וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המארחת הרותחת שהצליחה לכנס את צמרת כוכבי הוליווד

קים קרדשיאן, ג'יי זי וביונסה, ג'יי לו, טום בריידי ואמילי רטאייקאוסקי הם רק חלק מהאייליסטרים הרבים שפקדו את מסיבת הארבעה ביולי של מייקל רובין, מנכ"ל Fanatics, בהמפטונס. אבל אותנו סקרנה בעיקר המארחת הרותחת

כשאנחנו כותבות שכל המי ומי מצמרת הוליווד הגיעו להנות ולהראות במסיבת ה-שנה שהתקיימה השבוע בהמפטונס, אנחנו מתכוונים לכך! מקים קרדשיאן, ג'יי זי וביונסה, ג'ניפר לופז ובן אפלק (היא הביאה את אחותה, והוא את בתו הטינאייג'רית), טום בריידי, אמילי רטאייקאוסקי, ועד לזוג היונים היילי וג'סטין ביבר. כל אלה, ועוד רבים ומפורסמים, התייצבו בליל יום שני (3/7) וכיבדו בנוכחותם את הביליונר מייקל רובין, אשר הרים גם השנה מסיבת 4 ביולי מטורפת באחוזה הפרטית והמפוארת שלו המוערכת בשווי 50 מיליון דולרים. המדובר באיש עסקים ופילנתרופ מעשירי אמריקה, הממנכ"ל את Fanatics, הספקית המובילה בעולם למוצרי ספורט מורשים.

לאירוע הנוצץ היה קוד לבוש קפדני - לבן צחור - ולפאשניסטות של הוליווד לא הייתה כמובן בעיה להיענות למשימה! לופז הלכה על מקסי מתנפנפת שהתהדרה בקאט אאוט בחזית פלוס קשר פפיון, הביברית הרותחת העדיפה שמלת קולר סקסית, בעוד אמרטה וקנדל ג'נר הפציעו (שוב) בנאמבר שקוף.

אבל אם תשאלו אותנו, בעוד שהאורחים הסתובבו, פזזו לקול הופעה חיה בחסות הראפרים אשר ו-Ne-yo, והצטלמו ברחבי הנכס המפואר בברידג'המפטון, בעינינו הריל דיל של המסיבה זרועת הכוכבים הייתה המארחת. הכירו את: קמיל אוליביה פישל, בת זוגו של רובין, עמו היא חולקת שתי בנות קטנות, משפיענית ודוגמנית אמריקאית, ויזמית מצליחה בזכות עצמה. החל משותפות במותג האקטיב PHAT BUDDHA ועד עבודה צמודה עם Baby2Baby, ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לספק חיתולים וצרכים בסיסיים לילדים.

לבני הזוג חיבה יתירה והיסטוריה של שנים מספר עם מסיבות אקסטרווגנטיות 'לבנות' החוגגות את ימי העצמאות של ארצות הברית. רק שבשנה שעברה, ההילולה נקטעה כשפישל נאלצה להתפנות לבית החולים. האם היפה לשניים, שהיא גם בוגרת שני תארים באמנות, סבלה מחבלות בפניה ובצווארה לאחר שנפלה על הבמה במהלך חגיגות יולי 2022. אך זה לא עצר אותה כמובן. פאסט פורוורד שנה קדימה, והשבוע היא ובן זוגה האייליסטר הרימו שוב מסיבה לפנתאון. פישל בת ה-33 לבשה שמלה לבנה ממוטטת שהיה בה הכל מהכל, אבל זה לחלוטין עבד. שרוולים ארוכים שחשפו כתפיים שזופות, מגה מפתח א-סימטרי בבטנה ושסע סקסי שטיפס עד הירך. לקינוח התאבזרה בבלינג של לוריין שוורץ ו- RING CONCIERGE, וסנדלים לבנים על עקב עם רצועות סופר דקיקות.

שנת 2015 סימנה את תחילת קריירת הדוגמנות של פישל, וברזומה שלה ניתן למצוא עבודות עם מותגים מובילים רבים, כדוגמת נייקי. אין ספק שכמעט עשור בתעשיית האופנה חידדו גם את הסגנון האישי שלה, וכיום היא מתחזקת סטייל סקסי בלתי מתאמץ שאינו משתמע לשתי פנים. פישל יודעת טוב מאוד מה יש להציע, או להציג, והיא מוכנה ומזומנה לנפנף בזה בכל עת. אנחנו כמובן בעד.

כשהיא לא על מדי 'אמא', תמצאו אותה בהופעות ממוטטות, כדוגמת שמלת ערב בחמרה כתמתמה של כריסטופר אסבר, מרובת מפתחים המעוטרים במעין 'פירסינגים' ומשולבים בהם באבני חן, לה ציוותה מיני קלי ונעלי פאמפס בגוון פנינה. או בעודה נופשת בהוואי, עלתה על שמלת מיני לבנה חלומית ומתנפנפת של Area, יחד עם תיק מיני ג'ודי של בוטגה ונטה. אבל גם כשהיא מתלבשת על הצד היותר קז'ואלי, זה תמיד מגיע עם נופח נשי וקריצה שובבה. בין אם זה מחוך לבן שפוגש במכנסיים שחורים על הצד המחויט, להם שילבה סניקרס ומעיל עור קולי, או ז'קט ספורטיבי גדול באיור כוכבים של SAVAGE X FENTY מעל למחוך וחצאית טניס לבנה קטנטנה.

עוד בוואלה!

"לא אתן לזה להרוס אותי": הדוגמנית שנפלה קורבן לתרמית טלגרם

לכתבה המלאה

על אף שפה ושם מתפלח לו צבע, לבן הוא דפנטלי הצבע שלה, ומחמיא עד מאוד לגוון עורה השחום. אפילו את בגדי הים שלה היא מעדיפה בסילואטת ביקיני קטנטן וצחור. המחוך הלבן אגב, מופיע כמה וכמה פעמים בפיד שלה (המונה 50.5K עוקבים), אז בבית ספרנו היא מקבלת ח"ח על העובדה שאינה מהססת למחזר פריטים או לוקים שעובדים עבורה. זאת ועוד, התרשמנו מהיכולת של הגברת לשמר פיצ'רים טבעיים בהם ניחנה ואף להעצים אותם. ראו ערך הגבות הבושיות המטריפות שלה, או שיערה החום הארוך שלרוב מעוצב הכי 'טיבעי' שיש. אנחנו מאמינות שההזמנה שלנו למסיבה הלבנה של רובין ופישל הלכה לאיבוד בדואר.. אולי בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully