וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו היוש יפה: "לולולמון" פותחת חנות בישראל!

16.5.2023 / 20:44

מותג הספורט והלייף סטייל "lululemon" מגיע ארצה ופותח את דלתות חנות הדגל, לקהל הישראליות שכבר מזמן מקדשות נוחות לצד סטייל לא מתפשר. איפה היא תיפתח? מה תהיה אופציית האונליין המקומית? למי יתאפשר התענוג כלכלית, ומה הטוויסט שיביא איתו צוות החנות? כל הפרטים

תרגילי פילאטיס שאפשר לעשות במיטה/צילום: אסנת פרלשטיין; ביגוד: anjaly.com; מדגימות: קארין לזרוביץ' זנזורי ודנה פלדמן

רגע אחרי הבאזז המטורף עקב פתיחת שתי חנויות "alo yoga" בישראל, אנחנו יותר משמחות להכריז, כי המותג הבינלאומי המתחרה ב"אלו", נכנס גם הוא לשוק הישראלי. בנות, תגידו שלום יפה לחנות הראשונה של lululemon בארץ!

נראה שהמגמה העולמית של בגדי היוגה, הריצה והפילאטיס, גם לכאלה שאינן עוסקות בדבר (או אפילו מעניין אותן), הולכת וגדלה - כשהביקוש מגיע גם מהקהל הישראלי.

לולולמון lululemon. יח"צ lululeomon,
נוחות לצד סטייל לא מתפשר/יח"צ lululeomon

ביום רביעי הקרוב (17.5), תיפתח לקהל הרחב חנות הדגל של המותג הפופולרי בקניון רמת אביב, בהובלתה של קבוצת אירני. ואם זו לא הייתה בשורה מספיק משמחת, תופתעו לגלות כי בכוונת המותג לפתוח עשר חנויות נוספות בישראל, במשך שלוש השנים הקרובות. בנוסף, לעצלניות שבינינו, תיפתח האופציה לרכישת פיסים אונליין, באתר של פקטורי 54, במתכונת ייחודית של "חנות בתוך חנות" ובהמשך באתר ייעודי משלו.

כשזה מגיע לבגדי אימון, אנחנו נעדיף סטים שלא רק שישבו עלינו פצצה (מי יודע במי ניתקל באימון הבא?), אלא גם יועילו לנו בנוחותם. טייצים עמידים לסקווט מושקע, טופים שיאחזו טוב-טוב בנכסים, וחולצות שיספגו וינדפו זיעה בקלי קלות. בדיוק כאן נכנסת התרומה של לולולמון.

לולולמון lululemon. יח"צ lululeomon,
כי מי יודע במי ניתקל באימון הבא?/יח"צ lululeomon

מעבר להנגשת הפריטים המבוקשים קרוב לבית, החנות החדשה תכלול סטודיו לאימונים (לא ציפיתן לטוויסט הזה, אה?) שיהפוך למרכז מפגשים בין חובבי התחום. הקונספט הזה מציג דור חדש של חנויות, בו הצוות המקצועי שינכח בחנות, יורכב ממאמנים ואנשי קהילה שיצרו תכני פנאי לקהל הקונים.

ועכשיו, בואו נדבר תכלס. כמה זה יעלה לכן? ובכן, אנחנו מדסקסות פה על מותג המתמקד לא רק באיכות, אלא גם בסטייל בלתי מתפשר. בדומה לאלו-יוגה, המחירים עומדים פחות או יותר על אותו הקו. טווח המחירים הוא 159.9-599.9 שקלים עבור בגדי הבייסיק וציוד, במקרים חריגים למעילים ואקססוריז ממחיר שווה לכל כיס ועד 699, ובתחום הגבוה ביותר - 1190 שקלים.

עוד בוואלה!

סבא או מפוספסת: קבלו את גופיות החרישה של העונה

לכתבה המלאה
לולולמון lululemon. יח"צ lululeomon,
מלתחה שתלווה אותך יום וליל/יח"צ lululeomon

לבסוף, אישיו גיהוץ האשראי מסתכם בסגנון וחיבור של כל אחת לאיכות המוצעת בכל אחד משני המותגים החמים. בשורה נוספת, היא שכן נראית באופק מהפכת מחירים, כשהתשלום עבור פריטי המותג בישראל יהיו גבוהים באחוזים בודדים מארה"ב (כולל מע"מ) ונמוכים מתמחורי דובאי.

חנות הדגל תציע את הקולקציות החדישות ביותר, עם אופציה ורסטילית לבניית מלתחה שתלווה אותך יום ולילה. החל ממגוון טייצים וטופים בצבעי העונה, דרך ביגוד טרנדי שיתאים גם לאימון וגם למשרד, כמו למשל חולצות מכופתרות. ג'ינסים או מכנסי צ'ינו ועד למגוון שמלות וחצאיות, ז'קטים ומעילים. בנוסף, תושק גם קולקצייה עבור הגברברים שלנו, וקולקציות קפסולה ייחודיות המוקדשות לעולמות הטניס, הגולף, השחייה והטיולים.

כל זאת ועוד - חשוב לציין כי המותג ימשיך לקדש את אחד מערכי העל - קיימות, על ידי ייצור של 100% מהפריטים עם חומרים ברי קיימא עד 2030, כשהגזרות השונות מתבססות על טכניקות ופיתוחים טכנולוגיים של חומרים. פאן לא?

לולולמון lululemon. יח"צ lululeomon,
לולולמון lululemon/יח"צ lululeomon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully