וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור מולדת מהטובים שנראו: גל גדות בשמלה שקופה

5.9.2023 / 9:00

אין ספק שחופשת המולדת הארוכה עושה לה טוב, וכשחשבנו שהיא כבר לא יכולה להפתיע אותנו - גל גדות עושה את זה שוב. הפעם, בלוק מינימליסטי שקוף משגע, ובידינו כל הפרטים הרותחים

מאז שהשקת סרטה האחרון "לב של אבן" (הזוכה לביקורות מעורבות) מאחוריה, וכיכובה בסרט השלישי והמצופה של וונדר וומן עוד (בתקווה) לפניה, את החודש האחרון גל גדות מבלה בחופשת מולדת ארוכה. בין בילויים משפחתיים המתמקדים בזמן איכות עם בעלה, ירון ורסנו, ושלושת בנותיהם המתוקות, לבין חגיגות יומולדת לבסטי יעל גולדמן פפר בסוף השבוע האחרון - גדות גם מוצאת זמן קסם לרשתות החברתיות, ולאחרונה משתפת בקצב את הלוקים שלה. אבל אמש (שני) היה השיא.

גל גדות מיה דגן. ניר פקין
ביקור מולדת. גל גדות/ניר פקין

הסופרסטארית העלתה לחשבון האינסטה שלה, המונה 108 מיליון עוקבים, פוסט קרוסלה שכלל רק שני אימג'ים (אבל חזקים) כשהיא לובשת שמלה שחורה מטריפה של זא'קמוס במשחקי שקיפויות. לאחרונה ניכר יותר ויותר כי גדות הבינה, או החליטה, שפחות אך מדויק זה היותר החדש, וזה כל כך הגיוני בהתחשב במעמדה ככוכבת-על-חלל. החל מהסטיילינג והביוטי, דרך הרקע הלבן הנקי ואפילו הכיסא המעוצב למשעי, ועד לעובדה שהיא הסתפקה באימוג'י לב שחור בלבד - הכל הדהד מינימליזם משובח, ביצוע און פוינט, ובעיקר חגג את הנתונים הטבעיים המופלאים של השחקנית בת ה-38.

גל גדות. דודי חסון,
מטריפה בשמלה של ז'אקמוס. גדות/דודי חסון

בעוד שלאיוונטים נוצצים ופרמיירות מעבר לים היא צמודה (מאז האביב האחרון) לסטייליסטית החדשה שלה קרלה וולש, בפרויקטים מקומיים גדות משתפת פעולה לא אחת עם הסטייליסטית הוותיקה שירן מניה, כמו במקרה דנן. מניה בחרה להלביש את וונדר וומן הנצחית שלנו בשמלת La Robe Piombone של בית האופנה הצרפתי הנחשק, שזמינה כרגע אונליין באתרי יוקרה (כדוגמת Farfetch, Mytheresa ודומיהם) במחירי הנחה שנעים סביב ה 500-700 דולרים, וקיימת גם בצבע לבן.

גל גדות. דודי חסון,
השמלה נמכרת במחירי הנחה שנעים סביב ה-500-700 דולרים וקיימת גם בצבע לבן/דודי חסון

כמה שהעיצוב סימפל לכאורה, ככה הוא מורכב; השמלה, שעשויה מבד טול שחור שקוף לחלוטין, מתהדרת בסילואטה ארוכה וקרובה לגוף, שסע ירך נדיב, ושרוולים ארוכים עם חורי אגודלים. היא בעלת מפתח א-סימטרי "נופל", ודיטייל של טוויסט שמחבק את כל אזור האגן ועשוי משכבת טול נוספת, לכן גם אטום במידת מה. משכך, תחתיה שולב ברלט, וככל הנראה גם תחתונים שחורים. הגב אגב, אלוהי, עם מפתח טיפה עמוק וסקסי. ואם נעבור לגזרת הביוטי, מעצב השיער שגיא דהרי השאיר את זה הכי נקי וסליק, עם באן מודרני מתוח לאחור, ודנה כפיר המאפרת הלכה על מראה ה"נו-מייקאפ מייקאפ", ובאמת שגדות לא צריכה שום דבר מעבר.

עוד בוואלה!

גל גדות בריאיון לוואלה! תרבות: "עם כל היוקרה והתהילה, בסוף אני מנקה חומוס מהשטיח"

לכתבה המלאה

לאחרונה נראה שגדות, והמלבישות שלה (מבית ומחו"ל), לגמרי into הטרנד השקוף, עמו האייליסטריות והאיט גירלז ממשיכות להפציע על השטיח האדום ומחוצה לו. בין אם היא מעטרת את שער ווג הונג קונג בשמלה שחורה שקופה של סן לורן, תחתוני ביקיני ופטמות כמו מחוקות, או בצילומים למגזין Flaunt כשהיא לובשת נאמבר די דומה ומעליו מחוך עצמות שקוף גם כן. מבחינתנו? כן ירבו.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully