וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פמיסנס": פמלה אנדרסון בהפקה משגעת ושוז בלתי נשכחות

29.10.2023 / 8:00

פמלה אנדרסון ממשיכה את רצף התהילה המחודשת שלה בהפקת אופנה למגזין קנדי ומציגה שיתוף פעולה עם המעצב רוברט וון - בזוג עקבים פיסוליים שגרמו לנו להתעכב עליהם כמה שניות. מסוקרנות?

גיל 56 מביא את פמלה אנדרסון לתקופה מחודשת שאף מזכה אותה ברחבי הרשת בשם המפוצץ "פמיסנס" (למתקשות: פמלה+רנסנס) . היא חזרה אלינו ביום בהיר אי שם בתחילת 2023 כשהוציאה את הסרט התיעודי שלה בנטפליקס, המשיכה בספר זכרונות על חייה והבאזז הלך וגבר סביב גיחותיה על השטיחים האדומים ברחבי העולם.

גיליון אוקטובר 2023 של המגזין הקנדי FASHION"" מציג את פם כמי שהיא: אמא, סופרת, פעילה לזכויות בעלי חיים ואייקון על זמני שנוצר בעקבות טייטלים לא בהכרח רצויים במהלך השנים. מכותרות בצהובונים וככוכבת בעל כורחה של קלטת סקס גנובה שהפכה אותה למושא ביקורת גדול שצמצם אותה לדמות פלייבוי בעלת חזה גדול ותו לא.

ההפקה המוקדשת לשער המגזין מתמקדת בסגנון מאוד נקי וקלאסי, בהתאם לתדמית העדכנית של אנדרסון, כשבראיון הנלווה היא בעצמה מעידה על כך, מכל הבחינות: "תמיד ידעתי שדברים ישתפרו כשאהיה מבוגרת יותר, פשוט לא ידעתי מתי הזמן הזה יגיע". בשער עצמו הסטייליסטית הצמודה ליילה באני, הלכה על הבחירה הנייטרלית של חליפה שמנתית ומחויטת מבית AREA בתוספת מגפוני בוקרים על עקב מדנים של מותג הנעליים האיטלקי Le Silla.

עוד בוואלה!

כחול-לבן הצבע שלי: המכופתרת הזו היא פריט מפתח במלתחה חכמה

לכתבה המלאה

יחד עם הלוק הבוגר שיצרה, היא מצליחה להביא לידי ביטוי מראה טבעי, בטוח בעצמו לצד סקסיות מנומסת. בין תמונות ההפקה לא יכלנו שלא להתעכב על לוק מעניין ורותח במיוחד, בחסותו של מעצב האופנה רוברט וון, שיחד יצרו שיתוף פעולה בעזרת אאוטפיט שנלקח כולו מקולקציית קוטור אביב-קיץ 2023.

ההיי-לייט של הלוק הן כמובן נעלי העקב האדומות שגורמות לאשליה אופטית מתעתעת. הרושם שמתקבל הוא ששפיץ העקב שבור ובכל זאת הנעל ממשיכה להעניק יציבות - בזכות השלמה שקופה המשמשת כבסיס חזק. מדובר בדגם פיסולי בעולם ההנעלה, כשהן בעצם עשויות חומר שקוף דמוי פלסטיק שהופך אותן ליצירת אמנות - רבים יגידו בהשראת מייסון מרג'יאלה.

מעבר לשוז המבלבלות, נרשם טייטס אומברה בצבעי שחור-אדום כהמשך מדויק ובחלקה העליון התקבלה נגיעה מעט אלגנטית. בלייזר שחור עם שסעים בשרוול שמתוגבר בפיסות בד שמושכות את הפוקוס לפתחים. מתחת לבלייזר שולבה חולצה לבנה עם אלמנטים של קפלי אקורדיון קטנים זה אחר זה, לצד חצאית מיני שלגמרי נראית חלק מהעניין, כשרק המכפלת נראית לעין.

בתמונות נוספות נראית פמי בטוטאל לוק שחור מבית סן לורן, אחרת בבלייזר חום של סטלה מקרטני וגם שמלת סטרפלס חמימה ומיוחדת של המותג הקנדי MAR, של המעצבת מריה קרימי ומעליה טופ לבן בעל שרוולים ארוכים של דיון לי.

אין ספק שהמהלך האמיץ בו אנדרסון מנסה לשבור את הסטריאוטיפים שכופים איך אישה "צריכה" להיראות הולך ונטמע עם הזמן - בטח עכשיו כשהיא דוגלת בפנים נקיות נטולות איפור, ומודה שהיא כרגע במין רומן כשהיא מרגישה חופשיה, מסופקת ואפילו קצת מרדנית: "הייתה לי הרבה אהבה בחיי, ואני לא חושבת שאשאר לבד כל הזמן הזה". ומוסיפה: "עבורי זו תקופה להכיר מי אני. זו תקופה עוצמתית, ואני מרגיש ממש טוב בעור שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully