וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקינג: זו הסטייל אייקון שהצטרפה ל"עקרות בית אמיתיות"

27.6.2023 / 9:00

בעוד שבועיים תעלה העונה החדשה של "עקרות בית אמיתיות: ניו יורק", רק שהפעם לאחת מהמשתתפות יש אשכרה סטייל היסטרי. זה לא פחות משוקינג שג'נה ליונס, הנשיאה והמנהלת הקריאייטיבית של ג'יי קרו לשעבר, ואייקון אופנה בהווה, בחרה לקחת חלק בטרלול הטלוויזיוני הזה

נתחיל מהשורה התחתונה - ג'נה ליונס (55), הסטייל אייקון האולטימטיבית של העשור האחרון, מצטרפת לצוות השחקניות של "עקרות בית אמיתיות: ניו יורק" עונה 14. זו לא הפעם הראשונה שלה על המסך הקטן, למי שזקוקים לריענון, ליונס מוכרת בעיקר כנשיאה לשעבר והמנהלת הקריאייטיבית המיתולוגית של ג'יי קרו (J.Crew) בין השנים 2008-2017. ליונס ללא כל עוררין אחראית לעלייתו הפנומנלית של הברנד האמריקאי, שהיה מזוהה עם סגנון הקולג' הקול והאופטימי לתהילת הגיק-שיק, עד שהפך לאחד ממותגי האופנה הנחשקים ביותר. רק תשאלו את אנה וינטור וקייט מידלטון, שחיבבו+ את המותג והקפידו ללבוש פריטים שלו לאירועים מכוננים.

ג'נה ליונס. GettyImages
הפתעה גמורה. ג'נה ליונס מצטרפת ל"עקרות בית אמיתיות"/GettyImages

כילידת מסצ'וסטס שגדלה בקליפורניה אבל מאז ומתמיד הייתה ניו-יורקית בנפשה, היא נחשבה לכוהנת של ערבוב אופנה גבוהה עם נמוכה, לקחה את הפרפי למודרני, נרמלה פאייטים כלבוש יומיומי, ואף הלבישה אייליסטריות כדוגמת מישל אובמה וביונסה, מה שהקנה לה את תואר "המלבישה של אמריקה". תמיד עם ליפסטיק בולט וסוודר אייקוני עם צווארון 'crew', ליונס נראתה כמו פרסומת מהלכת לחברה עמה הפכה מזוהה. כשהיא עזבה אותה בשנת 2017, לקול ביקורת צורמת, ליונס גם למעשה ירדה מתחת לרדאר. עד שבסוף 2020 היא עשתה קאמבק, כשהנחתה במשך עונה אחת תכנית תחרות עיצוב, א-לה ריאליטי, בשם "Stylish" ברשת HBO, אשר עקבה אחריה וצוות המעצבים שלה בעודם מתמודדים עם פרויקטים שונים.

אם תשאלו אותה, עזיבתה את ג'יי קרו הייתה בהחלטה הדדית, לאחר כמה שנים של ירידה במכירות ועד למשבר בקיץ 2020 (בעידן היציאה מהקורונה) שהוביל לבקשה לפשיטת רגל. אולם מבקרים מתעשיית האופנה ומהזירה הכלכלית טוענים כי גם לליונס יש חלק לא מבוטל בנפילת המותג שבראשו עמדה. דווקא כשג'יי קרו הייתה בשיאה, הבעיות החלו. "העיצובים הפכו אקסצנטריים, יקרים מידי ואפילו מכוערים", כך נכתב בניו יורקר. קונים וותיקים עדין ציפו למראה הסטודנטיאלי הקסום אבל זה כבר אבד לטובת "הטירוף העיצובי של ליונס" כפי שהטיחו בה, מה שגרם לאובדן הזהות (אסתטית ומיתוגית), ומדווח כי הלייבל נאבק מאז.

מהרגע שליונס הודיעה על השתתפותה בסדרת הריאליטי הידועה לשמצה, שתעלה לאוויר בבראבו ב-16/07, ובמהלכה תחשוף את חייה בלופט בסוהו בו מתגוררת עם בנה המתבגר וכלבם הנאמן פופאי, כמו גם את מלבושיה ההיסטריים וכל הדרמות שמסביב - התגובות לפוסטים בנושא שהיא מעלה בפיד האינסטגרם שלה נעות בין התרגשות שיא ופירגון בנוסח "אני לא יכולה לחכות לצפות!" או "אני מקווה שהסטייל שלך ידבק גם בכוכבות שלצידך", לבין תדהמה, לא פחות, מבחירתה בשלב זה בקריירה שלה, כשמאחוריה רזומה עשיר ומוערך בתעשיית האופנה. "אני אוהב את מה שעשית עם HBO Max.. הראית את כשרון עיצוב האופנה שלך.. ידע עסקי.. מנטורינג.. ג'נה סליחה, אבל זה זבל טהור!" כתב באריכות עוקב מאוכזב, ואחרת סיננה "מה לעזאזל ג'נה עושה עם האנשים האלה???".

אבל ליונס אף פעם לא הלכה עם הזרם או עם מה שמצופה ממנה. גם כשנשאלה בעבר על הסגנון האייקוני שלה ואיך הייתה מתארת אותו? תשובתה הייתה די מפתיעה: "זה מצחיק, אני חושבת שסגנון הוא דבר כל כך יוצא דופן לדבר עליו. אני לא ממש חושבת על זה, אני בדרך כלל הולכת על מה שפשוט מרגיש נוח ומה שאני רוצה ללבוש... אני באמת לא חושבת על סטייל בצורה שאנשים היו מצפים. בעיני, זה סוג של מולד ומשני, בכנות. אני חושבת הרבה יותר על: האם השיניים שלי נקיות? האם יהיה לי חיוך נחמד? ואת מי אני הולכת לחבק?".

רגע לפני שנצלול לסיבות שבגינן ליונס תככב בקרוב בריאליטי-טראש המפורסם, שכולנו כה אוהבות לשנוא, הנה 6 עובדות מעניינות וג'וסיות עליה שאולי לא ידעתם: (1) היא בוגרת תואר מבית הספר היוקרתי לאופנה "Parsons School of Design" שבניו יורק. (2) במקור, התקבלה לעבודה בג'יי קרו כעוזרת למעצב הגברים, עד שהפכה לנשיאה והמעצבת הראשית של המותג ששווה הון עתק. (3) היא סובלת מהפרעה גנטית מולדת נדירה (Incontinentia Pigmenti) שעלולה לגרום לצלקות בעור, אובדן שיער ושיניים מעוותות. מה שהביא אותה להזדקק לשיניים תותבות ולחוסר בטחון בגיל ההתבגרות. "זה גרם לי להיות מופנמת, אבל זו הייתה גם הסיבה שהתאהבתי באופנה, כי היא יכולה לשנות את מי שאת ואיך שאת מרגישה, וזה יכול להיות קסום", היא סיפרה בעבר בראיון לגרדיאן. (4) בשנת 2013 נכללה ברשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר של מגזין טיים. (5) היא הייתה נשואה במשך כעשור לאמן וינסנט מאזו עד לפרידתם ב-2011. שנתיים לאחר מכן יצאה מהארון כביסקסואלית וחשפה את מערכת היחסים שלה עם קורטני קרנגי (אחותו ושותפתו העסקית של התכשיטן פיליפ קרנגי), שנמשכה כשש שנים. באפריל השנה התפרסם, וליונס אישרה, כי היא יוצאת עם הקראש שלה, הצלמת קאס בירד. (6) יש לה בן בשם בקט, אותו היא חולקת עם בעלה לשעבר, שאף הצטרף אליה לא אחת לשטיחים אדומים נוצצים.

אז מדוע ליונס החליטה להצטרף ל"עקרות הבית האמיתיות של ניו יורק"? או במילים אחרות, למה לעזאזל היא צריכה את זה? בראיון שהתפרסם ממש השבוע בעיתון "הניו יורק טיימס" היא חושפת כי הכל התחיל ממש במקרה בשלהי 2021, כשהמראיינת בפודקאסט בו התארחה זרקה לעברה שעליה להשתתף בריאליטי המפורסם. כשליונס השיבה "אני בעניין", היא לא באמת העלתה בדעתה שזה יתממש, אך שתי המילים הללו כנראה שינו את חייה. כמה שבועות לאחר מכן, ליונס שיתפה בסטורי שלה תמונה ערוכה בה הדביקו את פניה על אחת מהשחקניות שכבר נבחרו לככב בעונה הבאה וכתבה, "למי אני צריכה להתקשר?? אני זמינה".

עוד בוואלה!

לפני שאתן סוגרות חופשה: זה מותג הריזורט ששווה לכן להכיר

לכתבה המלאה

מה שהתחיל כבדיחה, התגלגל הלאה אל אנדי כהן, מנחה "בראבו" והמפיק בפועל של הסדרה. ומכאן השאר היסטוריה מה שנקרא. מספר חודשים קצרים אחר כך ליונס נבחנה באודישן והיא כמובן קיבלה את התפקיד. ואיך אפשר שלא?! זה בגדר בלתי אפשרי להסיט את המבט מהאימג' המרשים שהגברת מספקת על המסך - גבוהה מאוד, מרכיבה משקפי ראייה אוברסייז שיקיים, ומציגה סטייל לתפארת עם שלל חולצות מכופתרות שלא אחת נותרות פתוחות עד לטבורה. בעוד סדרת ריאליטי בנוסח "עקרות בית" (שלמעשה, רבות מהן גרושות) מספקת מחד, מופע ראוותני וכאוטי העוקב אחר מעלליהן של אושיות מעושרות בתפוח הגדול, כולל הבחירות האופנתיות המוגזמות שלהן שלרוב מתאפיינות בטעם רע ומר, ומאידך, מעודדת קרב חתולות תחת התירוץ של גילטי פלז'ר, בהחלט תמוהה החלטתה לקחת חלק בטרלול הטלוויזיוני הזה. ליונס טוענת שהיא "צריכה את החשיפה" ומאמינה כי הופעתה בטלוויזיה יכולה לעזור לקדם את עסקיה, כדוגמת מותג הריסים המלאכותיים שלה "LoveSeen" אותו הקימה ב-2020. בראיון המדובר לעיל היא אף מתוודה בכנות מופתית כי היא לא רוצה להישכח ולהעלם. לאחר שעזבה את ג'יי קרו, נראה היה שתעשיית האופנה, שפעם התאהבה בה, פשוט המשיכה הלאה. הצעות עבודה מפתות הפסיקו לזרום לעברה, פחות הזמנות לאיוונטים מפוארים, והיא החליטה שלא עוד.

ליונס מבוגרת לפחות בעשור משאר 5 חברותיה לקאסט, ועל פי הדיווחים היא נחשבת בעיניהן כחידה, ואולי אף קצת מוזרה. זה כמובן סוד קסמה, כן? והטריילר ששוחרר לקראת עליית עונה 14 לאוויר מציג את הדיסוננס המופלא שמרכיב אותה. מעט קרירה לפרקים, מה שעומד בסתירה מוחלטת לרגעים שחושפים את הצד הנמרץ, המשובב והסקסי שיוצא ממנה. בסוף הריאיון לניו יורק טיימס, כשנשאלה אם יש לה חרטות כלשהן על הדרך בה התנהלה במהלך צילומי התוכנית, ענתה שהיא עדיין לא יודעת. "אולי אני אראה נחמד. אולי אני אצטייר חכמה. ואולי אראה יהירה. מי לעזאזל יודע?" היא פסקה והמשיכה, "אני לחוצה, כי אני מטרה קלה. אני, כאילו, גברת לבנה זקנה. אוקי תפילו אותי למטה, זה בסדר". איחלנו לליונס בהצלחה, וכיוונו שעונים ל-16 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully