וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרחים בקנה: לטיסיה מלכת ספרד משדרת אופטימיות

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 8:34

תמיכה רבה מגיעה מקהילות יהודיות ברחבי אירופה, ואחרי הקריאות מול השגרירות בסוף השבוע, גם מלכת ספרד לבשה שמלה רומנטית בצבעי דגל ישראל

אחרי חולצת הפסים של מייגן מרקל, שבהמשך הצהירה יחד עם הנסיך הארי כי הם "עומדים נגד מעשי הטרור", מגיעה עוד דמות דומיננטית בטוטאל לוק בצבעי הדגל. ברחבי אירופה מביעים הזדהות עם ישראל, גם במדריד, בירת ספרד, מול בית השגרירות הישראלית.

מלכת ספרד, בין האושיות הבולטות כאן במדור, אולי גם הפעם מנסה להעביר מסרים עוצמתיים דרך בגדיה ובסוף השבוע השתתפה בתהלוכה ליום חג לאומי לצבא ספרד. בין כל המדים בצבע ירוק זית בלטה לטיסיה בשמלה תכלת רומנטית עם נגיעות פרחים.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
פרחים בקנה. לטיסיה מלכת ספרד בשמלה תכלת עם נגיעות לבנות/GettyImages

שמלה רומנטית ומתנפנפת בצבע תכלת עדין ועליה פרחים קטנים אול אובר בלבן ונגיעות שחור של חואן וידל, מעצב שמלות כלה וערב. עלות השמלה, מהקולקציה החדשה, 1,185 דולר ולה גם קשירת פוסי בואו מוצלחת בצוואר (במקור, עליה ויתרה לטי) ושרוולי בלוזון שקפקפים.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
גלאם בריטואל הקבוע/GettyImages

לשמלה הנעימה ציוותה נעלי עקב בצבע טבעי של קרולינה הררה, אותם נעלה מספר פעמים בעבר, ועגילי כוכב מעניינים בזהב אדום של רוז אנד גולד בעלות 1,565 יורו לעגיל. הגלאם היה בריטואל הקבוע - פן ווויב קליל ואיפור עדין עם נגיעה חומה בעפעפיים.

עוד בוואלה!

לחזור להרגיש קצת נשים: מותג ההלבשה התחתונה קיבל המון פניות - ונרתם לעזרה

לכתבה המלאה
לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
צבעים שצריך שיהדהדו בכל העולם בימים כאלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully