וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירל קראש: את הדוגמנית האוסטרלית הזו אסור לכם לפספס

5.6.2023 / 6:10

הפידים של אושיות הסטייל המועדפות עליכן מתחילים להראות יותר ויותר דומים, ואתן מחפשות גירל קראש חדשה ושונה בנוף? הכירו את: טליה ריצ'מן. דוגמנית אוסטרלית עוצרת נשימה, שנהנית לאסוף, ולהעמיס על עצמה תכשיטי וינטג'

עבור טליה ריצ'מן, המכונה "T-Rich", סושיאל מדיה ודוגמנות הולכים יד ביד. לא רק שהברונטית היפהפייה ירוקת העיניים קוטלת על סטים ומסלולים, אלא היא גם אשפית השיווק והקידום העצמי ברשתות. תוסיפו לזה את העובדה שהיא צלמת (שמתעדפת מצלמות פילם איכותיות מהדור הישן), פלוס מתחזקת סטייל סופר ייחודי שמסרבת להיסחף אחרי הטרנדים או העדר, ותקבלו - טאלנטית מהדור החדש, שהיא גם מקצוענית משני צידי המצלמה.

הדוגמנית-משפיענית בת ה-28, שלרוב זוכה לכינוי "הדוגמנית האוסטרלית", נולדה בכלל בלונדון, אך גדלה והתחנכה בפרת' ובבריסביין שבאוסטרליה - מה שהספיק כדי לקבע בתודעת הרשת את ההנחה שהיא ילידת ארץ הקנגורו. אל עולם הדוגמנות ריצ'מן נחשפה כבר בגיל שש הצעיר (מדי), כחלק מהניסיון של הוריה לעזור לה להתגבר על היותה "ביישנית עד כאב", כפי שסיפרה בראיון למגזין האוסטרלי "The Courier-Mail".

את צעדיה לעבר קריירה מקצועית החלה בגיל 13, ורגע אחרי שחגגה 18 עשתה את המעבר הגדול לניו-יורק, שם השתלבה בעיקר בתחום הדוגמנות המסחרית. לאורך הדרך ריצ'מן השכילה לבנות בעבור עצמה גם נוכחות מקוונת ברשתות החברתיות סביב אהבתה לאופנה, לצילום, לסגנון הסטריט הבלתי מתאמץ, ולתכשיטי סטייטמנט היסטריים, בהשראת הרקע ההודי והאנגלי ממנו מגיעה.

אם שמה בכל זאת מצלצל לכן מוכר, זה ככל הנראה בהקשר לשמועות רומנטיות שקשרו את ריצ'מן עם האקס של קנדל ג'נר, כוכב ה-NBA בן סימונס, וכל זה רק כחודשיים אחרי שנפרדו ב-2019. ו/או כשעלתה לכותרות צהובונים כאשר כינתה את עובדי שגרירות ארה"ב באוסטרליה "אידיוטים מוחלטים" בסדרת סטוריז שהעלתה בחשבון האינסטה שלה, זאת לאחר שקיוותה לחזור לניו-יורק (שם התגוררה ועבדה באותה העת) תוך שבוע מהגשת בקשת הוויזה שלה, אך גילתה לדאבונה כי תקופת ההמתנה אורכת כשלושה חודשים.

בשנים האחרונות ריצ'מן התמקמה בלוס אנג'לס השמשית, הוחתמה במספר סוכנויות דוגמנות ברחבי העולם, והספיקה לצעוד על מסלולים ולככב בשלל קמפיינים בינלאומיים. מעבודה צמודה עם מותגים אוסטרליים נחשבים כדוגמת KOOKAÏ, כמו גם עם השמות הגדולים ביותר באופנה, כולל DKNY וארמני. היה גם קמפיין ביוטי גדול לבושם Petale מבית אוסקר דה לה רנטה, והיא עיטרה הפקות אדיטוריאל במגזינים מובילים כדוגמת הארפר'ס בזאר וייטנאם בשנת 2020.

מעבר להיותה זיקית מטריפה שיכולה לתעל מגוון דמויות ולהחזיק כל סגנון לבוש על הסטים בהם היא עובדת, הלכנו שבי דווקא אחרי הסטייל הסוואגי האישי שלה, שכולל: מערכות לבוש על טהרת סגנון הקולג' הפרפי פוגש בסטריט סטייל, איתן היא משחקת על הסקאלה שבין המתקתק והנשי לפרקים, ועד הטום בוי הגראנג'ית שפורצת מתוכה.

מעבר לפעמים שהיא לובשת שמלות או חצאיות סקסיות בשילוב מגפי בוקרים, ריצ'מן תמיד סוגרת את הלוקים שלה עם סניקרס שוות, וגבוהות, כיאה לקול גירל שהיא. על פי רוב זה יהיה מהאוסף של נייקי אייר ג'ורדנס מעורר הקנאה שבאמתחתה, אך זיהינו כי לאחרונה היא גם מפציעה עם נעלי Vans, שכנראה מממנים טוב טוב את יצירת התוכן שלה כרגע.

עוד בוואלה!

סקסי ומינימליסטי: כוכבת "אהבה חדשה" יודעת מה טוב לה

לכתבה המלאה

הדוגמנית התמירה, המתנשאת לגובה 1.79 מטרים, נהנית להשתעשע עם שערה הארוך ולהתנסות בשלל תסרוקות משגעות/משוגעות, תלוי איך מסתכלים על זה. וכמובן, גולת הכותרת של כל הופעה שהיא לובשת - שפע תכשיטי וינטג', בשילוב פיסים סטייטמנט מהמותג הבועט המועדף עליה DYLANLEX, אותם היא לא רק אוצרת לאורך השנים אלא מעמיסה על תנוכי אוזניה (שמחוררים במקסימום), צווארה וידיה, משל הייתה צוענייה פיראטית. או שמא T-Rich.

היא פריקית בהסוואה של 'מיסטר טי' האייקוני מהאייטיז? כך או כך, היא תמיד נראית בשיא שלה ומפזרת מזוודות של השראה לסגנון-אישי מה הוא. אחת לכמה זמן, בעיקר לאירועים מיוחדים, ריצ'מן משאירה את הסניקרס בבית ועולה על הופעה סופר נשית וסקסית מכף רגל ועד ראש. וכן, יש לה בן זוג, כלומר נכון לפוסט רומנטי בן חודש שמופיע בפיד שלה ובו מככב הדוגמן, ששואף להיות שחקן, אלכס פראנג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully