וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה ש"מעלימה מותניים" באשליה אופטית היא הדבר הכי חם עכשיו ברשת

19.1.2021 / 0:01

משתמשת טיקטוק שיתפה סרטון שלה בשמלה משונה שיוצרת אשליה אופטית מפתיעה "המעלימה" את המותניים. כעת נשים רבות בטירוף להשיג כזאת, בעוד אחרות חושבות שזה נראה כאילו היא מוחצת לעצמה את האיברים הפנימיים

אשליית המותניים בשמלה/@jemianxo

זוכרים את אשליית השמלה הכחולה-שחורה-זהובה-לבנה? היא הייתה לא מחמיאה במיוחד, אך מצאנו אחת שכן, לפחות על דעת הרוב. השמלה הבאה מעניקה מראה שעון חול מפתיע בעזרת קשר פשוט בחזיתה. משתמשת הטיקטוק @X0jem_ שיתפה סרטון שלה לבושה בשמלת המקסי של Mind Of My Own שעלותה 30 אירו מקמעונאית הבגדים Fashion Nova. הודות לעיצוב הגאוני שלה, השמלה החומה הרב גונית עם בד הקשירה במותניים יוצרת אשליה של מותניים צרות במיוחד.

בקליפ שזכה ליותר מ-3.2 מיליון צפיות, ג'ם מדגימה כיצד השמלה מקטינה את היקף המותניים שלה באופן משמעותי כשהיא מושכת חזק בשתי פיסות הבד שבחזית השמלה וקושרת. "זה נראה שקשרתי את האיברים שלי", ג'ם כתבה על גבי הסרטון הקצר שזכה לכמעט 300,000 לייקים ולמעלה מ -1,500 תגובות.

ככה זה נראה:

@jemianxo

Looks like I tied my organs together ? Snatched illusion dress is @fashionnova FashionnovaPartner

♬ OOOWWWEEE - Peewee Longway & Money Man

התגובות לסרטון היו חלוקות. רוב הנשים התלהבו והביעו רצון להזמין בעצמן את השמלה. אחרות חשבו שזה קצת קריפי. אחת כתבה: "האמת שזה קצת מפחיד..." ואחרת הוסיפה: "אני כל כך מבולבלת", בתגובה לה ג'ים השיבה: "תארי לעצמך את הפרצוף שאני עשיתי כשלבשתי אותה לראשונה". אחרות התלהבו: "זה עיצוב גאוני. אני מזמינה עכשיו!", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "המותניים שלך ממש נעלמו לנגד עיניי. רגע... מה?!". למתעניינות, תוכלו לנסות למצוא את השמלה באתר Fashion Nova.

ככה היא נראית מאחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully