עם הילדודס, היא דואגת לתיאום פלטת צבעים בין כולם ובואו נסכם כבר עכשיו, שצבעים אצלה - זה ממש לא אישיו. להבדיל ממלניה, אפשר להגדיר את המלתחה של הגברת כיותר שאפתנית ופתוחה, מאשר הוייב האליטיסטי הזכור. רוב בחירות הסטיילינג מקורם מהשוק העכשווי, רדי טו וור של מותגי אופנה ידידותית יותר לכיס, עם מותגים כמו "טד בייקר", "באגלי מישקה" ועוד. בעודה מוותרת על מותגי על, תמורת שמות שיותר קלים לעיכול עבור רוב האנשים.

עוד בוואלה!

סיון חימי: "נשים בישראל לא מעוניינות להיות קולב טרנדים"

לכתבה המלאה

בחירות המותגים הן כמובן דגל לאסטרטגיית פרופגנדה טהורה, שמשתלבות בול עם הנרטיב הנגיש שהקמפיין של בעלולי, אולי מיסטר פרזידנט הבא, בונה סביבו. למשל, שילוב ז'קטים ספורטיביים, בשילוב ג'ינס וזוג עקבים יעשו את העבודה הרבה פעמים.

לצד הלוקים היומיומיים, היא מרבה להקפיץ את הלוק בשמלות פסטל, שכמיות, כפפות שרוול ארוכות וחצאיות פליסה. הסטייל האישי שלה נע על ספקטרום ספק נסיכה, ספק גברת ראשונה, כשבמבט חטוף ראשון היא מזכירה בשיערה הברונטי והגלי את יופייה של השחקנית אווה לונגוריה, עם קריצה לפריסליה פרסלי - תבדקו אותנו.

קייסי דה סנטיס, אשת מושל פלורידה. GettyImages, GettyImages
ניחוח של אווה לונגוריה/GettyImages, GettyImages

אין ספק שהאמריקאים חובבים לא קטנים של נצנצים וזוהר שמושך את העין, ונראה שדה סנטיס די מבינה את זה. סקירות לוקים רבות הוכיחו כי היא מנסה לשלב בין הוייב האמריקאי הטהור, המתבסס על ההיסטוריה העממית, כשהיא בוחרת בצבעים ודגמים שמאוד דומים לאלה של ג''קלין קנדי, שהייתה לסמל תרבות ואופנה בין המסוגננות ביותר שידע העולם, בין היתר.

שמלה בצבע ירוק מנטה של המעצב האוסטרלי, אלכס פרי, עם שכמייה מובנית הנשפכת מהכתפיים, בתוספת כפפות בצבע שמנת - זו רק דוגמה למיני רבות, לאיך שהיא שואבת השראה משושלת הנשיאות הקודמת. בליל הבחירות המקומי האחרון, היא הלכה על שמלת מקסי מרופדת וזהובה, בעלת כתף אחת, קלאסית בשיא. בקיצור, מישהו שם יודע איך לגעת בלבבות הבוחרים.

רון דה סנטיס ואשתו קייסי. GettyImages, GettyImages
מלהטטת בין האמהות לבין הדיילי ג'וב של בעלולי/GettyImages, GettyImages

האווירה הצבעונית והחמה שקייסי דה סנטיס מביאה עימה לבמה התחרותית בעולם מורגשת. לצד בעלול, שעסוק במרדף אחר קולות, קייסי היא התרופה היעילה והרכה ביותר עבורו, כשמסתמן שהוא די רובוטריק שמסורבל חברתית. היא משלימה את הקסם והחום שכנראה קצת לוקטים בחסר מבחינתו. הוא בעצמו התעקש באחד מראיונותיו האחרונים, שאם הם היו ממפלגה דמוקרטית (ברפובליקנים עסקינן), אשתו בטוח הייתה מופיעה בכל מגזיני האופנה. האמנם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully