וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לך? הנעליים של מאיה קיי, השמלה של נויה אריאלי

נטע ברזני בלתי ניתנת לזיהוי עם צמות לראשה, נויה אריאלי בשמלה סקסית, מאיה קיי צלחה את הנעליים השנויות במחלוקת וקים אור אזולאי שלא הקשיבה לתחזית ונעלה מגפי בוקרים - אז מה לבשו הכוכבות השבוע?

נויה אריאלי

נויה אריאלי. אמיר מאירי,
שמלה של נוי אליהו בחגיגות ה-30 לסוכנות יולי/אמיר מאירי

נויה אריאלי הגיעה לחגיגות ה-30 של סוכנות יולי בשמלת קיץ מרימה באדום-כתמתם של המעצבת המקומית נוי אליהו. פרח גדול במרכז החזה, וואן שולדר, בטן חשופה וראפלס בסיומת. לסיום תכשיטים של דניאלה קפולטו. המסקנה - זה ללא ספק הצבע שלך.

מאי תגר

מאי תגר. אמיר מאירי,
טרה שיק/אמיר מאירי

הסט המוצלח של תגר מ-Aya muse ,העקבים מ-Prada ונרשם גם תיק של Bottega Veneta. יפהפייה טבעית מה לא יעבוד עליה, אבל היינו ממליצות על נעל פתוחה כדי לאזן את השרוולים הארוכים ביולי-אוגוסט. רק אומרות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אלין ומירי כהן

אלין כהן. אמיר מאירי,
מוצלחות/אמיר מאירי

אלין כהן ואמה בלוקים מתואמים בשחור לבן - הבת עם השמלה המדוברת של סטודיו אלזה של הדוגמנית המצליחה אלזה הוסק בלבן עם פרח שחור בסיום המחשוף ואימוש בשמלת סטרפלס חובקת גוף עם שסע נדיב. פייר, נראות מעולה.

נטע ברזני

נטע ברזני. אמיר מאירי,
שמלה זהובה ממאיו בוטיק/אמיר מאירי

כמעט ולא זיהינו... נטע ברזני עם צמות הדוקות לראשה באווירת שעשוע מהטיילת באילת, שמלת סטרפלס זהובה וקצרה ממאיו בוטיק וסנדלי הפלטפורמה האייקוניות של סן לורן בצבע אבן. כלום לא עבד לנו פה. סורי.

קים אור אזולאי

קים אור אזולאי. גדי סיארה,
לוק בוהו שיק לאירוע של cerave/גדי סיארה

קים אור אזולאי בשמלת בוהו לבנה וכיפית מאורבן אאוטפיטרס, תיק של מארק ג'ייקובס שהונח בהצלב ומגפי וינטג' חומים. לוק יפה אבל איך, איך, איך מתמודדים עם הלחות והמגפיים?

מאיה קיי

מאיה קיי. אור גפן,
צלחה את הנעליים השנויות במחלוקת/אור גפן

להשקת הקולקציה החדשה של קרוקס הגיע מאיה קיי בטוטאל לוק לבן של טוונטיפורסבן, ואם כבר לנעול את הנעליים השנויות במחלוקת - אז ככה. גופייה לבנה צמודה, ג'ינס קליל ותיק דנים של לואי ויטון.

אירית רחמים

אירית רחמים. אור גפן,
הנעליים מספיקות, לא צריך את התיק/אור גפן

שמלה בעלת קו מותן נמוך בדיוק כפי שפרסמנו מליאת בוטיק, משקפיים של פיליפ פליין, תכשיטים של KARYA J ותיק צבעוני במיוחד של פנדי. הנעליים הפומפוזיות הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully