וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדדה ביקיני ליד סבתא - והתגובות המבועתות שלה הן הדבר הכי מצחיק שתראו השבוע

7.6.2023 / 0:03

טיקטוקרית צעירה מדדה בגדי ים מול המצלמה ואלפי העוקבים שלה - וכדי לקבל פידבק יוצא דופן, היא עשתה זאת לצד סבתא שלה. התגובות המזועזעות של הסבתא הפכו אותה לכוכבת האמיתית של הסרטון

מודדת בגדי ים מול סבתא/@grace_donner

שמישהו יפתח לסבתא הזאת עמוד טיקטוק כי היא הדבר החם הבא! טיקטוקרית צעירה שיתפה פעולה עם סבתה וצילמה סרטון בו היא מודדת בגדי ים לידה כדי לקבל ממנה פידבק. התגובות של הסבתא היו כל כך קורעות מצחוק שאנשים פשוט התאהבו בה: "גם אני רוצה סבתא כזאת".

במקום פשוט למדוד ביקיני בפני יותר מ-138,000 העוקבים שלה בטיקטוק ולחוות את דעתה עליהם, גרייסי (@Grace_Donner) החליטה לערב את סבתה ולקבל את חוות הדעת שלה. היא אמרה לסבתה, שאותה היא מכנה "ננה", לדרג את בגדי הים שהיא תלבש ולהמליץ לה האם לשמור אותם או להחזירם לחנות.

הביקיני הראשון הגיע בשני חלקים בצבע ירוק בהיר, כשהחלק עליון משולש והתחתונים בגזרה גבוהה. "מה אנחנו חושבים?" שאלה גרייסי. ננה נותרה חסרת מילים לשנייה, בהתה בגרייסי בפה פעור לרווחה והשיבה: "O M G. אני לא מאמינה למה שאני רואה". "כמה היית נותנת לזה מתוך 10?" שאלה גרייסי, אבל לננה הייתה תשובה אחרת לתת: "פעם היה לי גוף כזה אבל אף פעם לא לבשתי ביקיני", אמרה לפני שחידדה בפני גרייסי שעליה "בהחלט" לשמור אותו.

בגד הים השני היה סטרפלס חום בחלק אחד שננה כינתה "אמצעי זהירות". "זה פחות חושפני", אמרה, כשהיא משווה את זה לבגד הים הראשון. "את חייבת לגרום להם לחשוב מה יש מאחורי בגד הים". בדומה לראשון, ננה נתנה את ברכתה ואמרה לגרייסי לשמור אותה.

בגד הים השלישי שבר את סבתא לגמרי, כשגרייסי הופיעה מולה בביקיני ירוק ברקת, סטרפלס בשני חלקים. "וואו! קצת יותר מדי חושפני שם, בשביל הנכדה שלי. או מאיי יאו" השיבה הסבתא בזמן שגרייסי מתפקעת מצחוק. "אני אוהבת את הצבע," אמרה גרייסי וסבתא השיבה: "יופי, אני כל כך שמחה שאת אוהבת את הצבע. את חושבת שהאנשים על החוף יאהבו את הצבע?" ננה הגיבה, "אני בטוחה שהם יאהבו". כשגרייסי שאלה אם זה חושפני מכדי לשמור אותו, ננה הציעה שתשאל את הוריה והוסיפה: "אבא שלך יגיד שזה יותר מדי". גרייס השיבה: "אני בת 23, אני יכולה לעשות מה שאני רוצה".

מדדה ביקיני ליד סבתא. Tiktok/@grace_donner, צילום מסך
הביקיני שחיסל את סבתא/צילום מסך, Tiktok/@grace_donner

לאחר מכן, גרייסי עברה ללבוש בגד ים אחיד בצבע ירוק בהיר בצבע דומה לבגד הים הראשון שניסתה. "זה עדיף?" היא שאלה. "טוב, זה לא חושפני. זה מאוד מהמם על הגוף שלך", אמרה ננה. עם זאת, ננה הוסיפה שהיא אהבה את הראשון יותר וביקשה מגרייסי שתפסיק להראות לה בגדי ים. נכדתה שכנעה אותה להמשיך כשאמרה שנשאר לה אחד אחרון.

בגד הים האחרון והפרחוני הגיע בשני חלקים שגרם לננה לזעוק שוב "OMG, ובשביל מה לעזאזל נועד הדבר הזה?" שאלה ננה והצביעה על הקישוט הקטן שיוצא מהחלק העליון של הביקיני. סבתא נזכרה אז בבדיחה שנעלה את הסרטון: "טוב, את יודעת מה? הקשבתי לנשיונל ג'יאוגרפיק לפני כמה ימים, הם הראו את זה בטלוויזיה והם שאלו 'למה בנות ים לובשות צדפים'?". "למה?" שאלה גרייסי. "כי קונכיות B (B shells) קטנות מדי!" אמרה ננה וגרמה לשתיהן לפרוץ בצחוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עוד בנושא:

צפו בביקורת המלאה:

ננה הפכה ללהיט בזכות הסרטון הזה, שצבר יותר מ-1.9 מיליון צפיות. "כמה שנונה ומהירה היא", כתב אחר ואחר הוסיף: "אומייגד, אני אוהב אותה כל כך", כתב אדם אחד. "הבדיחה של בת הים! היא כל כך מתוקה, אלוהים אדירים!" כתב אדם נוסף ואחרת הוסיפה: "אנחנו צריכים עוד ממנה/שתיכן, אני אובססיבית
ךסבתא שלך!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully