וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניה מלכת ירדן באלגנט שיק מופלא

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 8:22

ביקור רשמי קצר, ממוקד ושיקי ביפן נותן הצצה לנשק הסגנוני הסודי של ראניה מלכת ירדן: אינטרפרטציה אלגנטית לטרנדים רותחים, פופ של צבע או אקססורי אדג'י, והסטילטו תמיד סקסיים

במהלך יום אחד בביקור רשמי בארץ השמש העולה, ראניה מלכת ירדן הספיקה להפציע בשלושה לוקים משובחים, והוכיחה שהיא ללא ספק אחת המתלבשות הטובות בקרב בתי המלוכה בעולם, ובמזרח התיכון בפער. כחובבת חייטות ללא דופי, צבעים, מותגי עילית ונעלי סטילטו, מלכת הסטייל הבלתי מעורערת בת ה-52, שליטרלי אף פעם לא מפספסת בכל הנוגע לבחירות האופנתיות שלה, מספקת גם ביפן הצצה לפיצוח קוד לבוש האלגנט-שיק, אבל כזה שבצידו תמיד טוויסט בועט, בין אם זה באביזרים או פופ של צבע, ולא פעם אף קריצה לטרנדים חמים.

הסיור ביפן לצד בעלה, המלך עבדאללה השני, החל ממפגש עם הקיסר נארוהיטו והקיסרית מסאקו בארמונם שבטוקיו. לרגל המאורע הפורמאלי, מלכת ירדן בחרה בשמלת-מעיל משגעת בצבע בז' (המרפרפת לחלוק, אבל בגבוה) שכמובן הותאמה עבורה אישית על ידי לייבל הקוטור Benchellal, עליו אמון המעצב המרוקאי-הולנדי עטור הפרסים מוחמד בנצ'לל, והתהדרה בצווארון מפוסל עשיר, שרוולי 3/4 וכיסי צד עגולים.

את הפיס המשובח הוד מלכותה אבזרה עם חגורת פפיון אדג'ית מוזהבת של מרני, ולסגירת הלוק שילבה תיק יד קלוע 'Peekaboo' של פנדי (לו תג מחיר של 4,300$) ומרי ג'יין פאמפס מעודנות בצבע שמנת של המותג הבריטי ג'ניפר צ'מנדי. בעוד לפגישתה עם יוקו קישידה בת זוגו של ראש ממשלת יפן, ראניה הוכיחה כי היא חד משמעית זיקית אופנתית.

בדיוק בזמן לעונת פריחת הדובדבן המסמלת את בוא האביב ומזמנת את כל יפן על תושביה ותייריה לחגוג מתחת לעצי הסאקורה המרהיבים, המונרכית הירדנית נראתה פורחת מתמיד כשאימצה את טרנד ה'פלאור פאוור', אבל בפרשנות מאופקת ואלגנטית המזוהה עמה.

היא בחרה באנסמבל אביבי אולטימטיבי מקולקציית ריזורט 2023 של צימרמן (שעולה 2,052$) - חולצה בגוון ורוד סמוק בעלת צווארון גבוה אלגנטי, מינוס האפליקציה הפרחונית שנצפתה במקור על המסלול של בית האופנה האוסטרלי, ושרוולים תפוחים עליהם דווקא נותרו עיטורי הפרחים. החולצה היפיפייה נתחבה לתוך חצאית תואמת שהסתירה את קרסוליה, ולאבזור הלוק החלומי ראניה בחרה בסטילטו מחודדים ומרושתים בצבע רוז-גולד של דיור, ותיק לבן של גבריאלה הרסט שאיזן את הלוק המלבב.

מאוחר יותר המלכה החליפה שוב אאוטפיט והפעם הדהדה שיק פריזאי בחליפה מחויטת של אלכסנדר ווטייר מקולקציית סתיו-חורף 2022, כשביקרה במוזיאון הלאומי לאמנות מודרנית בפארק קיטאנומארו, שם זכתה לסיור פרטי בתערוכת יום השנה ה-70 של טוקיו. הז'קט ברכיסה כפולה התהדר בשרוולים קצרים באורך המרפק (התרעת טרנד לפניכן), דשי אוברסייז וסילואט משגע של מותן מודגשת, תחתיו הפעימו מכנסיים אלגנטיים רחבים נשפכים.

לא שחליפה מטמטמת שכזו (עבורה תאלצו להיפרד "רק" מ-3,500$) צריכה הרבה מעבר, אבל תשאירו את זה לראניה להצליח להקפיץ למחוזות השיק אפילו לוק מושלם כשלעצמו, וזאת באמצעות אביזרים מדויקים - פאמפס אדומות לוהטות מסאטן של ג'יאנביטו רוסי, ותיק מעוטר חרוזים אדמדמים מבית דיור.

עוד בוואלה!

מצב האומה: הקאמבק האופנתי של השחקנית ההוליוודית

לכתבה המלאה

אך אם יש לנו ביקורת אחת קטנטנה, ויש לנו, הרי היא תהא בגזרת הביוטי; בעוד אנחנו טוטאלי בעד השיער הגלי הרומנטי עם גווני השמש, בין אם המלכה הירדנית משאירה אותו פזור או אסוף לכדי קוקו אלגנטי וקצוות פוני מסולסל שתוחמים את פניה הנאות, אז על איפור העיניים הכבד למדי היינו ממליצות לוותר או לכל הפחות לעדן - בייחוד על הצללית האפורה שמכבידה כמו גם קו הריסים התחתונים שמודגש יתר על המידה, בעוד שניהם יחד, או כל אחד לחוד, משווים מראה איפור "מיושן" שמוטב כי היה נשאר אי שם בניינטיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully