וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להדק חגורות: המחוך המסקרן של אנה זק

הזמרת הגיעה להשקת קולקציית אופנה וירטואלית עם בית הספר לאופנה שנקר ולבשה מחוך מסקרן עמוס חגורות בהשראת תרבות ה'טראש' אותו עיצבה אחת הבוגרות. נועזת

אנה זק/יח"צ

רק לפני מספר חודשים נצפתה היילי ביבר בשמלת מיני שחורה קטנה מבית 16Arlington בגזרת סטרפלס ולה אבזם חגורה אוברסייזי מצופה קריסטלים בקו החזה. המיקום היה די מפתיע, אבל ייתכן ומדובר בתחילתה של מגמה והנה מגיעה אנה סק בפרשנות חדשה של מעצבת צעירה ומרעננת.

אנה זק. רפי דלויה,
מסקרנת. אנה זק במחוך חגורות/רפי דלויה

אמש חגגה הזמרת באירוע אופנתי של רשת סאקרה בשיתוף שנקר, לרגל השקת קולקציית אופנה ווירטואלית, שנוצרה בהשראת ליין מוצרי האיפור של זק. את קולקציית הקפסולה הדיגיטלית יצרו סטודנטים שנה ג' של בית ספר שנקר עם דמותה של זק הנקראת AYZY (אייזי).

הלוק השובב של אנה נוצר כולו בהשראת פלטת הצבעים של קולקציית האיפור החדשה ואיה לצטר, בוגרת שנקר, היא זו שנבחרה לעצב לה את הטופ הנבחר. מחוך סטרפלס עשוי כולו חגורות שונות בצבעוניות של שחור, לבן, כסוף ונגיעות ורדרדות וירוקות שחוברו אחת לשנייה לכדי פיס מעניין ששווה להשתמש בו לאחת ההופעות העתידיות, סתם המלצה. על הנשימה כמובן אנחנו לא לוקחות אחריות.

עוד בוואלה!

אנה vs עומר: מי לבשה את המחשוף המסוכן של הערב?

לכתבה המלאה
אנה זק. רפי דלויה,
"עשוי חגורות משומשות שנתפרו אחת לשנייה בתהליכים איטיים". עיצוב של בוגרת שנקר איה לצטר/רפי דלויה

"המחוך חגורות נוצר בהשראת תרבות ה'טראש'", מספרת לצטר לוואלה! אופנה, "הוא עשוי חגורות משומשות שנתפרו אחת לשנייה בתהליכים איטיים ועבודות יד, בניגוד לקצב ולתחלופה הכל כך מהירים שמאפיינים את זמננו."

את המחוך שבחלקו העליון מוקמה חגורה כסופה בעלת אבזם דומיננטי עם נגיעות אבנים נוצצות, שילבה הסטייליסטית של זק, מזל חסון, עם מכנסיים משוחררים בגזרה נמוכה ובצבע כסוף מטאלי, מהם בצבצו גם סנדלים כסופים עדינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully