וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'פחות' זה היותר החדש: הכירו את כוהנת החיים האיטיים דניאל קופרמן

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 9:04

מחפשות השראה אופנתית מזן אחר בנוף האינסטגרמי הרפטטיבי מדי? הכירו את: דניאל קופרמן, אדבוקטית לחיים איטיים שמדייקת את ז'אנר האולד סקול גלאם, וכל מה שצריך הוא - שמלה מדויקת, ועגילים גדולים צמודים לאוזן

למקרה שקצת מאסתן לעקוב אחרי אושיות אופנה ולייף סטייל שמציגות, ובכן, עוד מאותו הדבר, ואתן מחפשות השראה מזן אחר בנוף האינסטגרמי, כדאי שתכירו את: דניאל קופרמן, הדוגמנית שהפכה למשפיענית רשת, ובאמת שנראה שיש לה ה-כ-ל. בפיד המוקפד שלה קופרמן' בת ה-30, מדגמנת הלכה למעשה את החיים האיטיים, היפים והטובים. היא חובבת יוגה, ריצה וגם ציור, ומעל הכל אדבוקטית של התנהלות איטית וברת-קיימא. גם לא ניתן להתעלם מהעובדה כי המדובר ביפהפייה אמיתית שניחנה בנתונים טבעיים מרשימים, פלוס סטייל משובח.

קריירת הדוגמנות המתפתחת של קופרמן הביאה אותה ללונדון בגיל 18, ובאופן טבעי, מתוך רצון לטפל בעצמה מהפנים אל החוץ, החלה להימשך לכל מה שקשור לבריאות ודאגה עצמית. משם הדרך לחלוק את כל הטוב והיפה הזה ברחבי הרשת כבר הייתה סלולה מבחינתה. אז היא הקימה ותחזקה בלוג שהוקדש לתזונה בריאה, ובשנים האחרונות הספיקה לעזוב את לונדון יחד עם בן זוגה הדי סרסוב, איש קריאייטיב, צלם וחובב מכוניות וינטג', לטובת כפר ז'ורה שבצרפת.

מאחורי המעבר הלא טריוויאלי הזה עמדה השאיפה שלה לנהל קצב חיים איטי ופשוט יותר, וגם רצון משותף של בני הזוג להתרחק מההמולה והעומס של החיים בעיר גדולה לטובת הנאה מהדברים הקטנים בחיים. כמובן שבעשייה שלה ברשתות היא מנרמלת ומהדהדת את זה הלאה. כיום קופרמן בעלת פודקאסט "התהליך", בו היא חולקת השראה שבועית ומשאבים תומכים בתהליך של הדבר הזה שנקרא 'החיים', לא פחות, ובעיקר מפזרת אולד הוליווד גלאם ברחבי הפיד שלה. כשהסוד הגדול, אם תשאלו אותנו, נעוץ בעובדה שהיא סופר עקבית ואחידה בכל הנוגע לתכנים ולאימג'ים שהיא מעלה, כולל בבחירת המוסיקה(!), וזה מרשים עד ממכר מאין כמוהו.

לא תמצאו אצלה טרנדים תורניים או מגמות צעקניות, אלא רפטטיביות נעימה, מדויקת וכל כך יפה. אפילו סגנון השיער שלה תמיד זהה - או אסוף בבאן עם שביל מדויק באמצע, ולפרקים פזור טבעי ותחוב מאחורי אוזניה. כך שתמיד, אבל תמיד, היא מאפשרת לעגילים שמעטרים את תנוכי אוזניה לככב, ולא בכדי. לפני מספר שבועות קופרמן פצחה בשיתוף פעולה עם מותג התכשיטים הלונדוני-יווני The Ysso, כשהשיקה קולקציית עגילים בעיצובה בהשראת יצירות וינטג' וארכיטקטוניות האהובות עליה ביותר.

העיצובים האוברסייז, שהם טיימלס וקלאסיים מחד אך ייחודים ואישיים מאידך, משקפים את כל מה שקופרמן אוהבת באופנה מודעת, סטייל פשטני וחיים קלילים אך נוכחים, מה שמתגלם כמובן גם בסגנון הלבוש האישי שלה - והמדובר בעיקר בשמלות משגעות. מסילואטות רומנטיות של סליפ או מחוך, דרך שמלות מיני סקסיות יותר, ועד לעיצובים המציגים אולד הוליווד גלאם.

בזכותה תוכלו להחשף למותגים ובתי אופנה לא מאוד מוכרים, חלקם מן הסתם מקיימים, אשר מציעים עיצובים קלאסיים עם טוויסט ומוקדשים לנשיות אלגנטית אך בלתי מתאמצת; כדוגמת Aje., Orseund Iris, DISSH, MESHKI ו-House Of CB. בגזרת הנעליים דווקא כן תמצאו עליה עיצובים בחסות מותגי על, כמו המתוכשטות של ג'ימי צ'ו, אך על פי רוב הן יהיה יד שנייה. כך או כך, קופרמן מתעדפת חרטום מחודד, עקב קטן ועיצוב אלגנטי גם בכפות רגליה, מינוס מקרה בודד שהיא עלתה על נעלי פלטפורמה בשמנת (וגם את זה עשתה מושלם!). מעבר לכך, היא כמעט ולא מוסיפה אקססוריז נוספים בהופעות שלה, אבל כשהיא כבר כן עושה את זה, אז היא תלך למשל על חגורת חוליות א-לה וינטג', ואולי תוסיף איזה צמיד בודד, ותו לא.

את האסתטיקה הזו בדיוק קופרמן תרגמה גם ליום החתונה החלומית שלה שהתקיימה לפני כשנה. באופן טבעי, היא רצתה שמלה שתואמת את הערכים האקולוגיים והאסתטיים שלה. "רציתי שזה באמת יהיה מודע ובר קיימא ככל האפשר, כי ברור שזה משהו שרוב הנשים לובשות רק פעם אחת" היא סיפרה בראיון לווג הבריטי, "עשיתי מחקר ומצאתי כמה מותגים ברי קיימא, אבל שום דבר לא הרגיש כמוני או מדויק לי".

למרבה השמחה, מעצבת שמלות הכלה סוואנה מילר הסכימה ליצור עבור קופרמן שמלה מותאמת אישית שיוצרה ממלאי של בד "מת". והתוצאה מפעימה, לא פחות - שמלת אוף שולדרס עם שרוולונים פאפיים, שובל ארוך מטמטם ושסע חצוף, עשויה סאטן בגוון שנהב פנינה. עבור הטקס האזרחי, הכלה בחרה בשמלת קולר לבנה אלגנטית אך "לבישה יותר", בעיצוב Grace Lane London ו-PS Bridal, שני מותגים שתומכים באלמנט המעגלי של אופנה, בדיוק כפי שהיא אוהבת.

גם השמלה השנייה נעשתה ממלאי בד ישן וחלקים משמלת כלה יד-שנייה שאותרו באיביי, ועוצבה מתוך כוונה ללבוש אותה יותר מפעם אחת, גם מעבר ליום הגדול. ללוק הזה קופרמן צרפה רעלה מרשת וצעיף וינטג' עשוי משי צרפתי שנכרך סביב צווארה, בעוד שהתכשיטים שלה היו תערובת של יצירות וינטג' וממוחזרות.

עוד בוואלה!

התחממות גלובלית: כולןןן עטות על משקפי השמש האלה עכשיו

לכתבה המלאה

על פי רוב תתפסו אותה בשחור, לבן או קרם, אך אחת לכמה פוסטים הדוגמנית-משפיענית היפהפייה מפציעה בצבע חי או פרינט סולידי. וכן, לפעמים, אבל ממש לפעמים, היא עולה על זוג מכנסיים או ברמודה. וגם אז, הלוק תמיד יהיה קלאסי בואכה רומנטי והכי נשי. השילוב הנקי והפשוט הזה (לכאורה) שקופרמן מגדילה לעשות, בין שמלה מטריפה לבין זוג עגילים גדולים וצמודים לאוזן, הוא כל כך מדויק שזה באמת מנכיח כי 'פחות' זה היותר החדש. אצנו רצנו לאמץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully