וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למטיבות לכת: הטופ מודל ומותג בגדי הים המוביל בקולקציה מהחלומות

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 13:04

רוזי הנטינגטון וויטלי כבר שנים משגררת את בגדי הים המשובחים של המותג הבריטי Hunza G, כך שאולי הקולקציה המושתפת הזו היא די מתבקשת. כל מבינת עניין לא תסכים לפספס את האירוע הזה, המחירים מעט יותר יקרים מהרגיל, אבל הנה המקומות בהם תוכלו לרכוש

אם יש משהו שאנחנו אוהבות זה נשים שנשארות נאמנות למותגים שהן באמת אוהבות, אפילו אם יש קוד קופון משוגע באופק. רוזי הנטינגטון וויטלי למשל הייתה מכורה לבגד הים של Hunza G מהרגע הראשון שנחשפנו לפיד שלה. עשרות תמונות של הטופ מודל ואשת העסקים המצליחה כשהיא בחופשות פוטוגניות משגררת את בגד הים עם הטקסטורה הייחודית שהפך לאחד המובילים בקטגוריית החוף.

רוזי הנטינגטון וויטלי. אינסטגרם רוזי inc, צילום מסך
קונות כל מה שהיא מוכרת. רוזי הנטינגטון וויטלי בשת"פ החדש עם הונזה ג'י/צילום מסך, אינסטגרם רוזי inc

למי שחדשה בתחום נאמלק כי 'הונזה' הוא מותג בריטי מצליח שנהנה מהצלחה בינלאומית הודות לבד הסריג עם הטקסטורה הייחודית - וואן סייז פיטס אול. בד בעל מתיחה גבוהה שיכול להתאים לפטיט או לפלאס סייז, ובקשת צבעים ענפה שקשה לעמוד בפניה.

לוויטלי מותג נעליים מצליח ומותג ביוטי העונה לשם Rosie inc תחתיו נעשה שיתוף הפעולה המבטיח של קיץ 2023. הדוגמנית ומותג בגדי הים נצמדו לפלטת צבעים בסיסית על גווני החמרה, סלמון, לבן וחום, לשיתוף הפעולה הזה שכן וויטלי היא לא אקספרימנטלית גדולה בכל הנוגע לצבעוניות.

רוזי הנטינגטון וויטלי, הונזה ג'י. אתר רוזי inc, אתר רשמי
השת"פ של רוזי הנטינגטון וויטלי והונזה ג'י/אתר רשמי, אתר רוזי inc

בכדי להשלים העסקה לכל גוון של בגד ים ישנו גם מוצר ביוטי תואם מסומק, משזף ועד פודרה. הגזרות גם כן שומרות נאמנות למותג, עם דגש על הדגם האהוב על רוזי, זה בשילוב הטבעות בכתפיים. הפעם, התאימו את צבע הטבעות לבגד הים באופן אבסולוטי עם אופציות של שלם עם גב חשוף, ביקיני עם גוזייה ולה טבעת במרכז החזה ועוד בגד ים כתף אחת עם אלמנט הטבעת שמסתמן כמו 'בסט סלר'.

רוזי הנטינגטון וויטלי, הונזה ג'י. הונזה ג'י, אתר רשמי
סקסי, נוח ומתאים לכל מידה. 225$/אתר רשמי, הונזה ג'י

כל בגדי הים מתומחרים ב-225 דולר, מעט יקר יותר מבגדי הים הרגילים, אך לא בהרבה, ונמצאים כרגע בכל אתרי האופנה המובילים מ-shopbop, mytheresa, net-a-porter ובאתר המותג כמובן.

עוד בוואלה!

פאוור קאפל: הסטייל הזוגי של רוזי הנטינגטון-וויטלי וג'ייסון סטיית'ם מוטט אותנו

לכתבה המלאה
רוזי הנטינגטון וויטלי, הונזה ג'י. אתר רוזי inc, אתר רשמי
יש גם מוצרי ביוטי תואמים של rosie inc/אתר רשמי, אתר רוזי inc
רוזי הנטינגטון וויטלי. אתר רוזי inc, אתר רשמי
בגד הים האהוב על רוזי עם פרשנות חדשה לטבעות/אתר רשמי, אתר רוזי inc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully