וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינוי המטורף של שיילו ג'ולי-פיט

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 8:04

מגיל קטן שיילו ג'ולי-פיט, בתם הביולוגית והבכורה של הזוג הגרוש היפה ביותר, החליטה לחיות את חייה כבן. התקופה האחרונה מעידה על שינוי בין הדמות הגברית שפיתחה לנערה קסומה בשיא גיל ההתבגרות

שיילו פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
שיילו ג'ולי פיט קסומה על השטיח האדום לצד אימא אנג'י ואחותה זהרה/GettyImages

כילדה לזוג שחקני איי ליסט, גדלה שיילו ג'ולי-פיט (15) היישר אל אור הזרקורים. תערובת מושלמת של הוריה - קופי פייסט של אימא אנג'י עם כמה טיפות גנים של אבא בראד, ברכה שכזו. ההורים הגאים מאז ומתמיד היו פתוחים ומכילים לתת לשיילו להיות מי שהיא רוצה להיות. מגיל קטן מאוד חשפו בראיונות שונים ששיילו רוצה להיות בן ושזה יתבטא באופן הלבוש, התספורת ובכל אופן פניה כלפיה, ביו היתר ברצון שלה להיקרא בשם ג'ון.

שיילו פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
בעבר - מכנסיים גבריים, חליפות וחולצות מכופתרות/GettyImages

עוד בוואלה!

סופסוף בלי סחבות: אנג'לינה ג'ולי לובשת שמלה חלומית

לכתבה המלאה
שיילו פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
שיילו משמאל בהשקה של "מליפיסנט" בשנת 2019/GettyImages

כשגדלה בציבור, טיפחה שיילו את הטעם הייחודי לאופנה ויצרה סטריט סטייל מוכר ופשוט. כשהיא מערבבת בין מראה הטומבוי שעד כה בא לידי ביטוי בתלבושות קז'ואל שבדרך כלל מתאפיינות בזוג מכנסיים גבריים, חולצות טריקו וסווטשירטים ובאירועים רשמיים יותר בחרה בחליפות, עניבות, בלייזרים ומכופתרות.

מעריצי המשפחה מאז ומתמיד הרימו לה, במיוחד כשהיה לה גב תומך מצד הוריה שתמיד עודדו את הבחירות של ילדיהם ושיילו אף הפכה לסוג של סמל צעיר של הקהילה הלהט"בית. עם זאת, בימים אלה לא ממש נדיר לתפוס את שיילו בפן אופנתי שונה לגמרי, פחות הדמות הגברית שפיתחה ויותר הנערה שהפכה להיות, פלאס אלמנטים נשיים שלא נראו בתחזיות.

שיילו פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
שיילו, שנייה מימין, משיקה את הסרט החדש של אמה "נצחיים" בשמלה א-סימטרית ונעלי בובה/GettyImages

השקת סרטה החדש של אנג'לינה ג'ולי "נצחיים" מחייב אותה לפקוד שטיחים אדומים רבים, כשהיא בוחרת לצעוד לצד ילדיה, ביניהם שיילו שנראית זוהרת במיוחד ואפילו מוחמאת בתדירות גבוהה ברשתות. היא הפתיעה על השטיח האדום כשהצטלמה לראשונה עם שמלה בצבע בז' שהייתה שייכת לאנג'לינה ועברה שינוי במידותיה ובהתאם לטעמה האישי - כתפיות דקות, קפלים באזור החזה וחצאית א-סימטרית כשהקו מכפלת נחתך מעל ברכה הימנית, מלווה בזוג נעלי בובה בהירות, שעון שחור דק וצמידי קרסול כשהיא נמנעת מכל אקססוריז אחר ונשארת במראה המינימליסטי שמאפשר לפנים היפות שלה לזהור כראוי.

שיילו פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
שתיהן בוורסצ'ה - שיילו בשמלה שחורה קלאסית, אנג'י בסטרפלס כסופה/GettyImages

באירוע הנוסף והאחרון בו נכחה הלכה על המראה הקלאסי של שמלה שחורה של ורסצ'ה, כתפיות רחבות, חזה מכוסה וקשירת פפיון דקה באזור הבטן. ללוק האחרון שילבה תסרוקת גולגול גבוהה עם צמות, ללא אקססוריז והשלימה עם זוג סניקרס מנומרות בצבעי צהוב-שחור של המותג האפריקני SAWA shoes (שכבר נראו עליה בעבר), כשהיא נותנת תזכורת לסטריט סטייל המוכר ומוכיחה ששמלה שחורה קטנה היא כל מה שאת צריכה בשביל להיראות נפלא בכל סיטואציה.

בינואר האחרון - זיק של טינאייג'רית

הלוקים האחרונים של שיילו השאירו את העולם פעור פה ובעיקר עם טעם של עוד, כי תכלס למי מפריע שיהיה שכפול נוסף של אנג'לינה ג'ולי? הן היו רק כמה שניות על השטיח האדום אבל הן לגמרי הספיקו כדי לגרום לנו להבחין בשותפות, הקבלה והסטייל הקלאסי של בנות המשפחה.

שיילו פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
הכי מדהים זה להכיל את השינויים, לשני הכיוונים. אימא אנג'י - את עושה עבודה טובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully