וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסירות בסטייל: זה הטרנד שימשיך אתכן גם לסתיו הקרוב

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 8:54

זו קלאסיקה שתמיד רלוונטית, אך כעת מקבלת עדכון תקופתי. נראה כי הפסים הכי נכונים כרגע הם שחור-לבן, ולא סתם כאלו משעממים, אלא שנותנים תחושה של 'מאחורי הסורגים'. ככה תעשו את זה נכון

קשה להתווכח עם הטענה שדפוס פסים הוא מסוג הקלאסיקות שתמיד רלוונטיות, אבל גם לקלאסיקות יש ניואנסים תקופתיים ובזמן האחרון נדמה שהפסים הנכונים לעונה הם אלו בשחור לבן. על פניו מדובר בשילוב על זמני של שתי קלישאות וותיקות, שחור-לבן ופסים, אבל האסוציאציה לאופנת בתי כלא הפכה את הפסים בכחול-לבן או בשחור-קרם לבון טון המוביל בקטגוריה בעוד אלו בשחור לבן לרוב לא יהיו הבחירה הראשונה בימים כתיקונם.

בשבועות האחרונים על רקע עונת החופשות ושגעת הברבי שהשתלטה על הפיד מסתמנת דומיננטיות מסוימת דווקא לפסים מז'אנר אחורי הסורגים. את האשמה אפשר לתלות באחד הלוקים הוויראליים מהסרט - בגד הים השלם של ברבי מ-1959 שקיבל גרסה מחודשת מטעם זארה לצד פרשנות בשמלת מיני של הרווה לאז'ה שנלבשה על ידי מרגו רובי באחת מאינספור ההשקות לסרט.

בתרגום לשפת האיט גירלז ניתן להבחין בפרינט האמור מתנוסס על גרסאות קיציות של חולצות כפתורים, מכנסיים, שמלות ואף תיקים. מי שנעצה את התופעה כסטייטמנט הנכון של הקיץ היא מייגן מרקל אשר חגגה ביום שבת האחרון יום הולדת 42 בשמלת סטרפלס ועליה דפוס פסים רחבים בשחור ולבן.

באופן מפתיע לא מדובר בפריט שעולה אלפי שקלים אלה בשמלה של כ- 875 שקלים מבית Posse, לא זול אמנם אך ביחס למלתחה של הדוכסית לשעבר אפשר להתרשם מהניסיון לזכות באהדה חיובית על רקע ערמות של סיקורים שליליים.

עוד בוואלה!

מעצב השיער של רונה לי שמעון חושף: כל הסודות לשיער גלי מושלם

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • טרנדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully