וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט והתבלבלנו: קורטני קרדשיאן מרימה (לראשונה) לאחותה קימי

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 9:33

היחסים בין האחות הבכורה למשפחת קרדשיאן קורטני ולבאה אחריה קימי טעונים כבר שנים. פרגונים נעשים רק כשמעורב משתנה עסקי בתמונה, אך הפעם החליטה קורטני ההריונית להרים לאחד הלוקים המדוברים של קימי מהמט גאלה. וכן, לגמרי אפשר להתבלבל מהדימיון של השתיים

היו ימים בהם קים קרדשיאן רק חלמה להיות מוזמנת לאירוע האופנתי הגדול של השנה - המט גאלה כמובן במטרופוליטן ניו יורק בהובלתה של כוהנת האופנה אנה וינטור. מאז זרמו הרבה (מאוד) מים בנהר, קניה ווסט כבר לא בתמונה, וקימי היא אימפריה בפני עצמה.

לדריסת הרגל הראשונה שלה באירוע המדובר, בשנת 2013, כשהיא בהריון מתקדם עם נורת' ווסט, לבשה הקרדשיאנית שמלת מקסי בהדפס טפט פרחוני מבית ז'יבנשי עם צווארון גולף שרוולים ארוכים, כפפות תואמות ושסע נדיב. מיותר לציין שלא מדובר בלוק מוצלח של הקרדשיאנית, אבל אם כבר לעשות לו הומאז' - אז רק בליל כל הקדושים.

קים קרדשיאן. GettyImages
קימי עושה את המט גאלה לראשונה ב-2013/GettyImages

קורטני קרדשיאן שנמצאת בהריון מתקדם מבעלה טרוויס בארקר היא חובבת האלווין ידועה ובכל שנה מתפארת בקישוטים הקריפים שמעטרים את ביתה ומפנקת בסשן תמונות של תחפושות עם כל המשפוחה. הפעם, החליטה לתעל את הבייבי באמפ ולעשות הומאז' לאחותה הצעירה, אותה אחת שאמרה עליה: "את האחות שהכי פחות מעניין להסתכל עליה". מעניין מה היא אומרת עכשיו.

קורטני נכנסה לדמות בפול פאוור, השאילה את השמלה הפרחונית של אחותה פלוס נעליים תואמות, לא ויתרה על קוקו נמוך הדוק עם שביל באמצע וזנב סוס, וגם ליפסטיק בגוון בורגנדי עוצמתי.

התגובות המצחיקות לא איחרו לבוא כשרבים ציטטו את המשפטים הידועים של קים בהם היא מתלוננת שקורטני מעתיקה ממנה הכל, פלוס הרמות נעימות לקורטני - "אייקונית. את נראית יותר טוב בשמלה הזו".

קורטני קרדשיאן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
לא רגע בכלל - קורטני בהומאז' לאחותה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עוד בוואלה!

התחממות בגזרה: החיבור הלא צפוי של ניימאר וקים קרדשיאן

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. GettyImages
בימים שהוא היה השם החזק והיא רק חלמה להיות מוזמנת למט גאלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully