וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה אדריאנה לימה עשתה לפרצוף שלה?!" זאת התגובה שלה

19.11.2023 / 0:02

עוקביה של הדוגמנית והשחקנית אדריאנה לימה הטילו ספק בלוק החדש שלה וטענו שעברה ניתוחים פלסטיים. אחרים טענו שהיא נכנסה להריון או השמינה. כעת היא מגיבה לשמועות

אדריאנה לימה על השטיח האדום, 2023/gettyimages

המעריצים מטילים ספק בלוק החדש שהציגה אדריאנה לימה על השטיח האדום של הסרט החדש בסדרת "משחקי הרעב": "מה היא עשתה לפרצוף שלה?", הם תוהים בקול.

דוגמנית העל ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט לשעבר, כיום בת 42, הגיעה להקרנת הבכורה של "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר" בלוס אנג'לס ביום שלישי שעבר וצעדה על השטיח האדום כשהיא לבושה בשמלת סקייטר שחורה וארוכת שרוולים עם הדגשים אדומים.

על אף שנראתה מעולה, עוקביה לא יכלו שלא להבחין בשינויים שעברו פניה. "לא היה לי מושג שזה אותו אדם", כתבה אחת ואחר הוסיף: "מה היא עשתה לעצמה?". רבים שיערו שהדוגמנית הברזילאית עשויה להיות "עדיין נפוחה" בעקבות מתיחת פנים פוטנציאלית שעברה, ואחרים טענו ש"יש נפיחות ברורה באזורים מסוימים בהשוואה לאחרים". "לעזאזל, הגבות ספגו עוד מכה", כתבה אחת בהתייחס לתופעת לוואי נפוצה של טיפולי בוטוקס המאופיינת בהקשתה חיצונית בולטת של הגבות. צופה אחרת טענה: "לא רק עיני שועל, אלא גם ניתוח אף חדש".

אדריאנה לימה באוקטובר לעומת נובמבר. gettyimages, עיבוד תמונה
מצאו את ההבדלים. אדריאנה לימה באוקטובר האחרון והחודש/עיבוד תמונה, gettyimages

כמה טענו שאיפור מוגזם יכול להיות הגורם לשינוי. "תופתעו איזה הבדל איפור יכול לעשות", כתבה אחת בתגובות.

היו גם הרבה שתהו האם לימה שוב בהריון, לאחר שילדה את בנה השלישי, סיאן, באוגוסט 2022. "לגבי התיאוריה שהיא בהריון... היא ילדה בשנת 2022", כתבה אחת ברשת והצביעה על כך שרבים מהשינויים בפרצופה נראו רק לאחרונה: "אתם יכולים גם לראות שיש הבדל של חודש-חודשיים בין התמונות כך שזה לא קשור להריון שהיה לה ב-2022". גם אם היא מצפה כעת לילד, כמה ציינו ש"הריון לא מעניק לך עיני שועל" או "אף קטן יותר". עם זאת, הריון אכן יכול לגרום לשפתיים להתנפח.

עוד בנושא:
אדראינה לימה: "לא אתפשט יותר עבור מטרה לא ראויה"

אגדה ברזילאית: אדריאנה לימה מטריפה בטקס מיס יוניברס

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אדריאנה לימה משתתפת באירוע המעריצים של "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר", 13 בנובמבר 2023. Jon Kopaloff, GettyImages
כך היא צעדה על השטיח האדום בהקרנת הסרט החדש בסדרה "משחקי הרעב"/GettyImages, Jon Kopaloff
אדריאנה לימה. GettyImages
ווכה נראתה אדריאנה לימה בימיה בויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages

בתוך כל הטירוף הזה, כמה מעריצים מיהרו לגנות את הפרשנות ולהציע פרשנות לא פחות מטרידה: "היא עלתה במשקל וזהו. עדיין לוהטת פי 100 מכל אחד מאיתנו", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אנשים בתגובות שכחו איך הגוף פועל".

"היא אנושית. היא אמא. אנחנו מתפתחים וכך גם הגוף שלנו", כתבה אחת בתגובות ואחרת הזכירה: "האישה הזו ריצתה את הזמן שלה בלרעוב כדי להיראות טוב בשבילכם. תנו לה להתפתח ולהתקדם מזה בלי לשפוט אותה".

"אנשים מזדקנים", סיכמה אחרת, "אפילו סלבריטאים".

קומץ מגיבים טען שהתגובות אכזריות והזכיר לאחרים שייתכן שלימה חווה בעיה בריאותית. "אולי מדובר במצב בריאותי בסיסי שאיננו יודעים עליו דבר?", כתבה צופה שביקשה להפסיק להתעסק במראה של הכוכבת.

תגובתה

לאחר שנחשפה לגל התגובות, אדריאנה לימה פנתה לאינסטגרם שלה ביום רביעי שעבר כדי להגיב למבקרים שטענו שהיא עברה "מתיחת פנים". היא כתבה על תמונה שלה ללא איפור: "זה פרצוף של אמא עייפה לנערה מתבגרת אחת, שניים לפני גיל ההתבגרות, אחד פעיל במיוחד, ילד בן שנה שלומד ללכת ושלושה כלבים... תודה על הדאגה שלכם".

אדריאנה לימה מגיבה לביקורת על הלוק החדש שלה. Instagram/adrianalima, צילום מסך
אדריאנה לימה מגיבה לביקורת על הלוק החדש שלה/צילום מסך, Instagram/adrianalima

ללימה יש שתי ילדות - ולנטינה בת ה-14 וסיינה בת ה-10 - עם בעלה לשעבר, שחקן ה-NBA הסרבי מארקו יאריץ'. לאחר חמש שנות נישואים, השניים נפרדו ב-2014. מאז 2021 היא בזוגיות עם מפיק הסרטים אנדרה למרס ולשניים נולד תינוק באוגוסט בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully