וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרימי: האם קים קרדשיאן מחזירה את הפוש-אפ?

הן ידועות בתמיכה של ברזלים, עמוסות כריות לא נוחות ולרוב מעניקות מראה מאולץ ופלסטי. כעת, קים קרדשיאן ממציאה מחדש את חזיות הפוש-אפ וזה נראה מבטיח

כבר תקופה ארוכה שנשים משתחררות מחזיות הברזלים, מאמצות את הגוזיות ושאר הברלטים וסוף סוף מבינות שנוחות היא לפני הכל. ההתמסרות והמעבר הזה לא קרה בקלות דעת, ופה יש להסיר את הכובע בפני מותגים רלוונטיים שנתנו מענה רציני לנשים בעלות חזה גדול.

אחד מהמם הוא סקימס, מותג ההלבשה התחתונה המוצלח של קים קרדשיאן שחולל מהפכה ממשית בתחום וכיום כבר מוערך בשווי 4 מיליארד דולר. כעת משגררת הטייקונית קים קיי את חזיית הפוש-אפ החדשה של המותג - TEARDROP PUSH-UP BRA שמבטיחה להעניק תמיכה ונוחות מירבית - שילוב שלרוב לא קרה בחזיות הפוש אפ המיתולוגיות.

58 דולר לחזייה בכל גווני החול והחום האפשריים פלוס שחור קלאסי וטווח מידות רחב מ-30A ועד 44F. הבלוגרית אווה גרייס הייתה בין הראשונות לבחון מקרוב את החזייה החדשה שהושקה ב-17 באוגוסט ולהלן המסקנות: גרייס, בעלת חזה די גדול, משתפת כי בד המיקרופייבר המוצלח נתן אחיזה יפה והעניק מראה מורם מוצלח וכל כך לא מתאמץ ביחס לחזיות הברזלים העתיקות. 'לוק דולי פרטון', כך גרייס קראה לזה.

עוד בוואלה!

יש שת"פ באוויר: קים קרדשיאן נפגשה עם אימא של מייגן מרקל

לכתבה המלאה

עוד היא מוסיפה כי הרצועות כלל לא לחצו בגב, בכתפיים ומתחת לבית השחי, וכפי שניתן לראות בסרטוני לפני ואחרי ששחרר המותג - הפלא הוא ממשי. לגבי הנוחות - תצטרכו לבחון מקרוב. כפי שהבטיחה קים בהשקת החזייה: "נשים מגיעות הביתה וישר רוצות לפשוט את החזייה ו'להשתחרר' ממנה - וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים לשנות כאן בסקימס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully