וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסת לביזנס: אנג'לינה ג'ולי והיורשת בפפראצי שיקי

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 10:18

הודעה חשובה - ויויאן ג'ולי פיט נכנסת לתעשייה בתקפיד ראשון בתיאטרון באופן מפתיע דווקא מאחורי הקלעים. רגע אחרי ההודעה על הג'וב החדש נראו אנג'לינה והבת יוצאות מארוחת צהריים בתפוח הגדול והאם כהרגלה נראתה משגע בלוק מונוכרומטי שחור ומשובח

הנה משהו שאף פעם אין לנו מספיק ממנו: צילומי פפראצי של אנג'לינה ג'ולי מסתובבת ברחובות ניו-יורק כשהיא מלווה באחד (או יותר) מתוך ששת ילדיה המשגעים. מסוג התמונות בהן היא מדגמנת פוטוגניות מסחררת בעודה לבושה באנסמבל מונוכרומטי, פשוט ונינוח אבל שופע גלאם נונשלנטי לצד אלגנטיות על זמנית.

ביום שלישי האחרון הבימאית והשחקנית נראתה אולטרה קלאסית בשחור כשיצאה אחר הצהריים עם בתה הצעירה ויויאן ג'ולי-פיט, 15, אותה שכרה לאחרונה כעוזרת הפקה לעיבוד המוזיקלי בברודווי לסרטו של פרנסיס פורד קופולה The Outsiders משנת 1983.

לא רק שזו המעורבות הראשונה שלה בברודווי, אלא שזו גם הפעם הראשונה שויויאן מקבלת את הפוקוס, שלרוב מופנה כלפי אחותה הגדולה שיילו. זוכת האוסקר בת ה-48 הציגה לוק שכולו יוקרה שקטה כשהיא לובשת שמלת מקסי בעלת מראה מרושל, שלא לומר מקומט קלות, ומעליה בלייזר שחור מחויט המונח בעדינות על הכתפיים.

את האנסמבל השחור היא אבזרה בעקבי פאמפס גבוהים במיוחד בגוון פודרה מבית כריסטיאן לובוטין, קלאץ' עור שחור בטקסטורת קווילט של סן לורן, עליו היא חורשת לא מעט לאחרונה ומשקפי שמש שחורים ומעולים עם עדשות בהירות. שיער אסוף ברישול, עגילי יהלומים מלבניים וצמיד זהב השלימו בעידון מלוטש את מראה האפר איסט סייד המתוחכם של הכוכבת ההוליוודית.

עוד בוואלה!

לנשוך את השפתיים: התמוטטנו מהלוק של אנג'לינה ג'ולי

לכתבה המלאה

"ויו מזכירה לי את אמי (Marcheline Bertrand) בכך שהיא לא מתמקדת בלהיות במרכז תשומת הלב אלא להוות תמיכה לאחרים", אמרה ג'ולי בהצהרה לרשת והוסיפה: "היא מאוד מהורהרת ורצינית לגבי תיאטרון ועובדת קשה כדי להבין בצורה הטובה ביותר איך לתרום". מקור אנונימי דיווח שויויאן "אוהבת תיאטרון מוזיקלי" ושאנג'לינה לוקחת אותה להפקות "מאז שהייתה ילדה קטנה". עוזרת ההפקה הצעירה שנכנסה למועדון הנפו בייביז שמרה על מראה קז'ואל בחולצת טי לבנה עם שרוולים ארוכים, מכנסי כותנה רחבים בכחול נייבי ואולסטאר תואמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully