וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסי ומינימליסטי: כוכבת "אהבה חדשה" יודעת מה טוב לה

30.5.2023 / 8:30

היא נטורופתית, דוגמנית ומדריכת פילאטיס שמצאה אהבה בתוכנית ריאליטי שידוכים, וכשלא תתפסו אותה בדובאי מתמנגלת עם קנדל ג'נר בהופעה מנצנצת, היא נצמדת לסיגנצ'ר לוק שלה: טופ קטנטן וחצאית ארוכה צמודה. נשאבנו אל הפיד של נויה אריאלי וזיהינו שם סטייל סקסי מינימליסטי

הדוגמנית והנטורופטית נויה אריאלי (27) פרצה אל חיינו (לפחות על המסך הקטן) רק בתחילת חודש מרץ השנה, כאחת המשתתפות הבולטות, והמאוד יפות, בתוכנית "אהבה חדשה". את סבב ההיכרות הראשון שלה עם דור טאוב בדירה הקטנה שהוקצתה לה בריאליטי השידוכים הם אומנם לא צלחו, אבל הקאמבק הזוגי שהשניים עשו נגע בכולנו בנקודת ה"אווו" והזכיר לנו כי; לפעמים, כשהכוכבים ממש מסתדרים, יש סיכוי למצוא אהבה בפריים טיים.

נויה אריאלי. אינסטגרם, צילום מסך
כשהכוכבים מסתדרים - נויה אריאלי ודור טאוב/צילום מסך, אינסטגרם

עם סקרנות בריאה בלב, וקורטוב של יצר הצצה, צללנו אל תוך הפיד שלה (שמונה כבר 68.4K עוקבים) וגילינו מספר דברים. ראשית, ניכר כי אריאלי מרגישה מאוד בנוח עם הגוף שלה, ואינה מהססת להתלבש או להצטלם חשוף. שנית, היא מתחזקת סטייל מאוד ספציפי שלחלוטין עובד עבורה, ואליו היא נצמדת. כך אגב בונים סגנון אישי מהודק ליידיז.

נויה אריאלי. אינסטגרם, צילום מסך
ברלט וחצאית מקסי מבוטיק הלנה/צילום מסך, אינסטגרם

הלוק האחרון בפיד שלה בהחלט מסמל את הסילואטה, כמו גם את פלטת הצבעים הניטרלית, שאריאלי כל כך אוהבת - טופ קטנטן, שמרפרף יותר לברלט, בשילוב חצאית צמודה וארוכה. אבל הפעם זה לא עצר שם, החצאית מההופעה המטריפה מבוטיק "הלנה" התהדרה בחגורה וקאט-אאוט אסטרטגי מושלם. לידיעת הקוראות, הסט קיים גם בצבע שחור ומחירו 650 שקלים.

נויה אריאלי. אינסטגרם, צילום מסך
מקפידה על פלטת צבעים ניטרלית/צילום מסך, אינסטגרם

אריאלי אומנם מדגמנת מזה כשבע שנים ומיוצגת בסוכנות "יולי", אך כעת משהפכה לשם החם החדש בביצה היא זוכה למנף את 15 דקות התהילה שלה, גם אם מדי פעם שמה עולה בהקשר לכותרות ביזאריות למדי. כדוגמת ההמולה שפרצה ביום ראשון השבוע בבית קפה בזידינגוף, אליה אריאלי נקלעה עם בן זוגה, כאשר ג'וק תמים אחד הצליח להרים את המקום באוויר (ליטרלי), כולל פציעות קלות של הסועדים, והכל מחשש לאירוע חבלני. מהחוויה המטלטלת היא יצאה אומנם עם ברכיים חבולות אבל גם עם מסר לאומה: "אנחנו מדינה בטראומה.. שורה תחתונה הכל בסדר, כולם בריאים, ובאמת מזל שזה היה רק ג'וק", כפי שסיפרה בסדרת סטוריז שהעלתה.

נויה אריאלי. אינסטגרם, צילום מסך
יש גם בוסט לקריירת דוגמנות/צילום מסך, אינסטגרם

כך או כך, העובדה שהיא נשארת בכותרות לחלוטין עובדת עבורה שעות נוספות, נותנת בוסט לקריירת הדוגמנות שלה, ואריאלי כבר הספיקה לקטוף מספר קמפיינים חדשים. לאחרונה הצטרפה אל נבחרת הפרזנטורים של אתר וואן פרוג'קט ושל מותג הבגדים טוונטי סיקס. בנוסף כיכבה בקמפיין פומפוזי למעצבת שמלות הכלה והערב אליזבת בראון (מונהליזבט), שאף נקטע לפרקים וכלל ריצה למרתף בעודה יחפה ומחזיקה שמלה קצפתית ענקית, זאת בצל אזעקות שנשמעו בתל-אביב בזמן המבצע הצבאי האחרון בעזה.

נויה אריאלי. אינסטגרם, צילום מסך
טופ מינימליסטי וחצאית מידי עם שסע נדיב/צילום מסך, אינסטגרם

על פי רוב, הקיץ תמצאו אותה בטופים או גופיות צמודות, שפוגשות-לא-פוגשות במכנסיים או ג'ינסים מגה-נמוכים, וכמובן חצאיות מידי או מקסי אשר עוקבות אחרי קווי המתאר של גופה, ובנוסף שלל בגדי-ים ביקיני לוהטים. אם כי פה ושם היא מתנסה בפרינטים, כדוגמת השמלה הא-סימטרית המנומרת על רקע נוף מדברי, הגו-טו שלה הוא פלטת צבעים ניטרלית בואכה מונוכרומטית, וזה משגע.

נויה אריאלי. אינסטגרם, צילום מסך
מתמנגלת עם קנדלר ג'נר בדובאי/צילום מסך, אינסטגרם

גם שאריאלי עולה על לוק ערב היא נשארת נאמנה לאותה הנוסחה, אך מוסיפה את אפקט הוואו בדמות בדים מנצנצים. באיוונט נוצץ ועמוס כוכבים בו נכחה בתחילת השנה בדובאי, לרגל פתיחת המלון האולטרה-יוקרתי "אטלנטיס דה רויאל", היא לבשה שמלת מיני כסופה חושפת גב וירך, בעיצוב מאי משיח, עת פגשה בקנדל ג'נר והשניים הסתחבקו לאורות עדשת המצלמה. באותו הערב הדוגמנית הברונטית היפהפייה, ששמה פעמיה להופעת הבכורה של ביונסה, החליפה ללוק מטמטם ומנצנץ עוד יותר - סט מוזהב של ברלט וחצאית מידי ארוכה של לייבל הלאקז'רי האוסטרלי BRONXANDBANCO לבוטיק "הארון של רומי", אותו הקפיצה עם עגילי דרופ של דניאלה קפלוטו. את אותו האנסמבל, אגב, לבשה גם היוניקורן-הממי-הלאומית שלנו, הלא היא נועה קירל, בפריז לפני שבועיים.

עוד בוואלה!

מאיפה לך? השמלה הסקסית של רונה לי שמעון כרגע בחצי מחיר

לכתבה המלאה
נויה אריאלי. אינסטגרם, צילום מסך
בשמלה כסופה סקסית של מאי משיח/צילום מסך, אינסטגרם

דווקא לפרמיירה של הסרט "בת הים הקטנה גרסת הלייב אקשן", שנערכה בשבוע שעבר בפלאנט ראשון לציון בשיתוף אתר הספורט והלייף סטייל וואן פרוג'קט, אריאלי התלבשה מחוץ לקומפורט זון שלה, וזה ניכר. שמלת מיני וואן שולדר בדמוי עור צהוב-כתמתם מ-Forever 21 לוואן פרוג'קט, לה צוותו סנדלי עקב בצבע לילך שלPublic Desire לוואן פרוג'קט. אומנם אריאלי נראתה רותחת לכל הדעות, פלוס ההופעה התכתבה עם הדרס קוד א-לה 'יצאנו מהמצולות', ולכן זה נסלח, אבל אנחנו מעדיפים אותה נאמנה לסטייל האישי שלה, תודה.

נויה אריאלי. שוקה כהן,
יצאה מאזור הנוחות בשמלת מיני צהובה של Forever 21 לוואן פרוג'קט/שוקה כהן
  • עוד באותו נושא:
  • אהבה חדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully