וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווליום אפ: הנה השיטה המהירה לנפח מושלם בשיער

30.10.2023 / 8:17

מסדרונות הטיקטוק הובילו אותנו לטריק הפשוט ביותר להגברת נפח טבעי בחלק הקדמי של השיער או בפוני - שגם ככה לרובנו קשה לחיות לצידו. אז תגידו ביוש למעצב השיער הצמוד, כי על הטכניקה הבאה אתן הולכות לחרוש

עומר נודלמן. אינסטגרם __omernudelman__, צילום מסך
המתכון לפוני המושלם/צילום מסך, אינסטגרם __omernudelman__

הוספה והגברת נפח לשיער זה לא בדיוק מדע טילים, אבל עבור רבות מאיתנו, זה גם לא כזה פשוט כמו שזה נשמע. כולנו נפלנו לטיפים וטריקים שונים כדי לנסות להשיג מראה עשיר ופומפוזי יותר, בטח כשמדובר בפוני ובכל החלק הקדמי - החלפנו את השמפו הקבוע, ניסינו מכשירים והכל במטרה אחת והיא לקבל את הנגיעה הקופצנית והמלאה.

אז נכנסנו לטיקטוק, המקום בו מומחי שיער וחובבי ביוטי מציעים מעיינות של ידע, פריצות ופתרונות לכל נושא - בסרטון אחד פשוט. הטריק הוויראלי האחרון הוא די קליל ומתומצת, ונראה גם שעוזר לכל סוגי הפוני להגביר נפח מבלי לפגוע בשיער. מדובר באחת השיטות הכי ברורות שנתקלנו בהן (ונתקלנו) - אז איך מתחילים?

סיכוי גדול שלחלקכן לא יהיה שימוש בהכל, אבל חשוב להצטייד מראש בשלושה דברים: קליפס (כזה של ניקיונות שישי יבוא בול), ספריי מקבע לשיער ופן. בשלב הראשון, סרקו את קדמת השיער או את הפוני אחורנית בעזרת הקליפס והדקו אותו בחלק המרכזי של הראש.

עוד בוואלה!

יחי האומברה: טריק הטיקטוק שרץ עכשיו נותן פתרון כפול

לכתבה המלאה

לפני שתמשיכו לשלב השני, תוכלו לראות שנוצרה מעין תסרוקת 'בננה' כזו של פעם, גל יחסית גדול עם חריצים שנוצרו עקב הסירוק. לאחר מכן, התיזו כמות די נדיבה מהספריי המקבע לשיער באותו אזור מוגבה. כרגע יש לכן שתי אופציות, האחת היא לחכות כמה דקות עד לשלב הבא או המהססות יוכלו בכמה דקות לתת פוש של חום בעזרת פן באזור המוצמד עליו התזתן את הספריי. האוויר החם יתרום את חלקו לקיבוע הגל שיצרתן בעזרת הקליפס.

ועכשיו! לחלק האומנותי - התוצאה הסופית. ההמלצה היא לחכות עם הסיכה על הראש באזור ה-20 דקות. אחרי שהמתנתן יפה בסבלנות הגיע הזמן לקצור את הפירות - הסירו את הקליפס ופזרו את הפוני בעל הנפח שנוצר לפי טעמכן האישי, כשהמראה הסופי הוא פרונט הרבה יותר נוכח, מלווה בווליום כזה שלא ניתן לפספס שנראה כאילו כמעט ויצאת מהמספרה.

חשוב לדעת! נשים עם שיער חלק באופן טבעי צריכות לשים לב שאמנם הן יכולות לנסות את הטכניקה הזו כדי להשיג נפח, אך ייתכן שהיא לא תייצר את הגובה בו הן חושקות. זו מהסיבה שאין מספיק מרקם או גמישות לכיפוף השיער ולכן הקליפס עלול להשאיר שקעים מיותרים. במקום זאת, למי מבינכן עם שיער חלקלק נסו להתיז יותר חומר ולחכות יותר זמן בעזרת מכת חום קלה באזור. בהצלחוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully