וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדדה את "השמלה הצרה ביותר בעולם" ונותרה מבועתת: "זה לא מחמיא"

31.8.2023 / 0:03

כוכבת הטיקטוק רכשה את "השמלה הדקיקה ביותר בעולם" ומדדה אותה כדי לבדוק האם היא עוברת את מבחן התוצאה. כנראה שלא

"זה שהשמלה שקופה זו הבעיה הכי קטנה שלה"/@weirdlydressed666

למשפיענית הרשת אלה (Alaa) יש עמוד טיקטוק המיועד למדידות של בגדים מוזרים והיא צברה פופולאריות רבה בזכות מדידת "השמלה הצרה ביותר בעולם", שלרגעים נראית בכלל לא לבישה. בסרטון שצבר כמיליון צפיות היא מציגה לעשרות אלפי העוקבים שלה את השמלה השחורה, הדקיקה והנוקשה שהיא הולכת למדוד, כשהיא מראה שהיא רק מעט יותר רחבה מאחת הרגליים שלה.

"לא עשיתי לזה כלום. זה ממש הגיע ככה", הסבירה אלה, "אבל היא מתרחבת כמו אקורדיון. היא קצת שקופה. אני מפחדת לשים את זה כי... ראיתם את זה?. אבל גם בגלל שאני לא לובשת שחור בדרך כלל כי זה גורם לי לעצב, אבל אני חושבת שהגיע הזמן לאמץ את הצבע הזה".

כך היא נראית עליה:

@weirdlydressed666 Today we're trying on this very very narrow dress ?#dress ♬ original sound - Alaa

לאחר מכן אלה שמה עליה את השמלה השחורה, מעל חוטיני שחור וחזייה. "אז ככה נראה החלק הקדמי וזה החלק האחורי של השמלה", היא אמרה, "אבל אני יכולה להיות כנה פעם אחת בחיי? אני לא חושבת שזה מחמיא!". היא התכופפה מעט כדי להראות לצופים את הכפלים שנוצרו סביב בטנה, מה שלמעשה גרמו לשמלה להיראות גדולה יותר ממה שהיא. "זה גם לא הכי קל ללכת בה", היא הוסיפה. היא סיימה את הסרטון בבקשה מהעוקבים שלה לעצות לעיצוב השמלה.

עוד מקרים דומים
מדדה את השמלה שקטנה יותר מקופסת אדוויל - והופתעה מהתוצאה

השמלה ש"מעלימה מותניים" היא הדבר הכי חם עכשיו ברשת

בסרטון נוסף היא ניסתה את אחת ההצעות: להוסיף חגורת מחוך. לצערה זה לא עבד, אז היא ניסתה להוריד את החגורה מהחלק העליון של השמלה למותניים שלה ואמרה: "אני חושבת שאני אוהבת את זה?". לסיום היא ניסתה להוריד את החלק העליון של השמלה מעט ולחשוף את החזייה שלה: "זה לא פותר את הקפל המוזר אבל זה נותן לה איזה משהו קטן", אמרה. לאחר מכן היא הוסיפה שאחד הצופים הציע לה לחתוך את השמלה לשניים ולהפוך אותה לטופ וחצאית, כך שהכפל בבטן לא יופיע עוד. היא סיכמה את הסרטון: "אם תראו אותי עם מספריים בסרטון הבא שלי, תדעו שזה הולך לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הנה היא מנסה למצוא לשמלה פתרון:

@weirdlydressed666 Replying to @Na Today we're styling my very stiff & narrow dress ? #dress ♬ original sound - Alaa

עם זאת, בהתחשב בכך שגרסת המיני של השמלה של חברת העיצוב הדנית ה-A. Røge Hove עולה לא פחול מ- 460 דולר (כ-1760 שקלים), זה יהיה הימור יקר מאוד לקחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully