וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנצח פאשן אייקון: קארי בראדשו הפגיזה בפרק הפינאלה

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 9:46

מאז שאיידן חזר לחייה, גם הפאשן גיים של קארי בראדשו השתדרג פלאים, והכל התנקז לגראנד פינאלה בסצנה שחותמת את עונה 2 של "פשוט ככה" - הגיבורה הראשית עולה על נאמבר מטריף של אוסקר דה לה רנטה, ומזכירה לנו כי היא לנצח סטייל אייקון

מתוך "פשוט ככה", 16 ביולי 2023/מערכת וואלה! תרבות

אם נניח בצד את הביקורות שנשמעו בנוגע לקווי העלילה המפוקפקים, הפרובוקציות המאולצות, והדיאלוגים שדי מנותקים מהכאן ועכשיו - בעונה 2 של "פשוט ככה", שבאה על סיומה בסוף השבוע האחרון כשפרק הפינאלה עלה בשירות הסטרימינג של HBO Max (וישודר אצלנו ב"הוט"), האופנה נותרה אחת מהדמויות המרכזיות והמדוברות ביותר בסדרה, בייחוד בכל הקשור לדמות הראשית והאייקונית, הלא היא קארי בראדשו (אותה מגלמת שרה ג'סיקה פרקר).

קארי בראדשו. יח"צ ורנר,
קארי בראדשו בפרק הפינאלה של עונה 2 "פשוט ככה"/יח"צ ורנר

מולי רוג'רס ודני סנטיאגו, שהיו אמונים העונה על התלבושות ועל הסטיילינג, החליטו למחזר פריטים מהמלתחה המפורסמת של קארי, ולהוסיף לחגיגה אוצרות וינטג' שהם ליקטו, במטרה לשקף את התקופה ואת הפוקוס שתעשיית האופנה מבקשת לשים על קיימות. משכך, אוסף נעלי העקב המפורסמים של מנולו בלניק ותיק הבאגט הוורוד של פנדי חזרו והפציעו על המרקע הקטן, ולא רק.

גם שמלת הכלה של ויויאן ווסטווד זכתה לסיבוב נוסף, עם כמה התאמות ותיקונים קלים. לדברי רוג'רס, הסגנון של קארי בעונה השנייה מתמקד ברעיון של תקווה, וככל שהפרקים מתקדמים והעיתונאית - שהפכה לסופרת ופודקאסטרית - מאמצת את חיי הרווקות, ניתן לראות שגם בחירות הלבוש שלה לדייטים משקפים גישה אופטימית ומרגשת, ואת זה היא עושה בעיקר באמצעות צבעוניות עזה, הדפסים בולטים, וגם חזיות שמבצבצות פה ושם.

את הלוקים היותר סקסיים או נועזים (כדוגמת חצאיות המיני החצופות, או החליפות ה"גבריות" והשיקיות) קארי נטשה לגמרי בעונה הנוכחית, זאת לטובת: שמלות או חצאיות מידי עד מקסי עתירות קפלי בד בצללית מתרחבת, מיקס אנד מאץ' של חולצות (יותר טוניקות, רחמנא ליצלן), מכנסיים ושלל מעילים, כולם בצלליות רחוקות מהגוף ובמראה השכבות כמובן. מנגד, תיקי מעצבים מטריפים בהצלב, נעליים מפונפנות על סטילטו, תכשיטים ייחודיים ואפילו מצעד הכובעים - כל אלה נשארו. עכשיו אנחנו מבינות, קארי כבר בת 55, ובכל זאת, הרגיש שמשהו חסר שם מבחינה אופנתית.

כבר בפתחה של העונה, המבקרים והטוקבקיסטים לא חסכו בביקורת וגרסו כי הסטייל שלה הפעם "משעמם וחסר מעוף", ועד אחרים שהגדירו את הסגנון החדש-ישן של קארי כ- "נוודית מתוחכמת, ותו לא". לנו לא נותר אלא להסכים, אך לשמחתנו מגמת השיפור לא אחרה להגיע. בפרק השביעי, אי-מייל "תמים" שקארי שלחה לארוסה לשעבר, פרינס צ'ארמינג איידן שו, מסתיים בקאמבק של השניים, שאומנם מתחיל קצת מקרטע אך עד מהרה מתלהט. וכמעט בהתאמה מלאה, כך גם הפאשן גיים שלה.

לדייט הראשון והמרגש, מאז שדרכיהם נפרדו אי שם בעונה 4 של סדרת האם "סקס והעיר הגדולה", קארי נאחזה בסגנון האלגנטי-קוקטי-אקלקטי הנצחי שלה ונראתה שיקית מתמיד. היא לבשה שמלת קלוש באורך מידי, פרחונית ואלגנטית, בעלת שרוולים ארוכים ותפוחים בעיצוב כריסטיאן סיריאנו.

מעליה הפציע מעיל וינטג' מסאטן בגוון פנינה שהתהדר בסילואטה תואמת (לשמלה), בעוד שהקפוצ'ון מאחור עוטר בפרחים צבעוניים. לסגירת ההופעה, היא אחזה בקלאץ' ירקרק של ג'וזי נטורי ונעלה פאמפס מתוכשטות של רוג'ר ויויאר. And just like that, קארי שלנו חזרה! מרגע זה סופסוף נפרץ הגבול של המראה הדודתי בגבוה ומשכך, מערכות הלבוש שלה הלכו ונהיו מגוונות ואולטרה-נשיות. בין אם זה לוקים יותר מינימליסטיים ונקיים אך עם קריצה שובבה שהיא "העזה" לחזור ללבוש, כדוגמת סרבל בצבע פודרה (שהוסב משמלת וינטג') ורפרף לאייטיז, אותו סגננו עם קלאץ' מטאלי של גוצ'י, צמיד חפת מהלייבל שלה עצמה (כלומר, SJP של שרה ג'סיקה פרקר), ושיער אסוף לכדי באן עם שביל בצד.

ככל שמערכת היחסים שלה עם איידן המשיכה להתחמם (ולהסתבך), כך גם מערכות הלבוש של קארי הפכו מעניינות ובועטות יותר. בלטה במיוחד ההופעה המונוכרומטית בירוק עז, שכללה: שמלת וינטג' של ג'וני הרברט, ז'קט בומבר מוונטג', נעלי עקב מטאליות של ג'יאנביטו רוסי ותיק של Rafe New York - לוק שהיא לבשה לקראת פגישה עם האקסית של איידן, שהרי הצבע הירוק מסמל מזל והתחדשות (גם קינאה), והיא הייתה זקוקה לכל המזל שרק יכלה להשיג.

ואיך אפשר לשכוח את השמלה בפוקסיה ושחור של מותג היוקרה פילוסופי - אחד מהאאוטפיטים האהובים עלינו מסוף העונה המדוברת - שעוצבה בהשראת שנות ה-50, עם הדפס פרחים ופייזלי, מקולקציית אביב-קיץ 2023 (נמכרת אונליין בין 600$ ל- 1,100$), מעליה לבשה ז'קט וינטג' קרופי משגע בשחור-לבן, הוסיפה כובע ברט מחורר בגוון שמנתי של ג'יג'י בוריס מילינרי וקינחה בנעלי פאמפס בוויב תואם, שוב של ג'יאנביטו רוסי.

קאט לפרק 11 והאחרון, לסצנה אולי הכי מצופה של העונה - הקאמבק הכה קצרצר של סמנתה ג'ונס (קים קטרל בכבודה ובעצמה), שארך 71 שניות ליתר דיוק והתרחש בשיחת טלפון בינה לבין קארי, בעוד שזו האחרונה נראתה קורנת במקסימום. עם סווטשירט תכלת שנתחב לתוך חצאית מקסי מטפטה בשלל צבעים ומשבצות (שניהם וינטג'), נעלי עקב מהלייבל SJP (כי אין כמו יח"צ עצמי), וגולת הכותרת - תיק הבאגט האייקוני של פנדי.

באותה סצנה שפותחת למעשה את פרק הסיום, אנחנו מתוודעים לראשונה אל "הסעודה האחרונה" שקארי מתכננת לחוג חבריה ומקורביה, ואמורה להדהד את כל השינויים שהיא עוברת (מ"יחסינו לאן" עם איידן, ועד החלטתה לעזוב את דירת הרווקות שלה).

כדי להשלים את כל המהומה הבינאישית שמתחוללת בחייה של הגיבורה הראשית, רוג'רס וסנטיאגו מביאים את הדרמה גם בחזית האופנה. לשם כך הם שמו פעמיהם אל בית האופנה אוסקר דה לה רנטה, והתמזל מזלם שהוזמנו לצילומי הלוקבוק של קולקציית סתיו 2023 ואף קיבלו עיצובים להתנסות של 24 שעות. הנאמבר שנבחר לגראנד פינאלה של העונה היה: שמלת סטרפלס עם מחשוף בקו ישר וסופר מחמיא, מעוטרת אבני חן במשחקי שקיפויות בדמות גריד משבצות בשחור-לבן, שכמו עוצבה בתחתית החצאית עם קרינולינה.

עוד בוואלה!

שרה ג'סיקה פרקר היממה בפרימיירה - אבל הבסטי גנבה לה את ההצגה

לכתבה המלאה

אך צמד המלבישים לא עצר שם. הם הוסיפו שרוולון וינטג' שחור שקפקף עם תיפורים אמורפיים בזהב, גם הוא של דה לה רנטה ועבר התאמה אישית, מתחת לשמלה היפהפייה בצבצו לגינגס באורך שבע-שמיניות של וילפרד, ונעלי סירה מוזהבות עם חרטום מחודד של רנה קאוווילה סגרו את הלוק המשגע שקארי לבשה. כצפוי, הסוף של הארוחה, ושל העונה, היה מעט טראגי, כשאיידן מחליט (שוב) לעזוב. אך לידיעת המעריצות והמעריצים, "פשוט ככה" מתוכננת לחזור לעונה 3! אז יש למה לצפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully