וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטי קייט: הנסיכה מווילס פותחת את הבוקר באאוטפיט לא רגיל

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 11:31

יש לנו בשורה - לראות את פרינסס קייט בלוק ספורטיבי על המגרש, זה לא פחות מרגש משמלת קוקטייל בדרס קוד נסיכותי-רשמי. היא אמנם הפסידה במשחק, אבל ניצחה ביג טיים עם המראה הטינאייג'רי

אוקיי אוקיי, את קייט מידלטון אנחנו לא רגילות לראות במדי ספורט, בטח שלא בתנועות חדות שדורשות מאמץ ואף זיעה מלכותית. הנסיכה מוויילס, השתתפה אתמול באימון במשחק רוגבי כחלק ממסע הפרסום לקמפיין בהובלתה Shaping Us, העוסק במהות שסביבת קהילתית יכולה לתרום עבור תמיכה בילדים והורים.

קייט מידלטון במשחק רוגבי. Max Mumby/Getty Images, GettyImages
אנחנו אוהבות את ספורטי קייט/GettyImages, Max Mumby/Getty Images

כמובן שאין דרך טובה יותר מלטפח ילדים אם לא במשחקון על המגרש, בין היתר מהסיבה הפשוטה שהיא הפטרונית של איגוד הכדורגל הרוגבי. מה משמעות התפקיד אתן שואלות? גם יריבות ספורטיבית ידידותית עם בעלה, פרינס ווילי, שתומך באיגוד הרוגבי הוולשי כפטרון מן המניין.

קייט מידלטון במשחק רוגבי. Max Mumby/Getty Images, GettyImages
קוקו של השמחות/GettyImages, Max Mumby/Getty Images

עוד בוואלה!

בשני לוקים סמוקים: קייט מידלטון מרהיבה בחפלה ערבית-מלכותית

לכתבה המלאה

הלוק הספורטיבי והמרענן של קייט הוא אובייסלי לא קוד הלבוש המסורתי-רשמי של נסיכה, אך אין ספק שגם כשמדובר בפיסים נוחים יותר, היא עדיין קולעת ומדייקת. החלק העליון הורכב מהחולצה הרשמית של מועדון קבוצת הרוגבי (45 פאונד) - טריקו בצבע תכלת בוהק, הכולל פרינט של ורד אדום, הלוגו של אנגליה רוגבי. במקום החצאיות איתן אנחנו רגילות לראות אותה, נכנסו לתמונה מכנסיי ריצה של המותג Sweaty Betty (85 פאונד).

קייט מידלטון במשחק רוגבי. Max Mumby/Getty Images, GettyImages
יודעת להפסיד בכבוד?/GettyImages, Max Mumby/Getty Images

בגזרה הדרומית, התפנקה על המותג החם של הרגע, סניקרס לבנות של לולומון (138 דולר) נטולת גרביים. ההיי-לייט של הטוטאל לוק היה הקוקו הגבוה שהתנדנד לו בחינניות בזמן שניסתה לגבור על יריביה על המגרש. הקוקו חשף את תווי הפנים שעדינים של הגברת, לצד עגילי חישוק זהובים במחיר לכל כיס ב-18 פאונד, של מותג התכשיטים Orelia.

קייט מידלטון במשחק רוגבי. Max Mumby/Getty Images, GettyImages
מפזרת חיוכים על המגרש/GettyImages, Max Mumby/Getty Images

למרות שהקבוצה של קייטי הפסידה, ההרמות על כישורי המסירה והכושר שלה ברשתות החברתיות לא איחרו להגיע. בין היתר, פרגונים למראה הטיינאייג'רי והמשוחר שהציגה בפומבי: "היא הייתה הורסת עם הסופר קוקו שעשתה", "רק נסיכה תנעל נעליים לבנות למשחק רוגבי (אמוג'י צוחק)" וגם: "ספורטי קייט היא המועדפת עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully