וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איזה ביקיני מתאים לבעלות חזה גדול?בדקתי ומצאתי"

24.5.2023 / 0:13

טיקטוקרית חשפה מהו הביקיני הנוח ביותר לנשים עם חזה גדול: "הוא נותן לי כל כך הרבה תמיכה שאני יכולה לשחק איתו כדורעף חופים"

"יש לי חזה גדול - וניסיתי כל מיני חזיות ביקיני"/@monikkamancini

גורו האופנה מוניקה מנצ'יני (@monikkamancini) מתגאה בחזה הגדול שלה וממליצה לא פעם לנשים בעלות חזה גדול אילו פרטי אופנה יתאימו לגזרתן. בסרטון טיקטוק ששיתפה לאחרונה, החליטה לפתור סוגיה שמטרידה נשים רבות בגזרתה: מציאת ביקיני שמספק תמיכה טובה לחזה ועדיין נראה טוב. הפאשינסטה השוויצה ברכישה האחרונה שלה מ-Abercrombie & Fitch ואמרה בסרטון ש"אישה בעלת חזה גדול יותר שעדיין לא מצאה ביקיני שמתאים לה ונראה חמוד" תרוויח במידה ניכרת מחלק מהקולקציה שמציעה הקמעונאית.

"קניתי כל דגם אפשרי שלהם, חוץ מאחד שהיה סולד אאוט", היא ציינה. טופ הביקיני הראשון שהציגה המשפיענית למצלמה הוא בצבע ירוק יער מבד מבריק ובעל רצועות עבות יותר על הכתפיים. היא מיד שיבחה את הנוחות והתמיכה של החלק העליון. "אוקיי, בחיי, אנחנו מתחילים חזק פה. אני לא יכולה להסביר לכם כמה זה נוח", ציינה והוסיפה שהרצועות מתכווננות - כולל אלו שבגב. "לא רק שיש לו רצועות מתכווננות, אלא גם הגב מתכוונן", היא אמרה מופתעת.

משם מוניקה עברה לנסות ביקיני חום בעיצוב דומה לראשון. עם זאת, היא ציינה כי הוא לא סיפק את התמיכה כמו הראשון וגרם לחזה שלה להישפך מעט לצדדים. "אני מרגישה שאין הרבה תמיכה עם זה", הסבירה הטיקטוקרית, "זה גם נשפך לי קצת מהצדדים וחופר לי בכתפיים. זה מאוד לא נוח".

הביקיני המנצח

מפשיענית רשת מודדת ביקיני שמהווה תמיכה טובה לחזה גדול. @monikkamancini, צילום מסך
מפשיענית רשת מודדת ביקיני שמהווה תמיכה טובה לחזה גדול/צילום מסך, @monikkamancini

הטופ השלישי שהציגה מוניקה היה כולו שחור והציג חתך עמוק יותר בחזה מאשר העיצובים הקודמים. הוא גם הציע הרבה יותר תמיכה, לדבריה. "אני מרגישה שאוכל לשחק עם זה כדורעף חופים - ושום דבר לא ייפול", ציינה מוניקה, "הוא תומך היטב בחזה ויש לו רצועות יפות ועבות". בנוסף, ציינה מוניקה שהכיסוי של הבד סביב החזה שלה עזר לו להיראות קטן יותר, מה שהיא בהחלט מעדיפה.

צפו במדידות והמסקנות

הלוק הרביעי כלל טופ ביקיני משולש בדפוס כתום משובץ. מוניקה אמרה שבדרך כלל ביקיני משולש לא מתאים לחזה שלה, אבל זה התאים לה טוב יותר מאחרים שניסתה. "הוא לא יוצר לי שום ציצי צדדי", היא אמרה וסימנה לצופים שיראו,"הוא ממש תומך".

לעומת זאת

הסיבה שנשים צריכות לפחד ללבוש את המיקרו-ביקיני של קים קרדשיאן

לכתבה המלאה
מפשיענית רשת מודדת ביקיני שמהווה תמיכה טובה לחזה גדול. @monikkamancini, צילום מסך
השחור מתאים גם למשחק כדורעף חופים/צילום מסך, @monikkamancini

והנה היא מנסה עוד דגמי ביקיני:

@monikkamancini Replying to @Bella As requested @spencer barbosa?? Bikini Collection Review! Big Bust Approved??? #bigchestedgals #hotgirlsummer #swimsuitsforlargebusts ♬ Maria Maria (feat. The Product G&B) - Santana
@monikkamancini Replying to @imogen ;) hope this helps! @Triangl Bikini Review for big busts ?? #swimsuitsforlargebusts #hotgirlsummer ♬ Players - Coi Leray

היא הוסיפה שהרצועות של טופ הביקיני לא היו צמודות מדי סביב צווארה למרות התמיכה שהציעו. "הרצועות אינן צמודות סביב הצוואר שלך כך שאת לא סובלת מכאבי צוואר", אמרה מוניקה. היא המשיכה להשוויץ בתכונות הרצועות המתכווננות של הביקיני המשובץ, שהציעו אפשרות להארכתן. היא הוסיפה שזה דבר חשוב מכיוון שנשים בעלות חזה גדול יותר עשויות לסבול מכאבי כתפיים וצוואר מביקיני שנצמד על גופן לצורך תמיכה.

מספר צופים שיבחו אותה על עצותיה. "זה ממש מועיל, תודה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה מאוד עזר לי. תודה על הטיפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully