וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפהפייה טבעית: הנסיכה ממונקו בצבע החם של העונה

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 13:58

נכדתה של גרייס קלי לא נוהגת לפקוד אירועים של בית המלוכה, אך שזה קורה - היא לובשת בדיוק את הדבר הנכון. שרלוט קסיראגי המשגעת, נסיכת מונקו, בצבע החם של חורף 23, אופנה עילית כמובן מכף רגל ועד ראש

היא ממעטת להשתתף באירועים פומביים, אבל כשזה כבר כן קורה - שרלוט קסיראגי, הנסיכה היפהפייה ממונקו, דואגת לשלוף את מיטב מחלצותיה. הנסיכה בת ה-37, נכדתה של האייקון, שחקנית הקולנוע והנסיכה גרייס קלי השתתפה לפני יומיים ביום הלאומי לנסיכות מונקו כששני בניה לצידה והיא לבושה במותג העל הצרפתי האהוב עליה.

קסיריאגי, מעבר לטייטל המחייב נסיכה היא גם עיתונאית, מוזה (שהפכה לפנים של שאנל בשנת 2020) עורכת ופילוסופית ואורחת קבע בשורות הראשונות של תצוגות אופנה של מותגי יוקרה כמו סן לורן, דיור, שאנל ועוד.

שרלוט קסיראגי ממונקו. GettyImages
שרלוט קסיראגי ביום הלאומי למונקו/GettyImages

לאותו אירוע פומבי, כשהיא בחיק משפחתה, לבשה שרלוט חליפת טוויד באדום יין הנקרא גם בורגונדי מקולקציית החורף החדשה של שאנל - איך לא. הבחירה היא כמובן לא מקרית, כצבע הדגל של מונקו, אך גם מדובר בצבע החם לחורף 23-24. חליפת חצאית קצרה (2,253 דולר) עם ז'קט תואם (6,533 דולר) ועליו כפתורים מוזהבים עם לוגו המותג, חגורה שחורה סביב המותן להדגשת הסילואטה, גם כן של המותג הצרפתי, סטילטו בשחור, ותיק קווילט שאנלי עם רצועת השרשרת על זרועה.

שרלוט קסיראגי ממונקו. GettyImages
ממעטת להשתתף באירועים פומביים, אבל כשזה קורה - שאנל מכף רגל ועד ראש/GettyImages

קסיראגי היא לא אחת שנתונה לחסדי האיפור והשיער, וכמו באירוע הנוכחי מקפידה על היי בנטורל. פנים נקיות ושיערה אסוף בגולגול נמוך, לוק לא מתאמץ כיאה לפאשניסטה האותנטית שהיא. נקודת ציון אופנתית מעולה בחייה (מיני רבות) הייתה ביוני 2019 אז החליפה נדרים עם דימיטרי ראסם, בנה של שחקנית הקולנוע הצרפתייה קרול בוקה. לטובת האירועים בחרה בשלוש שמלות כלה של סן לורן ושל שאנל לטקס האזרחי, ושלושה שבועות לאחר מכן בשמלה של ג'יאמבטיסטה ואלי לטקס הדתי.

עוד בוואלה!

"באתי לפוצץ לכם את הבועה": הדוגמנית צעדה בשמלת דגל ישראל מדממת

לכתבה המלאה
שרלוט קסיראגי ממונקו. GettyImages
יפהפייה טבעית. שרלוט קסיראגי ממונקו/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מונקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully