וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי לו הגיעה לשטיח האדום בחליפת צלילה - אבל עם טוויסט

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 10:20

ג'ניפר לופז הגיעה להרים לבן אפלק בפרימיירת סרטו החדש בלוס אנג'לס ואיך לא - גנבה את ההצגה. שמלה שהתחילה כחליפת צלילה הפכה לפיס אלגנטי ונרשם גם מחשוף נדיב

אנחנו כל כך רגילות שהוא עזר כנגדה (למרות שנדמה שהיא זו שתומכת), אבל לעיתים יוצא שגם בן אפלק נמצא במרכז העניינים והאחת שלו, ג'יי לו כמובן, מגיעה לפרגן. מיותר לציין שגם אז היא תופסת את מירב תשומת הלב, אבל ניכר כי היא עוזרת לו לזרוח וזו רק עוד סיבה קטנטנה למה אנחנו אוהבות אותה כל כך.

ג'יי לו. GettyImages
מרימה לו. ג'ניפר לופז ובן אפלק בהשקת סרטו החדש/GettyImages

אז ג'ן ובן הגיעו להשקת סרטו החדש 'The Flash', גיבורי על סטייל, שם מגלם אפלק את באטמן ופיזרו חיוכים ואהבה על השטיח האדום. אפלק נצמד לחליפה מחויטת שחורה, שזה ביי פאר שדרוג מהחולצות המשובצות והבגדים העייפים שהוא לרוב נצפה בהם תחת עדשת הפפראצי, וג'יי לו תיעלה את הטרנד שלא מזמן הצפנו בפניכן - שמלה בעלת קו מותן נמוך.

ג'יי לו. GettyImages
חליפת צלילה שהמשיכה לשמלת ערב יוקרתית/GettyImages

לופז ורוב זנגארדי, הסטייליסט הצמוד, הלכו על בחירה מעניינת מבית גוצ'י. שמלת ערב המורכבת משני חלקים - למעלה מרפררת לחליפת צלילה ולמטה נשפכת ואלגנטית בצבע ניוד-סלמון. החלק העליון מורכב מגופייה שחורה עם צווארון גבוה וריצ'רץ' שנשאר פתוח עם תווית הלוגו גוצ'י מה שיצר מחשוף מעניין. באופן מפתיע במקום להמשיך עם המוטיב האדג'י, הופכת השמלה לאלגנטית ונשפכת בצבע טבעי עם שובל מרשים, ממנו בצבצו גם נעלי עקב על פלטפורה קדמית מכובדת כמו שהכוכבת הלטינית אוהבת.

ג'יי לו. GettyImages
מסקרנת בשמלה של גוצ'י/GettyImages

נרשם גם תיק קלאץ' שחור אלגנטי וגלאם מופתי של קוקו גבוה מתוח ממנו יוצא שיער ארוך עמוס בתוספות ואיפור טבעי מעושן בגוונים חומים עם ריסים מפוארים וליפסטיק בצבע ניוד פלוס תוחם דומיננטי. הכול מבית ג'יי לו ג'יי לו ביוטי, אלא מה.

עוד בוואלה!

חסודה? לא ממש. ג'ניפר לופז חושפת שרירי בטן מרשימים

לכתבה המלאה
ג'יי לו. GettyImages
יפה להם שטיח אדום. ג'ן ובן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully