וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחממות בגזרה: החיבור הלא צפוי של ניימאר וקים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 13:26

האימפריה של קים קרדשיאן מתרחבת - ניימאר, ניק בוסה והכדורסלן המצליח שי גילג'ס אלכסנדר הם הפנים של ליין הגברים הראשון מבית סקימס. הנה כל מה שתוכלו לרכוש שם החל מהיום

נגיד מה שאנחנו רוצות על הסטייל של קים קרדשיאן, במיתוג ובקריאייטיב היא מאסטרית עם תעודות. מותג בגדי הנוחות וההלבשה התחתונה שלה הוא א' - מוצלח מאוד, הן מבחינת האיכות והן מבחינת הגיוון, ו-ב' - מספק על בסיס חודשי קמפיינים משובחים בו מככבות מיטב האושיות. מהשחקניות הלוהטות של "הלוטוס הלבן", דרך מפגן הכוח של הטופ מודלס - טיירה בנקס וקנדיס סוונפול, ליין הקימורים האחרון בכיכובה של קארדי בי או הציוות המושלם של שפנפנות פלייבוי לשעבר - כרמן אלקטרה וג'ני מקארתי.

לרגל השקת ליין הגברים הראשון של סקימס גייסה קים קיי את מיטב הספורטאים המחוטבים שידגמנו בתחתונים - ליהוק שנותן מענה לגברים ונשים גם יחד (סליחה מראש על ההחפצה). כוכב הכדורגל הענק ניימאר, שחקן הכדורסל המצליח שי גילג'ס אלכסנדר ושחקן הבייסבול ניק בוסה.

"התחתונים הכי נוחים שיהיו לך", נכתב בהשקת הקמפיין ומהיום (ה-26.10) ניתן כבר לרכוש את הפריטים באתר המותג. תחתוני הבוקסר הארוכים, מגיעים בגווני אפור, שחור, לבן וירוק זית, מחיר למארז של שלישייה - 210-240 שקלים.

בנוסף יש מכנסיים ארוכים צמודים (כן, טייטס לגברים) ב-250 שקלים, גופיות לספורט מנדפות זיעה ב-175 שקלים, טי-שירט עשויות כותנה ב-220 שקלים וגם תחתוני בריף למעוניינים ב-195 שקלים למארז.

התרחבות האימפריה של הקרדשיאנית המצליחה למחלקת הגברים, שכבר מוערכת ב-4 מיליארד דולר, היא עוד צעד חכם בדרך להיות אחד ממותגי הלנז'רי ובגדי הנוחות מהמצליחים שיש בעולם, תוך כדי שמירה על ערכים חשובים כמו קייימות וגיוון.

עוד בוואלה!

חוזרות לשליטה: זה האקססורי שיקפיץ לכן את הלוק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully