וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאם מינימליסטי: פמלה אנדרסון נטולת איפור וזה מדהים

3.10.2023 / 8:40

עבור אורחות רבות, שבועות האופנה בעולם שווי ערך לשעות מול מראת האיפור לפני כל אינטראקציה עם התקשורת העולמית - אבל לא אצל פמלה אנדרסון. כוכבת משמר המפרץ ממשיכה לשגע ברצף לוקים בפאשן וויק האחרון ובוחרת לעשות זאת ביופי הכי מינימליסטי - ללא איפור

טריילר לדוקו "פמלה, סיפור אהבה" על פמלה אנדרסון/נטפליקס
פמלה אנדרסון בשבוע אופנה פריז 2023. Jeremy Moeller/Getty Images, GettyImages
מדהימה ללא איפור. פמלה אנדרסון/GettyImages, Jeremy Moeller/Getty Images

השם פמלה אנדרסון הוא שם נרדף לסוג מסוים של גלאם מהניינטיז שקיבל תפנית עם השנים. אך בשנה האחרונה פם בת ה-56 לא מפסיקה להפתיע כל פעם מחדש, כשבזכות הסגנון האישי שלה היא מזיזה הצידה את כל הפאשניסטות של הרגע - על ידי סטייל מוקפד בתפירה מעודנת, עם מינימום איפור.

כשהיא דובקת ומחזקת את המייקאובר המרענן, אנדרסון עשתה גם היא גיחה לעיר הרומנטית בעולם, פריז, שחגגה עם שלל אורחיה את אחד משבועות האופנה המבוקשים ביותר. כשהיא יושבת פעם אחר פעם בפרונט רואו היא מציגה שילוב חליפות מחויטות בגזרות מחמיאות, מעילי אוברסייז ושמלות בוהקות וההיי לייט - בעיקר מביאה יופי מינימליסטי לפריז כשברוב המראות שלה היא נוכחת נטולת איפור. אז מה היה לנו שם?

פמלה הוכיחה שהיא יכולה לדבוק ברצף המשגע של החודשים האחרונים כשהיא השתתפה בתצוגת אביב-קיץ 2024 של The Row. לשם הגיעה במראה איפור מזערי ביותר, בהתאם לקו האופי המינימליסטי של המותג - שפתיים בגוון ורוד אפרסקי וצללית עדינה וורדרדה שהוסיפה חמימות רומנטית.

מעבר לכך שמדובר בלוק שנשמח לאמץ לעונה הקרובה, נרשמה חליפת פסים מחויטת שכללה מכנסיים רחבים לצד וסט ובלייזר תואמי גזרה שנחתו על מכופתרת סגורה עד הטופ, לצד מגפוני שפיץ שחורים ותיק יד מלבני. כדי ללוות את הסט הורסטילי בחרה אנדרסון להשאיר את שיערה מוכנס חלקית בתוך צווארון החליפה - טעות מכוונת שהוסיפה לוייב הפריזאי המושלם.

פמלה אנדרסון לובשת ויויאן ווסטווד בשבוע אופנה פריז 2023. Jeremy Moeller, GettyImages
סקביאס? פחות/GettyImages, Jeremy Moeller

עוד בוואלה!

יש גם סטריט סטייל משגע: החברה החדשה של ליאו היא לא רק אייקון על המסלול

לכתבה המלאה

כוכבת משמר המפרץ המשיכה את דרכה לתצוגה של המעצבת האגדית ויויאן ווסטווד שהלכה לעולמה השנה. שם התייצבה במה שלרגע נראה כמו שמיכת סקביאס צבאית, אך התברר כמעיל טרנץ' ירוק זית מקשמיר בפרינט משובץ בפסים אדומים, חגורה מובנית קשורה על מותניה וכובע תואם עם פפיון חום עליו.

פמלה אנדרסון לובשת ויקטוריה בקהאם בשבוע אופנה פריז 2023. Darren Gerrish, GettyImages
לובשת בקהאם בשילוב אפקט בוהמייני/GettyImages, Darren Gerrish

בשתי תצוגות אחרות הסטיילינג התבסס על שמלות בצבע - בעיקר על פלטת הצהובים. לתצוגה של ויקטוריה בקהאם הגיעה במראה צנוע שלא אופייני לכוכבת בשמלה עם התזות צבע צהבהבות וירוקות, בשילוב עקבי פלטפורמה ייחודית בצורת U. את שיערה אספה אחורנית, השאירה אותו לגמרי גלי וטבעי לצד פוני וילון שמסגר את פניה והוסיף לאפקט הבוהמייני של המראה.

פמלה אנדרסון לובשת איזבל מארה בשבוע אופנה פריז 2023. Antoine Flament, GettyImages
הלוק הלימוני הבוהק/GettyImages, Antoine Flament

לוק לימוני אחר נרשם בתצוגה של איזבל מארה, בשמלה נטולת שרוולים מלאה בעיטורים רקומים על אותו הגוון, בתוספת עקבים עוטפים בצבע ניוד ושיער מסודר כהלכה מאחורי אוזנייה - סידור שהדגיש אפילו יותר את ניקיון הפנים עקב חוסר האיפור והגבות הדקיקות והמוכרות.

פמלה אנדרסון וסופיה ריצ'י בתצוגה של פרואנזה שולר בשבוע אופנה פריז 2023. GettyImages, GettyImages
בסטיז או מה?/GettyImages, GettyImages

אאוטפיט נוסף שממש לא כדאי לדלג עליו בחסות בית האופנה פרואנזה שולר, כשאת רוב התצוגה בילתה לצידה של סופיה ריצ'י הצעירה. פמי הגיעה לבושה בסט סריגי סופיסטיקייטד ועדכני - בחירה נהדרת של שמלת מקסי שחורה מלאת נצנצים עם סגירת צווארון, שרוולים עד המרפק וחצאית רופפת בקפלי אקורדיון מעודנים. הפעם, בתסרוקת אסופה לאחור עם פוני וילון צדדי שנפל על פניה - שכן קיבלו קצת צבע.

פמלה אנדרסון בתצוגה של פרואנזה שולר בשבוע אופנה פריז 2023. GettyImages, GettyImages
סופיסטיקייטד ועדכנית/GettyImages, GettyImages

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו רואות את פמלה אנדרסון מופיעה באירועים פומביים ללא איפור, למעשה כבר בשבוע האופנה במילאנו הסבירה למה מעדיפה להשאיר את פניה נקיות, כשאת ההחלטה קיבלה מסיבה רגשית לגמרי. המאפרת של אנדרסון נפטרה עקב התמודדות בסרטן השד (זוכרות לקבוע תור?), ולשחקנית הייתה חיבה מיוחדת אליה וזו הסיבה שמאז אותו רגע היא החליטה שלא מעוניינת להתאפר שוב, אם לא המאפשרת שלה - אז אף אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully