וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחזור להרגיש קצת נשים: מותג ההלבשה התחתונה קיבל המון פניות - ונרתם לעזרה

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 14:45

מותג ההלבשה התחתונה האיכותי ליליבלום קיבל המון פניות מחיילות לוחמות, משפחות שאיבדו את כל רכושיהן, נשים שברחו בבקשה לעזרה. התשובה היחידה של המותג הייתה כה פשוטה וכה הכרחית - כמה נשים ולאן?

ממש לאחרונה ערכו כתבות וואלה! אופנה סקירת תחתוני מחזור מקיפה וביניהם כיכבו התחתונים הנוחים של ליליבלום (10 מתוך 10) - מותג ישראלי כחול-לבן הדוגל בכותנה אורגנית וידידותית לסביבה.

מותג ההלבשה התחתונה, תחתונים ושאר גוזיות, הוא כזה שרואה לנגד עיניו קודם כל את בריאות האישה, וכעת מתברר שגם את כל הנלווה לכך - ההבנה שברגעים קשים אלו בדיוק הדברים שיעזרו לנו לחזור ולהרגיש קצת 'נשים'.

אחרי המוני פניות ברשת, החליטו בליליבלום להרים מערך מסודר ולקחת את התרומה צעד קדימה. המותג הרים פורום תרומה הנקרא תמיכה באחיותנו - סיוע בהלבשה תחתונה עבור חיילות בחזית ותושבות הישובים הנפגעים. "בשבוע האחרון אנחנו עדות להתגייסות יוצאת דופן של העם וסיוע רחב היקף שמגיע לשטח", נכתב בלינק בו ניתן למלא את כל הפרטים לצורך שליחה של מוצרים. "נוצר מצב שבו סחורה רבה מגיעה למרכזים הגדולים ומקרי הקצה אינם מטופלים".

ליליבלום, מלחמת עזה, חיילות. מאושר לשימוש, צילום מסך
הלוחמות בבקשה מיוחדת/צילום מסך, מאושר לשימוש

"אנחנו מקבלות בימים האחרונים פניות רבות מחיילות בשטח, מילואימניקיות, חברות של ניצולות שמבקשות באופן ישיר סיוע. לכן, החלטנו להרים את הכפפה ולנסות להגיע לאותן נשים שטרם קיבלו מענה ולסייע להן בקבלת פריטי הלבשה תחתונה בסיסיים". בקובץ המצורף ניתן גם לרשום בדיוק מה אתן (או חברותיכן/משפחה) צריכות - ליליבלום כבר ייקחו את זה משם. לטופס.

ליליבלום, מלחמת עזה, חיילות. מאושר לשימוש, צילום מסך
"שנוכל לעזור לה להרגיש שוב כמו בת אדם"/צילום מסך, מאושר לשימוש

ליליבלום הוקמה בשנת 2020 ומקפידה על מוצרים איכותיים ללא פשרות. נוחים בטירוף יש לציין, קלאסיים בצבעוניות נעימה ובטווח מידות רחב. המחירים גם כן בהתאם עם תחתוני חוטיני שמתחילים ב-85 שקלים ועד תחתוני מחזור רב פעמיים שמגיעים גם ל-125 שקלים. עוד פרמטר לא מבוטל לכך שמדובר בעלות ייצור יקרה והתרומה אינה מובנת מאליה.

עוד בוואלה!

טיפת מזל: התכשיטים הציוניים של נועה תישבי

לכתבה המלאה
ליליבלום, מלחמת עזה, חיילות. מאושר לשימוש, צילום מסך
כמה נשים אתן ולאן? ליליבלום נרתמים לעזרה/צילום מסך, מאושר לשימוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully