וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדלה הילדה: הארפר סבן נראתה מושלם בשמלה הקיצית הזו

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 11:16

ליאו מסי ערך הלילה את הופעת הבכורה שלו במדי אינטר מיאמי וכל המי ומי הגיעו לצפות בכוכב מיציע הכובד, קים קרדשיאן והילדודס שהשתוקקו לסלפי מהכוכב, ויקטוריה ודיוויד בקהאם שלא הפסיקו לתעד את האירוע ובתם הארפר סבן שגדלה בטירוף

מיאמי זכתה אמש (שבת) לשואו של מסי בהופעת הבכורה באינטר מיאמי. כוכב הכדורגל האגדי עלה למגרש אחרי המחצית וכבש שער ניצחון בדקה ה-94. וזהו, חדל דיווחים מכר הדשא, אנחנו פה כדי להתעסק בחדר ההלבשה.

פרונט רואינג גרסת הכדורגל הגיעו כל המי ומי לצפות במשחק, קים קרדשיאן והילדודס, לברון ג'יימס, מלך חיי הלילה של מיאמי דייויד גרוטמן ואשתו איזבלה והבקהאמים - דיוויוד, ויקטוריה, קרוז בקהאם והמפתיעה האמיתית - הארפר סבן.

הנוכחות של הבריטים במיאמי היא לגמרי לא מקרית שכן האבא הלוהט הוא נשיא קבוצת אינטר מיאמי והפמילייה תמיד מגיעה לפרגן. בעוד אבא דיוויד עלה על המדים המעונבים של הקבוצה ואימא ויקטוריה נצמדה למכנסיים מחויטים בשחור וטופ מינימליסטי משובח, פרי יצירתה כמובן, הארפר הלכה על שמלה מלבלבת בצבע תכלת עם פרחים בשחור.

הארפר, שחגגה לפני שבועיים יום הולדת 12, לבשה שמלה של המותג הטרנדי רפורמיישן עם שמלת סליפ צמודה באורך מקסי וכתפיות ספגטי בעלות 298 פאונד. את הלוק המתוק והמאוד תואם גיל (דבר שלא נראה מספיק במחוזות הסלב) שילבה עם סניקרס לבנות, אסוף מחמיא וכמו תמיד חילקה נשיקות וחיבוקים לאבא האהוב שלה מהיציע.

עוד בוואלה!

הו, רומיאו: שער הבכורה של בקהאם הצעיר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully