וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדדה את השמלה הוויראלית שקטנה יותר מקופסת אדוויל - והופתעה מהתוצאה

15.3.2023 / 0:01

שמלת הקובייה הוויראלית - שגודלה קטן יותר מקופסת אדוויל - סקרנה רבים ברשת. משפיענית הרשת מדלן ניסתה עליה את השמלה ומאוד הופתעה מהתוצאה המחמיאה: "היא אפילו לא מכוערת"

ככה נראית השמלה שמגיעה בגודל קובייה פיצית/TikTok/@madeleine_white

שמלה שמגיעה כשהיא מכווצת לגודל של קובייה הונגרית עושה הרבה רעש ברשת בשבועות האחרונים, וכשמשפיענית הרשת מדלן נתקלה בה בטיקטוק ומאוחר יותר גם ב-Muji, היא החליטה לתת לה צ'אנס. המשפיענית רכשה את השמלה ב-16 דולר ומיהרה לצלם סרטון שלה מודדת אותה.

מדלן הזהירה בסרטון שעל אף שהשמלה דחוסה לקובייה קטנטנה, אין צורך להשרות אותה במים כדי שתתפח: "אל תשרו אותה במים כמו עוד אחת מהמגבות האלה", היא כתבה לצד הסרטון והוסיפה: "זו שמלה. היא ממש זעירה - כמו כוס תה לצורך קנה מידה".

היא גם החזיקה בקבוקון זעיר של אדוויל כדי להשוות את הגדלים - כשהשמלה נראית בדיוק באותו הגודל. "זה היה ב'פור יו' שלי (המומלצים בטיקטוק) וכשהייתי היום במוג'י נתקלתי בזה", הוסיפה. כשהיא פותחת את שמלת הפסים - עשויה מכותנה הודית - היא אומרת למצלמה: "אוקיי, זו שמלה. אני באמת לא יודעת מה המטרה שלה, האם היא נועדה להישמר בתיק למקרה חירום?".

והנה התוצאה:

@madeleine_white PSA do not soak it in water like one of those towels #cubedress #grwm #ootd ♬ Girl With The Tattoo Enter.lewd - Miguel

לאחר שמדדה את השמלה, היא אמרה: "היא אפילו לא מכוערת. אם הייתי במצוקה, הייתי בהחלט לובשת אותה. שאשים אותה בתיק החוף שלי?".

לאחר מכן מדלן "סיגננה אותה", כשהוסיפה חגורה שחורה סביב המותניים, גרביונים שחורים, מגפיים שחורים, סוודר מעל החלק העליון של השמלה, ג'קט שמנת ותיק שחור. היא גם ניסתה את השמלה כשהסוודר נזרק על כתפיה והשרוולים תחובים בחגורתה, שלדבריה הייתה מתלבשת ככה "אם היה חם יותר".

"יש מצב שאקנה עוד אחת כזו!", היא סיכמה.

לפני:

שמלת הקובייה. TikTok/@madeleine_white, צילום מסך
השמלה מול האדוויל/צילום מסך, TikTok/@madeleine_white

ואחרי:

שמלת הקובייה. TikTok/@madeleine_white, צילום מסך
"היא אפילו לא מכוערת"/צילום מסך, TikTok/@madeleine_white

הסרטון שלה צבר מאות תגובות. "זה כל כך חמוד", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "את גורמת לכל דבר להיראות טוב". צופה נוספת כתבה: "זו תהיה אחלה שמלה לשעת חירום" ואחרת הוסיפה: "אני הולכת לטוס עם כמה כאלה עכשיו כדי לחסוך מקום משמעותי במזוודה".

עוד להיט

השמלה ש"מעלימה מותניים" באשליה אופטית היא הדבר הכי חם עכשיו ברשת

לכתבה המלאה

והיא לא היחידה שהתלהבה

@evelynstravelzone Compressed Travel Dress from #muji so cute, cheap and great to chuck into your suitcase when travelling #travelhack #traveltips ♬ original sound - Evelyn's Travel Zone

עוד גולשות בטיקטוק ניסו את השמלה והתלהבו - כך למשל אוולין, שהודתה שהשמלה משכה את תשומת לבה בגלל היותה כל כך קטנה שהיא יכולה להיכנס לארנק. אוולין צילמה אז את עצמה קונה את השמלה בחנות בגוון כחול כהה. לאחר מכן היא לקחה אותו איתה לטיול וחיכתה עד שהגיעה ליעד החופשה שלה כדי לנסות אותה.

זרקתי אותו במזוודה ולקחתי אותו איתי לטיול האחרון שלי", אמרה אוולין כשהיא מפרקת את השמלה ופורסת אותה. בפעם הבאה שרואים את אוולין על המסך היא לובשת את השמלה - והיא מתאימה לה בצורה מושלמת.

"אז הנה. אני דווקא אוהבת את איך שהקמטים נראים כמו דוגמה, אז אפילו לא טרחתי לגהץ אותו. אז כן, בהחלט שווה לבדוק את זה. זו שמלת טיולים דחוסה מ- Muji - כל כך חמודה, זולה ונהדרת. אפשר להכניס אותה למזוודה שלך בזמן נסיעה".

גם שאנטל ניסתה את השמלה והסבירה: "תאמינו או לא, הקובייה הזו היא שמלה. כשראיתי את זה בחנות, חשבתי שזה סוג של נייר מכתבים ואז קראתי 'שמלה', וזה היה רק ​​7 ליש"ט אז הייתי חייבת להשיג את זה בשביל הקטע. ממש הסתקרנתי לראות איך שמלה שלמה יכולה להידחס לתוך הקובייה הקטנה הזו אז זה היה ממש מרגש עבורי."

לאחר שהצליחה לפרק את השמלה ולדגמן אותו, שנטל אמרה: "בהתחלה חשבתי שזה יראה כמו אקורדיון שאתה מכין מנייר טישו בבית הספר. אבל אז מתחתי את זה וזה נהיה מעניין".

שאנטל המשיכה ואמרה שזו פנינה נסתרת והיא לא יכלה לחכות לסגנן אותה וללבוש אותה שוב ושוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מוג'י
  • שמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully