וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי ששמלת הכלה שלי מושלמת, עד שהפטמות יצאו החוצה"

9.8.2023 / 0:10

כלה טרייה שיתפה בטיקטוק את הסיפור המאוד מלחיץ שלה כשגילתה זמן קצר לפני חתונתה ששמלת הכלה שעיצבו עבורה בהתאמה אישית כלל לא מתאימה לה וחושפת לגמרי את החזה שלה. היא הצליחה לתקן את המעוות זמן קצר לפני האירוע ומזהירה נשים מלעשות את הטעות שלה

שמלת הכלה בחתונה שחשפה יותר מדי/@sweatandtell/

זה הסיוט הגדול של כל כלה - ונראה שלא מספיק מדברים עליו. זאת הסיבה, לדברי ג'ואנה אולנדט, שהיא החליטה לשתף את הסיפור המלחיץ שאירע לה שבועות ספורים לפני חתונתה, כשגילתה שהשמלה שעוצבה עבורה בהתאמה אישית כלל לא התאימה לה וחשפה הרבה (אבל הרבה) יותר ממה שתכננה. למזלה, היא הצליחה לתקן את הטעות ימים ספורים בלבד לפני החתונה.

כשג'ואנה אולנדט, מקליפורניה, הלכה לאסוף את שמלת הכלה החלומית שלה רק שלושה שבועות לפני יומה הגדול, היא הייתה די רגועה כיוון שהשמלה הוכנה במיוחד משלה והיא נמדדה עבורה שוב ושוב. לחרדתה היא גילתה שפישלו בענק וכשמדדה עליה את השמלה המצוידת במחוך פרחוני, היא גילתה אחרי כמה צעדים שהפטמות שלה חשופות לגמרי. אולנדט, @sweetandtell בטיקטוק, שיתפה סרטון שצבר למעלה מ-1.3 מיליון צפיות המפרט את הטראומה שלה. היא מספרת שקיבלה הודעה שהשמלה שלה מוכנה "מאוחר מאוד" אך לא הייתה מודאגת כי הניחה שהיא "תתאים בצורה מושלמת" לאחר שלקחו לה מידות מדויקות.

אולנדט בילתה שעתיים בדרכים בפקקים בדרך ללוס אנג'לס כדי לאסוף את שמלת הכלה, וכשהגיעה ומדדה אותה הבחינה מהר מאוד בטעות. בעודה פוסעת בשמלת "החלומות" שלה, היא סיפרה שהחלה להרגיש "מעט רוח סביב הפטמות". היא אמרה: "אני מביטה למטה ואני כאילו אוי, הם חשופים לגמרי... הציצים בחוץ", היא נזכרה. אולנדט התחילה "להתחרפן" וחששה שהשינויים הנדרשים בשמלה יעלו לה הרבה מאוד כסף.

איך אתן הייתן מגיבות לזה?

@sweatandtell have heard these wedding dress horror stories happen to so many other brides ?give yourself extra time for fittings + alterations #weddingtiktok #2023bride #2023wedding #bride #weddingdress #greenscreen ♬ vampire - Olivia Rodrigo

ג'ואנה סיפרה שהעובדת בחנות ניסתה להאשים אותה על כך שבחרה במידה קטנה יותר, אך היא הייתה בטוחה שמדובר בטעות שלהם. היא דרשה מהחנות לבדוק את הדגם המקורי והוכיחה להם ש"כמות הבד כפולה" בהשוואה לשמלה שקיבלה. "בסופו של דבר, הם הסכימו איתי," אמרה אולנדט, "הם תיקנו את השמלה אבל הם היו צריכים לשחזר במלואו את כל החלק העליון של המחוך".

לעומתה היא התכוונה

שמלת כלה שקופה מעוררת סערה ברשת: "שישמרו אותה לחדר השינה"

לכתבה המלאה

למזלה נותרו לה שלושה שבועות עד היום המאושר והתיקון הצריך שבועיים עבודה. עם זאת, היא ידעה שאם בפעם השנייה השמלה לא תתאים - זה יהיה כבר אבוד עבורה. למרבה המזל, ימים ספורים לפני חתונתה, היא קיבלה את השמלה המושלמת. היא הוסיפה ששיתפה את הסיפור כי שמעה על הרבה סיפורים דומים והציעה לנשים לרווח יותר בזמנים ולבדוק את השמלה זמן רב ככל האפשר לפני החתונה..

עוד בנושא:

הרגע בו כלה נכנסה לאולם בשמלה חשופה מדי וחטפה ביקורת קשה

אלה שמלות הכלה המחרידות והמביכות ביותר שראיתם

וזו השמלה שהיא לבשה בסוף:

בתגובות כלות רבות שיתפו חוויות דומות. "שילמתי כל כך הרבה כסף עבור השמלה שלי והיא הייתה במידה לא נכונה לחלוטין ולא התאימה לי ביום חתונתי", אמרה אחת ואחרת הוסיפה: "זה קרה לי. למרבה המזל, הם החזירו לי את עמלת 'ההזמנה המותאמת אישית' ושילמו עבור התיקונים. שמחה שעמדת על שלך ותיקנת את שלך".

כלה נוספת הוסיפה המלצה: "תמיד תשקרי לגבי תאריך החתונה שלך. תגידי להם שזה לפחות שבועיים לפני התאריך האמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully