וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מביך: בעלה של המפסידה בתחרות מלכת היופי שבר את הכתר בהתקף זעם

31.5.2023 / 0:01

בעלה של המתמודדת בתחרות מלכת היופי של קהילת ה-LGBTQIAP+ בברזיל עלה על הבמה בהתקף זעם כשהוא מסרב לקבל את העובדה שאשתו הגיעה למקום השני. הוא תועד חוטף את הכתר, משליך אותו על הבמה פעמיים ושובר אותו

קרב אלים פרץ בטקס מלכת היופי של סרי לנקה שנערך בניו יורק/@colombogazette

תחושת ההחמצה של המקום השני בתחרות עשויה להוביל לתגובות קיצוניות, אך במקרה הבא בעלה של המפסידה לקח את זה רחוק מדי והרס למנצחת את הרגע הגדול שלה. עם זעם בעיניים ולב מרוסק, הבעל הלא מאוזן של אחת המתמודדות בתחרות מלכת היופי של קהילת ה- LGBTQIAP+ בברזיל, עלה לבמה, חטף את הכתר של הזוכה המאושרת והטיח אותו בזעם על הרצפה. זאת לאחר שאשתו הפסידה את התואר והגיעה למקום השני והמכובד, כך דיווח כלי החדשות המקומי Globo.

הקהל ההמום בתחרות "מיס גיי מאטו גרוסו 2023" התכווץ במקומו בשבת האחרונה, כשבעלה של הסגנית הראשונה, נטלי בקר, שייצגה את העיר קויאבה, קטע באלימות את טקס ההכתרה של הזוכה עמנואלי בליני - שייצגה את עיריית וארזי גראנדה. בדיוק כשהכתר המנצנץ עמד להתמקם לו על ראשה של בליני, בעלה הזועם של בקר תפס אותו והשליך אותו אל רצפת הבמה, לפי תיעוד מנקר עיניים של הרגע שהפך ויראלי ברשתות החברתיות.

בסרטון ניתן לראות את בן זוגה של מיס קויאבה, שפרטיו אינם ידועים, מרים את הכתר, משליך אותו בזעם על הבמה ומנסה למשוך את בקר מהבמה. הוא חוזר לתפוס בכתר ומשליך אותו שוב לרצפה, כשהפעם הוא שובר אותו לרסיסים. בשלב הזה אחד המאבטחים ניגש לגבר הזועם והוביל אותו אל מאחורי הקלעים.

צפו בתקרית המביכה:

הכאוס של תחרות היופי הזכיר את הקטטה האלימה שפרצה בטקס מלכת היופי של סרי לנקה באוקטובר 2022. רכז התחרות, מאלון הניש, שאירגן את תחרות "מיס גיי מאטו גרוסו", פרסם הצהרה על ההתפרצות והתעקש ששופטי התחרות היו הוגנים כשהכריזו על בליני כמלכת היופי: "בעלה של המתמודדת לא ראה הוגנות בתוצאה וגרם לכל אי הנוחות והנזק הזה", אמר הניש, "אנחנו מגנים בתוקף את התקרית שהתרחשה בזמן הכתרתה של הזוכה, כאשר בן זוגה של מיס קויאבה, שדורגה במקום השני, פלש לבמה ושבר באגרסיביות את הכתר".

הניש הוסיף: "אנו מאשרים את הבחירה של חבר השופטים של התחרות ואנחנו משתתפים בצערה של הזוכה, כמו גם של בקר, מכיוון שהיא לא אחראית להתנהגויות המטורפות של הגורם השלישי".

במקום השני: נטלי בקר, שייצגה את העיר קויאבה

מלכת היופי הנבחרת עמנואלי בליני, שייצגה את העיר וארזי גראנדה

בהמשך ההצהרה ציין כי "הצוות המשפטי של התחרות עודכן" על האירוע הפלילי וכי "הצעדים המשפטיים הדרושים" יינקטו כתוצאה מהתנהגותו. הוא סיכם: "צוות התחרות של מיס גיי מאטו גרוסו מברך את מיס וארזי גרנדה, עמנואלי בליני, שנבחרה למיס גיי מאטו גרוסו 2023 בליל ה-27 במאי. אנו חוזרים על איחולינו ומאחלים לך שלטון זוהר - ושהפעילויות שלך ישקפו את הקול והרצונות של קהילת ה-LGBTQIAP+".*

* LGBTQIAP הם ראשי תיבות של Lesbian (לסביות) Gay (הומואים) Bisexual (ביסקסואלים) Transgender(טרנסג'נדרים) Queer (קוויר) Questioning (חוקרים את מיניותם) Intersex (אינטרסקס) Asexual (א-סקסואלים) Pansexual (פאנסקסואל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully